pbn24banner

بوشهری ها به احترام مهدی طارمی حال خوشی نداشتند

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: شرایط خانه مهدی طارمی در بوشهر پس از صعود تیم ملی به جام جهانی در سال های گذشته متفاوت بود.

زمانی که تیم ملی ایران در بهار 96 با پیروزی مقابل ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت، مردم بیش از حد راضی نبودند و سراسر کشور مملو از شادی شد.

پنجشنبه شب بعد از بازی با عراق و قطعی شدن حضورمان در قطر 2022 اتفاق افتاد اما فضای خانه پدر فردی که در هر دو مرحله گلش به جام جهانی رفتیم با چهار سال گذشته متفاوت بود.

احترام به مرحوم طارمی

پدر و مادر مهدی طارمی هنوز در بوشهر زندگی می کنند و برای ساکنان منطقه خود احترام خاصی قائل هستند. هواداران فوتبال بوشهری چهار سال پیش که مهدی درهای ازبکستان را باز کرد و ما به جام جهانی رفتیم، جلوی در خانه پدرش تشویق کردند تا از صعود به جام جهانی خوشحال شوند و برای افتخار ملی پوشانشان.

اما پنجشنبه شب اوضاع کاملا متفاوت بود و هر دو نفر به احترام پدرشان و مهدی طارمی ترجیح دادند مقابل خانه مهاجم تیم ملی تجمع نکنند. عموی مهدی، رضا طارمی که از هواداران محبوب بوشهری بود، چند روز مانده به بازی ایران و عراق به رحمت خدا رفت و به همین دلیل فوتبالیست های این شهر ترجیح دادند جلوی منزلشان جشنی با عزت و عزا برگزار کنند. برای خانواده طارمی.

علامت گذاری روی لباس عزاداری

مهدی خودش هم از اتفاقی که برای دایی افتاد ناراحت شد و به عنوان عزادار وارد اردوی تیم ملی شد، اما تمام تلاش خود را برای پیروزی ایران انجام داد و با وجود تمام مشکلاتی که برای رسیدن به اردوی تیم ملی داشت، با تمام وجود بازی کرد. و یکی از مهم ترین گل های عمرش را به ثمر رساند تا برای ششمین بار به جام جهانی راه یابد.

با احترام

تا ظهر روز جمعه پلاکارد و بنرهای زیادی برای استقبال از مهدی طارمی و خانواده اش در بوشهر وجود نداشت، اما دکتر دکتر. محمدی زاده استاندار بوشهر بلافاصله پس از پایان بازی پیام تبریکی به ملی پوشان به ویژه مهدی طارمی داد. صعودی که اگر تست کرونای مهدی قائدی مثبت نمی شد با حضور دو بوشهری در تیم ملی رخ نمی داد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما