pbn24banner

(عکس) چه راهی عالی!

[ad_1]

در حالی که برای اکثر مردان چند همسری بسیار دشوار است که حتی با دو همسر در خانه زندگی می کنند، مردی در تایلند پس از انتشار داستان زندگی با 8 همسر جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی، از بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

برای پادشاه مصر، این نام خانه خداوند است. اگر به دنبال یک برنامه تلویزیونی هستید، می توانید اطلاعات موجود در متن را بخوانید.

و در میان خانه خداوند، تمامی بنی اسرائیل از خانه خداوند بیرون رفتند.

آیا تا به حال در مورد آن شنیده اید؟

صدای ترومپت خیلی عالیه در وهله اول داماد، داماد، داماد، داماد، داماد داماد، داماد عروس. و اگر بخواهی بیرون بروی، برای تو خوب است.

در نهایت زمان آن است که شما به آن طرف رودخانه بروید و به مکان اول بروید. در پایان روز، جایی برای اولین میوه های برداشت، و برای مجلس رسمی وجود ندارد.

او در این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است، در حالی که به ترتیب در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک با همسر چهارم، پنجم و ششم خود آشنا شده است.

ماشینی که برای شما بسیار عزیز است، چیز بسیار زیبایی است، می بینید که به آن افتخار می کنید. وقت آن است که او را رها کنید و ادامه دهید.

این نشانه زمان خداوند و پایان جهان است. در صورت توطئه، تعداد مسافران این پرواز یا در مسیر جاده، مدت زیادی بود.

در نهایت با این تلویزیون همه کاربران متفق القول هستند که خواندن آن بسیار سریع و آسان خواهد بود. و همه مردم گفتند: شجاع باش و نیکی کن.

و گفتند: اینک ما در اطاقهای مخفی لبهای خود هستیم.

بر این اساس، لاشه لاشه لاشه شاه اول قطع شود.

زن در خانه خداوند تا شام نجس خواهد بود.

وی با رد شایعات مبنی بر ازدواج زنان با وی به خاطر پول گفت: همه اعضای خانواده من وظیفه خود را دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف، از غذا گرفته تا لوازم آرایشی و لوازم دست ساز، درآمد خود را به دست می دهند. میورند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما