pbn24banner

خرید نرم افزار مدیریت فروش & خبرگزاری مهر

Какие задачи решает CRM-система и зачем она нужна - Академия این اپلیکیشن می تواند توسط تنخواه گردان، بازاریاب، مسئول وصول، فروشنده و البته مدیران استفاده شود. مورد استفاده قرار گرفته است. نرم افزار حسابداری تحت وب که با عناوین نرم افزار حسابداری ابری و نرم افزار حسابداری اینترنتی نیز شناخته میشود، به نرم افزارهایی گفته میشود که کاربران برای استفاده از آن، تنها نیاز به یک مروگر دارند؛ یعنی برای اجرا کردن این نرم افزارها کافی است یک مروگر داشته باشید. چراکه نرمافزارهای تحت وب با سرعت اجرا میشوند و اختلالات سیستمی را ندارند. یکی از بهترین فریم ورکها لاراول با زبان PHP است که در طراحی انواع نرم افزارها و وب سایتهای فروشگاهی و نرم افزارهای حسابداری و … باید بدانید که شما در این راه تنها نیستید . این قابلیت ها در کنار امکانات فرم سازی که به شما اجازه می دهد فیلدهای مورد نیاز خود را به سیستم اضافه کنید، یک بانک جامع از اطلاعات مشتریان در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای اهداف مختلف سازمان از آن استفاده نمایید. امکان مدیریت سفارشات، تعریف روشهای مختلف پرداخت برای مشتری، گروهبندی مشتریان و گزارشگیری از اطلاعات نیز تنها بخشی از امکانات فراوان این پنل است.

File:Shopping cart icon.svg - Wikipedia تحت وب بودن یعنی ارتباط کاربر با نرم افزار از طریق مرورگر وب و تبادل اطلاعات با سرور از طریق یک ارتباط شبکه. این نرم افزارها روی یک هاست که در دسترس کاربر نیست قرار دارند و از طریق اینترنت، داده ها را در اختیار کاربر میگذارند. نرم افزار حسابداری برای رصد مستمر و مداوم و اثربخش معاملات مالی درون یک سازمان بوده و معمولا پکیج های پنج گانه ای را دنبال می کند که عبارتند از: دفتر کل، حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت (بستانکار)، حقوق و دستمزد و گزارش گیری جامع مبتنی بر نیاز های مدیریت ارشد. نرم افزارهای حسابداری تحت وب نیاز به فناوری اطلاعات مانند سخت افزار سرور، پشتیبان گیری و نگهداری را کاهش میدهند و هزینهها را از یک هزینه بزرگ به یک هزینه بسیار کمتر، اما مداوم ماهانه یا سالانه تغییر میدهند. اما در این بین، صرفاً یک مشکل ایجاد میشود. اما حداقل اتصالی باید در بین باشد.

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، اطلاعاتی را در رابطه با نرمافزارهای تحت وب در اختیارتان قرار دادیم و به شما گفتیم که میتوانید به راحتی به این نرمافزارها از طریق مرورگرهایی که در اختیار دارید، دسترسی پیدا کنید. روشهای طراحی در اینگونه نرم افزارهای بسیار متنوع و مدرن است تا جایی که شرکتهای بزرگ نرم افزاری مانند گوگل راهحلهایی برای بهبود بخش UI وب اپلیکیشنها یا نرم افزارهای تحت وب ارائه کردهاند که در نسخههای Windows Form به چشم نمیخورد. در این مرحله به معرفی شرکت نرم افزاری دیدار سی آر ام می پردازیم این شرکت در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد و در همان سال ها شروع به تولید نرم افزار بومی CRM به زبان فارسی نمود. افراد و کسبوکارها میتوانند برحسب نیاز خود، یک نرم افزار تحت وب را سفارش دهند. گاهی هم اجرای برخی از نرمافزارها به حافظه و پردازش بالایی نیاز پیدا میکند. در اینصورت، تمام محدودیتهای حافظه و نبود پردازندههای قوی در سازمان برای استفاده از نرمافزارهای اساسی آنها محو خواهند شد. همچنین افراد مختلف یک سازمان بدون نیاز به شبکه سازی در داخل سازمان، میتوانند به آن نرم افزار متصل شوند. نیاز به نرم افزار CRM مخصوص به خودش را دارد.

این نرم افزارها به طور خاص برای استفاده از طریق اینترنت طراحی شدهاند، نه اینکه به صورت محلی بر روی رایانههای شرکت نصب شوند. این نوع از نرم افزارها برخلاف نرم افزارهای تحت ویندوز، نیازی به دانلود یا دریافت CD برای نصب یا بروزرسانی ندارند. نرم افزار تحت ویندوز چیست؟ نرم افزارهای تحت وب نیازی به نصب بر روی ویندوز یا سیستم عامل دیگری ندارند. اگر تا به امروز جهت انجام عملیاتهای حسابداری در نرم افزار هلو، نیاز به حضور شما در محل شرکت بود، با تحت وب کردن نرم افزار هلو شما میتوانید از هر کجای دنیا و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار خاصی به برنامه حسابداری هلوی شرکت وصل شده و عملیاتهای مورد نظر خود را انجام دهید. افراد میتوانند بدون نیاز به سفارش یا طراحی اختصاصی، از محیط این نرمافزارها بهره بگیرند. در پایان باید مجددا تاکید کنیم که شرکت ها باید بر اساس نیاز های اصلی خود تصمیم گیری کنند نه همه نیاز هایشان. حتی می توان تصور کرد که وجه دریافتی از مشتری اکسیژنی است که به بدن این موجود می رسد و با گردش در سازمان باعث می شود این موجود به حیات خود ادامه دهد. CRM شما باید بتواند به طور یکپارچه با این برنامهها ادغام شده و دادهها را بین آنها جابهجا کند.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما