pbn24banner

جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری راهبرد معاصر

حسین ثقفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فهم دقیق نیازهای بومی می توانیم دست به انتخاب نامزدهای کاردان بزنیم و عضو شورای شهر در درجه اول باید بینش اجتماعی وسیعی داشته باشد و باید از انتخاب کسانی که نقش وکارکردشان تنها در جذب سرمایه خلاصه می شود پرهیز کرد. قربانی اظهار کرد: در حوزه شهر گناباد ۳۵ شعبه اخذ رأی داشتیم که بر مبنای پراکنش جغرافیایی و الزامات مربوط بر رعایت پروتکلهای بهداشتی، امسال تعداد شعب اخذ رأی افزایش پیدا کرد. حامد قربانی در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: در شهرستان گناباد ۶۳ هزار و ۴۹۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر در اتنخابات شرکت کرده و مشارکت بیش از ۷۰ درصد را رقم زدند. منتخبان شورای شهر گناباد مشخص شدند حامد قربانی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناباد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: میزان مشارکت در شهرستان گناباد بسیار خوب بوده و 68 درصد میزان مشارکت داشتهایم. سید حسین پورهاشمی سه شنبه شب در جلسه مشترک اعضای دور پنجم و منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناباد گفت: شوراها باید به مکانی برای برنامه ریزی خدمت صادقانه به مردم تبدیل شوند در غیر این صورت از فلسفه اصلی خود دور می شوند.

اخبار جدید چ

اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور در برابر کلامالله مجید سوگند یاد کردند در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف خود در شورای شهر نیشابور، کوشا باشند و به قانون اساسی پایبند باشند. وی ادامه داد: شوراهای اسلامی در کنار مسایل عمرانی وظایف متعددی در بخشهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مناطق تابعه خود دارند و باید به این بخشها هم توجه داشته باشند تا این بخشها هم در ارایه خدمات به شهروندان مغفول نماند. با توجه به اظهارات معاون پارلمانی رییسجمهور احتمالا باید منتظر افزایش یارانه نقدی در سال 1401 باشیم. ایسنا/قم رضا زرخانلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال فردوس قم معرفی شد. ایسنا/قم مدیرحوزههای علمیه کشور با اشاره به اهمیت مساله درمان و بهداشت جامعه در بین علمای حوزه علمیه گفت: ۸ مرکز درمانی جدید توسط مراجع تقلید ساخته شده و یا در حال ساخت اخبار جدید در مورد ضایعه نخاعی (abannew.ir) است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس حوزه علمیه گناباد گفت: 60 نفر از طلاب این حوزه علمیه دیشب در یک حرکت جهادی و نوآورانه به کمک پاکبانان این شهر رفتند و به جای آنان به جمع آوری زباله و رفت و روب در سطح معابر گناباد پرداختند.حجت الاسلام حسین امامی هدف از این اقدام را افزایش همکاری در انجام نظافت و درک سختی کار پاکبانان شهری ذکر کرد.وی گفت: طلاب حوزه علمیه گناباد با این اقدام بستری فراهم کردند تا پاکبانان دو شب باقی مانده تا شب یلدا را در کنار خانواده و بستگانشان سپری کنند.300 طلبه زن و مرد در پنج مدرسه علمیه شهرستان گناباد به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند.

به گزارش مشرق، رئیس حوزه علمیه گناباد گفت: 60 نفر از طلاب این حوزه علمیه چهارشنبه شب در یک حرکت جهادی و نوآورانه به کمک پاکبانان این شهر رفته و به جای آنان به جمع آوری زباله و رفت و روب در سطح معابر گناباد پرداختند. به جز مواردی که دولت تکلیف میکند، میانگین زمان برای بازپرداخت وامهای بانکی سه سال یعنی ۳۶ ماهه است. وی ادامه داد: بودجه سال 98 نیز با 18 میلیارد و 800 میلیون تومان به تصویب شورای اسلامی شهر گناباد رسیده است. رییس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: شوراها نباید زیر چتر هیچ فرد و یا گروهی قرار بگیرند و نتایج برنامه ریزی و اقدامات شوراها زمانی اثربخش و از پختگی لازم برخوردار است که با همفکری و مشورت همه اعضای آن همراه باشد. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نتایج قطعی انتخابات در برخی شهرستانهای استان خراسان رضوی اعلام شد. بر اساس نتایج یک نظرسنجی، دوسوم شهروندان آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به بایدن و ترامپ رأی نخواهند داد. وی افزود: در گناباد 66 هزار نفر واجد شرایط رأی داده داشتهایم که 2400 نفر آن رأی اولی بودهاند. اگر شما هم از دیدن سریال ها و فیلم های تکراری خسته شده اید، می توانید این مقاله که در آن به فیلم های سینمایی جدید پرداخته ایم را دنبال کنید.

✔️ با توجه به گزارش هایی که اخیرا اعلام شده است به طور کلی ثبت نام دور دوم سهام عدالت به 3 گروه مشخص از افراد واجد شرایط دریافت این سهم تعلق خواهد گرفت که در متن مقاله توضیح داده شده است 3- ✔️ شرایط ثبت نام در دور دوم سهام عدالت به چه صورت می باشد ؟ وی ادامه داد: از طرف دیگر درآمدهای مالیاتی نیز در شش ماهه نخست سال به میزان کامل تحقق یافتهاند و حتی برخی از پایههای مالیاتی نیز به میزان ۱۲۰ تا ۱۵۰ درصد تحقق عملکرد داشتهاند که در سال آینده با توجه به برنامهریزی دولت برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی و باز شدن فضای کسبوکار کشور، این میزان بیشتر نیز خواهد شد و میزان درآمدهای مالیاتی ذکر شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به خوبی قابلیت تحقق دارد. وی تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه خدمات شهری را از رویکردهای مهم شهرداری گناباد برشمرد و ادامه داد: با راه اندازی کارخانه آسفالت این شهر شش هزار و ۶۰۰ تن آسفالت جهت روکش معابر شهری اجرا شد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما