pbn24banner

آیا واقعا مشاوره کنکور مفید و موثر است؟

بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب خرم آباده در خرم آباد با بیتوجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجهای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین خرم آباد نخواهد داشت. بنابراین باید امیدوار باشید چون حدود 20 هفته تا کنکور زمان دارید و باید از این فرصت به درستی استفاده کنید. 3- اگر در آزمون آزمایشی شرکت کرده اید، کار سخت تری خواهید داشت، چون ازمونهای آزمایشی با سرعت سرسام آوری جلو می روند و شما دائم عقب می افتید و دائم ترازتان کمتر و کمتر می شود. یک مشاور کنکور خوب باید تمام آزمون های آزمایشی را بشناسد. در مشاورهی تلفنی ،انتخاب های شما تنها محدود به مشاور های شهرتان نمیباشد و میتوانید بهترین مشاور های سراسری کشور را انتخاب کنید. بله استاد زرگوش مشاوره تلفنی هم به شاگردانی که راهشون دوره انجام میدن. برای انجام مشاوره تحصیلی با مرکز نام آوران آشنا شدم در پاییز ۹۷، بسیار دلسوزانه و با تخصص بالایی کار مشاوررو انجام میدن. بعضی از مشاوران تحصیلی در این شرایط سعی میکنند به دانش آموز انگیزه بدهند و او را برای ادامه راه تشویق کنند. بهعنوان مثال یک مشاور تحصیلی خوب باید با روشهای مطالعاتی نوین آشنا باشد، اصول مدیریت آزمون و مدیریت استرس را بداند و بتواند به شما آموزش دهد، در مواقع لازم در دسترس شما باشد و بتوانید سوالات خود را از مشاور بپرسید، سیستم مشخصی برای پایش شما داشته باشد، برنامه ریزی شخصی برای هر دانش آموز ارائه دهد و…

بهترین مشاور کنکور تبریز

پس سعی میکند به دانش آموز کمک کند سبک زندگی خود را اصلاح کند. با بررسی این مطلب می توانید خصوصیات بهترین مشاور تحصیلی برای خود را فرا گرفته و در انتخاب مشاور تحصیلی به شما کمک نماید. با این وجود شما می توانید مشاور مورد نظر خود را از بین اعضای تیم مشاوره کنکور ما انتخاب کنید و پس از ثبت نام نیز در هر زمان می توانید مشاور خود را در صورت تمایل تغییر دهید. مخصوصا در روزهای سختتر که در فرآیند مطالعاتی خود به مشکلاتی برمیخورید، تجربه و توصیههای کاربردی مشاور میتواند اهمیت بیشتری داشته باشد. اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ ما هم نمیگوییم داشتن مشاور درسی از الزامات کسب رتبه برتر در کنکور است و اگر دانش آموزی مشاور تحصیلی نداشته باشد، نمیتواند رتبه شود. بخش زیادی از وقت مشاور صرف گوش دادن و پردازش اطلاعاتی است که دیگران به شما داده اند. پس بهتر است برای انتخاب مشاور وقت کافی را صرف کنید و معیارهایی برای انتخاب بهترین مشاور در نظر بگیرید. اما استفاده از تجربیات یک مشاور متخصص و باتجربه، میتواند اثر زیادی در پیشرفت شما داشته باشد.

بهترین مشاور کنکور 1400

پیشنهاد میکنم برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ حتما از این کتاب برای برنامه ریزی درسی استفاده کنید. پس پیشنهاد میکنم زمان مشخصی را برای درس خواندن تعیین کنید (مثلا ۶۰ دقیقه) و در این مدت زمان به هیچ وجه سراغ گوشی موبایل، تلویزیون، صحبت با دیگران و هر عاملی که باعث حواس پرتی میشود نروید. شاید شما بتوانید برای مدت چند شب خواب خود را کاهش دهید تا برای یک امتحان مهم کمی بیشتر درس بخوانید (هرچند چنین کاری را اصلا توصیه نمیکنم)؛ اما شما نمیتوانید به مدت چند ماه به جسم خود بیاهمیت باشید و توقع داشته باشید بدنتان با شما سازگار باشد. اما با گذشت چند ماه، ساعت مطالعه آنها کاهش پیدا کرده و دیگر انرژی و انگیزه ابتدای راه را ندارند. درس خوندن و آماده شدن برای کنکور و امتحانات نیازمند استفاده از اصولی ترین روش مطالعه هست. روش دریافت برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی برای کنکور به انتخاب خود شماست و می توانید بین روش های مختلف یعنی مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاوره آنلاین تحصیلی (مشاوره تحصیلی در تلگرام یا واتساپ)، ارسال پیامک و … آمارها و بازخوردهای دانش آموزان کنکوری این گونه نشان می دهد که استاد عبدالرضا منتظری محبوبترین مدرس در درس ریاضی است و روش ها و تدریس های وی برای پاسخگویی به سوالات کنکور مناسب و کارآمد هستند؛ عبدالرضا منتظری از روش های چند روش و الگو را برای پاسخگویی به سوالات استفاده می کند و بر روی آنها تمرکز و تمرین می کند تا بتواند آنها را ملکه ذهن دانش آموزان سازد.

بهترین مشاور کنکور تهران

یعنی با دیگران صحبت کنید یا موبایلتان را چک کنید و سراغ درس نروید. از طرفی چه تضمینی دارد که دانش آموزی به خوبی درسهایش را بخواند و یا در سر جلسه آزمون اتفاق، خاصی برایش نیفتد. 9- شما باید در انتهای تابستان، دروس دهم و یازدهم را حداقل به صورت مفهومی مطالعه کرده باشید و خلاصه نویس های خوبی را از دروس داشته باشید. اما میتوانید با مراجعه به متخصص تغذیه یا مطالعه چند کتاب کوتاه یا مقاله معتبر، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. صحبت از اینکه چه تغذیهای برای درس خواندن مناسب است موضوع این مقاله نیست. پس اولین راهکار برای اینکه چگونه رتبه برتر کنکور شویم این است که کاملا متمرکز درس بخوانید. قبول دارم که در سال کنکور (و مخصوصا اگر هدف شما رتبه برتر شدن باشد) زمان کافی برای ورزش کردن نخواهید داشت. اگرچه خوب خوابیدن شرط لازم برای رتبه برتر شدن در کنکور است، اما شرط کافی نیست. برای رتبه برتر شدن شما حدود ۹ الی ۱۲ ماه مطالعه خواهید داشت. اما با گذشت زمان و تمرین کردن میتوانید عادت مطالعه متمرکز را در خود پرورش دهید. البته که در این آشفته بازار کنکور که هرکس رتبه برتر کنکور سالهای گذشته شده، خود را بهترین مشاور کنکور کشور میداند، انتخاب بهترین مشاور تحصیلی کار سادهای نیست.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما