pbn24banner

دانلود بازی های کم حجم و پرحجم کامپیوتری

بازی برای کامپیوتر در این بازی شما در نقش جان مارتین که یک خبرنگار است به خانهای فرستاده شدید تا اتفاقات عجیبی که در آنجا رخ داده است را بررسی کنید. همچنین بازی گیمپلی طولانی ندارد و شاید بتوانید در کمتر یک ساعت آن را تمام کنید. در بالا می توانید تریلری از محیط بازی مشاهده کنید. ارائه کیفیت گرافیکی بسیار عالی، دقت بالا و کنترل بیشتر روی بازی با استفاده از ماوس و کیبورد از مواردی است که موجب شده این پلتفرم بازی هنوز هم پس از گذشت چندین سال طرفداران خاص خود را داشته باشد. کیفیت تریلر بازی به حدی بالا بود که همگی مطمئن شده بودیم که از آن دوران تاریک بازیهای بیکیفیت بیرون آمدهایم و با یک بازی قابل رقابت با عناوین جهانی رو به رو هستیم، اما پس از انتشار، انتظارات آنطور که باید و شاید برآورده نشد. در ابتدا قرار بود این بازی به صورت انحصاری برای کنسول GameCube ساخته شود، اما پس از انتشار، تصمیم گرفته شد تا انحصار را شکسته و برای کنسول های دیگر و رایانه های شخصی منتشر شود. این بازی سال گذشته در استیم منتشر شده است و تابحال نیز از بین 65 نقدی که کاربران برای آن نوشتهاند توانسته نظر مثبت 84 درصد آنها را به خود جلب کند.

بازی کامپیوتری کم حجم

دانلود بازی برای pc گلچینی از بازی های منتخب سال که توانسته اند رضایت مردم را تا بخش بسیار زیادی به دست آورند. بازی برای اولین بار توانسته تختجمشید را بصورت کاملا سهبعدی بازسازی کند و همچنین توجه زیادی هم به معماری، پوشش و تجهیزات نظامی آن زمان داشته است. سازندهی بازی CD Projekt است و آن را در سال ۲۰۱۸ برای رایانههای شخصی و پلتفرم استیم منتشر کرد. این بازی در سال 2011 برای رایانههای شخصی و در سال 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. اکنون، The Sims 4 اولین بازی های مخصوص کامپیوتر است که از سال 2012 تاکنون در نمودارهای بازیهای برتر کنسولها نیز قرار دارد. شاید تاکنون بصورت مستقیم اشاره نشده بود که اسم این شخصیت در بازی «دستان» است.

بازی در سال 92 منتشر شد و اولین بازی ایرانی بود که بصورت رسمی به کشورهای عربی صادر شد. شما به عنوان مختار میتوانید یا با یک شمشیر و سپر و یا بصورت همزمان با 2 شمشیر با دشمنان خود مبارزه کنید. این کشش و قابلیت را با ذات فان و جذاب بازی همراه کنید و شما یک معجون فوقالعاده بدست میآورید که شما را ترغیب به تجربهی آن با دوستان میکند. بنابراین قبل از شروع ماموریت، شرایط آب و هوا را بسنجید. تا قبل از این بازی، دیدگاه مثبتی نسبت به بازی های ایرانی وجود نداشت؛ اما «کوهنورد» توانست نظر مخاطبین را عوض کند. با اینکه بازی ایرادات فنی و گرافیکی متعددی داشت، اما خوشساخت بود و توانست توجه منتقدین جهانی را به خود جلب کند. استودیو بازیساز ایرانی که در سوئد فعالیت دارد و پیش از این بازیهایی مثل بالهای تاریک را در ایران منتشر کرده بود. حالا این مسئله را به بازیهایی که از پلی استور حذف شدهاند اضافه کنید تا متوجه شوید که چه بازیهای خوبی در فروشگاه گوگل حضور ندارند. اما این استودیو پس از تجربهای که در بازیهایی نظیر گرشاسب و Shadow Blade کسب کرد، اکنون با بازی بینقصی به نام Children of Morta که یکی از بازی های جدید ایرانی است در سطح جهانی پا به عرصه رقابت گذاشته.

اما همیشه باید مراقب هر حرکت خود باشید و بدون داشتن برنامه پیشروی نکنید؛ در غیر این صورت، هر لحظه ممکن است در دام تلهها یا موانع موجود در قلعهها گرفتار شوید و درنهایت دست خالی به قلعهی خود بازگردید. MARVEL Future Fight درصد قابل توجهی از کاراکترهای دنیای مارول را در خود جای داده است؛ یا به بیانی بهتر میتوان گفت که تمامی قهرمانان مهم مارول در آن حضور دارند.همچنین تقریبا با اکران هر فیلم سینمایی از دنیای مارول، کاراکترها لباس و پوستهای تازهای برای خرید دریافت میکنند و بهنوعی دست شما را برای استفاده از نسخههای مختلفی هر کاراکتر باز میگذارند؛ البته برای خرید هر قهرمانان یا پوستههای مختلف، باید از پولهایی که در بازی کسب میکنید استفاده یا به خریدهای درون برنامه مراجعه کنید. بازی Mafia برای نسخه ویندوز نظرات مثبتی دریافت کرد که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازیهای کامپیوتر میکرد؛ منتقدان بازی را بخاطر داستان و واقعگرایی آن تحسین میکردند. بازی گرشاسب را میتوان یکی از جدیترین قدمهای بازیسازان ایرانی در این صنعت حساب کرد. پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید دیتا دار و سبک بدون دیتا را هم مطالعه نمایید.

چرا بازیهایمان را از بازار دانلود و نصب کنیم؟ سایت گیم اسپات در نقد اختصاصی خود به این بازی نمره 5 از 10 را اختصاص داد. در سایت رسمی این بازی ایرانی برای پی سی نوشته شده که «ارتشهای فرازمینی» بازی تیراندازی اول شخصی است که در آیندهای دور اتفاق میافتد و روایتگر جنگهای بشریت بر سر بزرگترین دغدغه خود، یعنی انرژی خواهد بود. این بازی روایتگر حمله اسنکدر مقدونی به ایران در زمان هخامنشیان است. در نسخه 2021 بازی MotoGP با پشتیبانی از کلاس های MotoGP, Moto2, Moto3 توانایی ارایه معتبر ترین و جذاب ترین مسابقات موتور سواری با بیش از 120 موتور سوار رسمی ، 20 پیست کاملا تخصصی و جدید و ویژگی های بسیار پیشرفته و واقع گرایانه برای درک هر چه بهتر فیزیک مسابقات موتور سواری را… تیم سازنده اکثر بازیهای ایرانی شاید به کمتر از انگشتان یک دست برسند، اما تلاش و استعداد آنها نشان داده که میتوانند در صعنت گیم خودی نشان دهند؛ مانند تیم Dead Mage که بطور مستقل این حرفه را به دور از حاشیه ادامه داده است.

 

بازی های کامپیوتری

 

بازی کامپیوتر منتقدین دیدگاههای متفاوتی را نسبت به بازی داشتند، اما نکتهای که بین همه آنها مشترک است، ستایش کیفیت ساخت این بازی توسط یک استودیوی مستقل به عنوان یکی از برترین گیم های ایرانی بود. بیشتر پدر و مادر ها فکر میکنند کودکان فقط بازی های ماشینی را دوست دارند، اما اینطور نیست و ذائقه کودکان تقریبا پذیرای هر چیزی جدید است که می بینند، کودکان آثار موزیکال را دوست دارند و سعی میکنند با ترانه ها همخوانی کنند، بازی فانتزی Piano Kids ابزار مختلفی را در اختیار کودکان قرار میدهد و آن ها را با سازهای مختلف موسیقی آشنا می کند، کودک شما میتواند با استفاده از سازهای مختلفی که در بازی وجود دارند، آهنگ های متنوعی بنوازد و از تجربه موسیقی لذت ببرد.

دانلود بازی رایگان

یک تجربه داستانی لذت بخش که به هیچ عنوان کوتاه نیست در کنار موسیقی زیبا و محتویات تکرار پذیری که شما را بارها به تجربه دوباره بازی تشویق خواهند کرد، مواردی هستند که باعث می شوند Wolfenstein 2: The New Colossus به گزینه اول افرادی تبدیل شود که چند سالی است دل چرکینی از بخش داستانی بازی های اکشن اول شخص دارند و تجربه یک بخش داستانی غنی را به نبردهای آنلاین و چند نفره ترجیح می دهند. کاربران علاقهمند به بازیهای MMO و نقش آفرینی، میتوانند لحظات سرگرم کنندهای را در بازی Last Day on Earth: Dead War کسب کنند. بازی نسبت به نسخه اول از لحاظ گرافیک و گیمپلی پیشرفت زیادی داشته است و حالا با موتور آنریل انجین 4 همراه شده است. بازی های کارتی از گذشته های بسیار دور در سبد سرگرمی انسان ها قرار داشته اند، بیشتر ما بازیهای کارتی را در دسته بازی های تخته ای و یا فکری قرار میدهیم و کم و بیش با آنها آشنا هستیم، تلفن های همراه باتوجه به ماهیت سرگرم کننده ای که دارند به بستر مناسبی برای بازیهای کارتی تبدیل شده اند، از این رو تصمیم گرفته ایم بهترین بازیهای کارتی گوشی های موبایل را برایتان معرفی کنیم و شما میتوانید عناوین معرفی شده را به راحتی از مایکت دانلود کنید.

بازی کامپیوتری کم حجم وسایل نقلیه خارج از جاده در محیطهای سخت عملکرد بهتری را ارئه میدهند، در حالی که اتومبیلهای مسابقهای عملکرد بهتری را بر روی جادهها و خیابان دارند. پیشرفتهای سختافزاری این امکان را به وجود آورده تا تجربههای کنسولی بیشتری را روی گوشی ببینیم. این عنوان همچنین یکی از معدود بازی های ایرانی برای کامپیوتر است که دارای 45 دقیقه کاتسین یا روایت سینمایی است. بازی به گفته سازندگان بیش از 50 دقیقه کاتسین و موسیقی متن اختصاصی دارد و در ساخت آن از دهها هزار انیمیشن دستی و همچنین موشنکپچر استفاده شده است. بجز بازی «شاهزاده ایرانی» که داستان آن برگرفته از شخصیتهای شاهنامه است، سایر بازیها تماما توسط استودیو و تیمهای سازنده ایرانی ساخته شدهاند. این بازی جزو اولین بازی های کامپیوتری ایرانی است که در آن بخش چند نفره آنلاین نیز وجود دارد. «گربه و کودتا» یکی دیگر از بازی های ایرانی برای پی سی در سبک معمایی براساس مستندات زندگی دکتر «محمد مصدق» نخست وزیر ایران است که توسط «کوروش والانژاد»، مدیر هنری یک شرکت بازیهای کامپیوتری و «پیتر برینسون»، از اساتید دانشگاه کالیفرنیا ساخته شده است. بایوشاک اینفینیت یکی از بهترین بازیهای کامپیوتر محسوب میشود. این بازی کامپیوتری تفنگی ایرانی دارای محیط های شهری، بیابانی و جنگلی است و در طول 3 فصل پاییز، زمستان و بهار روایت میشود.

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم بازی از بخش چندنفره خیلی هیجان انگیزی هم برخوردار است که باعث میشود بتوانید با افراد مختلف مسابقه بدهید. این بازی نیز دارای بیش از ۱۰۰ اتومبیل تنوع است و در محیطهای مختلف شهری میتوانید با رقبای خود مسابقه دهید. این ویژگی باعث شده تا تنوع مراحل بالاتر رفته و هنگام بازی احساس یکنواختی نکنید. Among Us یکی از محبوبترین بازی های چند نفره موبایل در سال 2020 بود که هنوز هم کماکان مورد استقبال بسیار خوبی قرار میگیرد. برای مثال در یکی از مراحل شما باید با یک چکش و میخکوب یک پازل را حل کنید و در مرحلهای دیگر باید تعداد زیادی زنبور را از آسمان به زمین بیاندازید.

بازی مانند کارتون آن گرافیک و موسیقی شادی دارد و حس و حال مجموعه را به شما منتقل میکند. هرکول هم ابتدا انیمیشن بود سپس بازی آن را ساختند. نکتهی مهمی که بازی مدیوم را از دیگر بازیهای مشابه متمایز میکند، جریان داشتن بازی به شکل همزمان در دنیای زندگان و مردگان است. بازی SpongeBob Krusty Cook Off ساخته استودیوی Tilting Point شما را در نقش باب اسفنجی، شخصیت دوست داشتنی این دنیا قرار میدهد که در رستوران آقای خرچنگ مشغول به کار است. سازندگان بازی Dirt 5 موفق شدهاند که تمامی ویژگیهای خوب عناوین قبلی را یکجا جمع کرده و تجربهای منحصر به فرد را در اختیار علاقمندان قرار دهند. در این بازی که بازیکنان می توانند همراه با 3 دوست خود و به صورت 4 نفره به بازی بپردازند، هدف این است که توپ توسط یک همکاری تیمی درون سبد قرار گیرد. نبرد خرمشهر دومین عنوان از مجموعه بازی های تفنگی ایرانی برای کامپیوتر، عملیات انهدام است. بازی (call of duty (black ops1 یکی از بازیهای مجموعه بازی کال اف دیوتی است که طرفداران زیادی دارد. گیمپلی و فضای این بازی علمیتخیلی تا حد زیادی یادآور سری بازیهای بایوشاک است و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما