pbn24banner

اسامی بهترین مشاوران کنکور & ROHIT

از دیگر وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی این است که فنون و روشهایی که در مطالعه دروس مختلف، نحوه تست زدن، مدیریت زمان در آزمون، مدیریت استرس و روشهای رفع اضطراب، بودجه بندی دروس و مباحث مختلف و بطور کلی انواع روشها و عوامل مختلفی که خود مشاور امتحان کرده و به عنوان عوامل موفقیت وی بشمار می روند را به دانش آموز آموزش دهد. تنها در صورت اعلام نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا نارضایتی شما از برنامه های ایشان و به شرط موجه بودن و غیر قابل رفع بودن انتقادات، هزینه روزهای باقیمانده از ماه اول، سی روز بعد از اعلام انصراف شما به حساب بانکی یا شماره کارت بانکی که از طریق آن پرداخت کرده اید برگشت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه فقط به همان شماره حساب یا شماره کارت بانکی که در ابتدا با آن پرداخت کرده اید بازگشت داده می شود. در صورتی که موفق به اتمام تعداد صفحات مشخص شده نشد می تواند ساعاتی از شب را بیدار بماند و به جبران بپردازد. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از نظر ساعت مطالعه، سرعت مطالعه، کیفیت مطالعه، سطح درسی، تراز آزمون ها، معدل، تعداد ساعات کلاس درس و مدرسه، منابع کمک درسی مورد استفاده و بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند.

بهترین مشاور کنکور سینا تهرانی

تعداد جلسات کافی و مفید باعث ایجاد عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان خواهد بود. باید تمام تلاش خود را بکنید. «احسان سایهمیری» در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله بسیاری از دانشآموزان در این بازه زمانی مانده به کنکور سراسری به چند دسته تقسیم میشوند و سوالات رایجی را از مشاوران خود میپرسند،دسته اول افرادی هستند که بعد از امتحانات دی ماه به خاطر فشردگی امتحانات و تلاش زیاد دچار خستگی و بیانگیزگی میشوند و توان ادامه دادن ندارند، دسته دوم دانشآموزانی هستند که با برنامه مشخص و اصولی پیش رفتهاند و تازه اول راهشان است و پر از انگیزه برای ادامه مسیر قبلی خود برنامهریزی میکنند و دسته سوم نیز دانش آموزانی هستند که بعد از دیدن کارنامه درخشان خود تازه به فکر درس خواندن می افتند و شروع به مطالعه برای کنکور سراسری میکنند. همه کذب محض می باشد و افرادی که دارای چنین ارتباطاتی باشند هیچگاه به کسب در آمد از طریق انتخاب رشته، احتیاجی ندارند. بنابراین انتخاب مشاور تحصیلی که تا حدی با مسائل روانشناسی آشنایی داشته باشه، امتیاز بزرگیه. اما جای نگرانی نیست؛ با خدمات مشاور رایگان تحصیلی طلوع شیراز، به شما کمک می کنیم با روش مطالعه صحیح برای کنکور آشنا بشید و در مسیر آماده شدن برای کنکور به بهترین روش ممکن عمل کنید و به نتایج دلخواهتون برسید.

در ادامه به خدمات مشاوره دیجی کنکور و بهترین تیم مشاوره تحصیلی کنکور اشاره می کنیم. رشته هایی که در موسسه 3گام می توانید به صورت کاملا تخصصی مشاوره کنکور ارشد در آن ها دریافت کنید به شرح زیر است. جهت ارتباط با مشاورین تیم رتبه برتر موسسه حرف اخر و پرسش سوالات خود با شماره زیر تماس بگیرید. موفقیت محصلان شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم در هر مقطعی راههای مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روشهای آن آگاه شود. بدون شک مشاور ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. و همچنین رشته های پرطرفدار داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، رادیولوژی و فزیوتراپی؛ و در رشته های علوم انسانی هم در رشته های حقوق، اقتصاد و روانشناسی تحصیل کردند که دانش آموزان علاقه مند به این رشته ها رو هدایت و راهنمایی کنن.

سلام ببخشید این ده مرکز بر اساس چه اصولی استخراج شدند شما دقیقا اسامی جاهایی رو ذکر … با توجه به توضیحات ارائه شده، اگر قصد دریافت برنامه ریزی درسی و مشاوره بلند مدت دارید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ابتدای همین صفحه (پیامک، تلفن، تلگرام) در خدمت شما عزیزان هستیم. همچنین مشاور کنکورانسانی باید به شما روش مطالعه ی تک تک دروس ،نحوهی تست زنی ،انواع روش های مرور و یک برنامه ریزی تمام عیار ارائه دهد. و متأسفانه دیده میشود که افراد بسیار زیادی در خصوص مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور تجربی وارد می شوند که من به هیچ وجه آنها را پیشنهاد نمی کنم. مثلا به ما کمک می کنه تا مطالبی رو که یاد گرفته ایم، دسته بندی و سامان دهی کنیم. جدا از مطالب حفظی کتاب، یه سری از مطالب هستند که جنبه مفهومی دارند و نمیشه با حفظ کردن یادشون گرفت و باید ابتدا اون ها رو کامل فهمید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما