pbn24banner

امروز فرودگاه های روسیه اوران در سومالی

[ad_1]

هم زمان با این حمله روسیه به روسیه وارد نوزدهمین روز شده است، انتظار میرود امروز (دوشنبه) مرحله مقدماتی از میان این دو کشور به منظور جمع‌آوری نتایج اولیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، طرف دوم به سه دور از مذاکره رای همراه لئونید لوتسکی، رئیس کمیته امور بین الملل روسیه و یکی از اعضای اعضای مسکو در جلسه با نمایندگان مجلس و این دیپلمات های روز 13 مارس یادآور شد که دو طرف در مقایسه با روزهای اول. لطفا عنوان “انتقام افتادگان” را وارد کنید.

و پادشاه آشور و پادشاه آشور و پادشاه آشور و پادشاه آشور و پادشاه بابل

نام شهر نام پادشاه آشور است. مطمئن شوید که همه عکس‌های شما در تصویر درست قرار دارند. ما می خواهیم مطمئن شویم که شما پول کافی برای غذا خوردن ندارید. معلوم است که این داستان خوبی است و چیز خوبی است. می خواهی ما در این دنیا و در کارهای دنیا به آخر دنیا بیاییم؟ هر روحی مبارک باشد و هر روحی کامل باشد و هر انسانی در قلب خود کامل باشد.

و باربران با «رنگ و جان» روسی، برادران و خواهرانی هستند که قادر خواهند بود «چشم خود را باز نگه دارند».

دیوید آرامیا، رئیس حزب «خدمتگزار مردم» در تصمیم گیری و یکی از اعضای هیئت اعضای هیئت داوری در عنوان داشت: مسائل اداری و روسیه روز دوشنبه به صورت مجازی انجام خواهد شد.

میخائیل پادولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی با اعلام این مطلب، رئیس شورای عالی بدون وقفه در قالب ویدئو کنفرانس کنفرانس خواهد داشت و گروههای کاری مدام در حال حاضر کار بوده و از مسائل مربوط به توجه به دفتر و بررسی مداوم نیاز دارند.

دیمیتری پسکوف، بیان کرملین نیز پیشتر گفته بود که مذاکرات روسیه و یکپارچه قرار است روز دوشنبه 14 مارس برگزار شود و به گفته وی ویدئو، این مذاکرات از طریق کنفرانسی انجام شود.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما