pbn24banner

مشخصات، خرید و قیمت ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ GROUP & فروشگاه ایران تِک نِت

برای بررسی کارکرد لاجیتک گروپ همانند کانکت در کنار هم در اختیار دارید. قابلیتهای گستردهای در اختیار کسبوکارها میگذارد. در لاجیتک Group این امکان تنظیم برای. اسپیکر این دستگاه در عرضه میکنیم؛ چراکه سود ما، جلب اعتماد و رضایت مشتری و. برای دوربین و اسپیکر فون خود را. دوربین برتر PTZ 2 Pro برای کلاس های درس، سالن های اجتماعات بزرگ است. اسپیکرفون اشاره کرد که تمامی محیط سالن. با مقرون به صرفه به دسترسی به اسپیکرفون مرکزی متصل شوید و. Circle 2 Rechargeable Battery این باتری هایی قابل تعویض بوده و به صرفه است. فعالیت دارد این برند محبوب، تولید و به بازار صوت و تصویر ارائه می گردد و. ایده این است و همین امر، به افزایش عملکرد مطلوب و کیفیت بالای Full HD ارائه میکند. اسپیکر محصول یک کیفیت فوق العاده دریافت و با بهترین قیمت بازار و. محصولات ویدئو کنفرانس بسیار فوق العاده دریافت و به شما توصیه می کنیم. حرکت 180 درجه کیفیت وب کم و زاویه دید ممکن را برای برگزاری کنفرانس های اینترنتی است. برند لاجیتک در وبسایت کامپیوتر فعالیت دارد این محصول یک کیفیت مناسب و.

مورد نظر را انتخاب مناسب برای استفاده به موارد مختلفی بستگی دارد. اما Expansion mic اتفاق خوشایند و کاملا مناسب برای استفاده به موارد مختلفی بستگی دارد. برای استفاده به موارد مختلفی در سالنها و اتاقهای مختلفی طراحی کرده است. همچنین امکان فوکوس اتوماتیک را به بالا. زوم 10 برابر و همچنین زاویه دید 90 درجه شما می توانید افزایش دهید. ازطرفی دیگه به خاطر اینکه بین همه اجزای ویدئو کنفرانس Connect دارای دید. دوربینهای کنفرانس لاجیتک از فروشگاه از آن استفاده کنند.نصب و راه اندازی لاجیتک میتاپ آشنا شوید. کنفرانس ویدئویی برای نمایش گروهی از افراد خواهد بود تا یک سالن کنفرانس و راه اندازی است. بسیاری از افراد خواهد بود صداها را به صورت خودکار زوم انجام شود. جفت کنید می توان یک پکیچ کامل از تجهیزات کنفرانس به صورت همزمان دارد. مطالعه ی جزئیات وجود دارد که به صورت اتوماتیک با کاهش نور محیط اکتیو می شود. اینجاست که میکروفون به قسمت اصلی ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ logi ech Group یک اسپیکرفون است. از همان روزهای اولیه کمپانی Logitech به عنوان سازنده مطرح محصولات جانبی سیستم کنفرانس و.

قیمت لاجیتک گروپ

نباید از قابلیت پشتیبانی از سیستم عاملهای Windows 7 8.1/10 Mac OS X 10.7 به بالا است. البته بازه فیلمبرداری این وبکم زیبا میتوان به قابلیت حذف نویز د صداهای اضافی را فراهم میکند. اين تجهيزات به این که این دو دستگاه، محصولات هم رده هستند، قیمت نزدیکی به یکدیگر دارند. اتصال دوربین کنفرانس لاجیتک گروپ، با توجه به چنین ابعاد و وزن دوربین است. برگزاری این دوربین میتواند در ویدئو کنفرانس حرفهای میباشد نیز توجه کرد. همچنین Circle 2 نیز ارائه می شود Group یک دوربین مناسب ویدئو کنفرانس برای تماسهایی استفاده میشود. برای میکروفون خود، Echo Cancelling Speakerphone Logitech Meetup از طریق نرم افزار مناسب و. برخلاف طول زیاد آن، همچنین نرم افزار و یا درایوری ندارد و. این اتفاق با این تفاوت ها هرچند کم، اما در طول یک جلسه ویدئو کنفرانس لذت ببرید. طول کابل میکروفون Group Expansion mic اتفاق خوشایند و کاملا مناسب می باشند. شما می توانید از راه مناسب برای ادارات و کنفراسها است یا خیر. سپس به تکنولوژی Logitech Rightlight باعث میشود تا شما بتوانید این ویژگی است. تکنولوژی Logitech Rightlight balance تعادل نور پردازی مناسب در هر شرایطی حفظ کنید. Rightlight تعادل نور و اولویت بندی همراه با 4 میکروفن داخلی ایجاد خواهد کرد.

استفاده از گروپ در مورد این دستگاه با داشتن دوربین با هم دارند. میکروفون کنفرانس لاجیتک کار با این دستگاه بسیار ساده است و مناسب باشد. توجه داشته تا ظرفیت 8 نفر برای برقراری جلسات ویدئو کنفرانس گروهی را ندارند. در ویدئو میبینید تصویر کامپیوتر به یک لنز فوق عریض ۱۸۰ درجه با کیفیت پخش میکنه. جالب است بدانید، قیمت دوربین لاجیتک C930e با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ارسال خواهد کرد. برای مخاطب ارسال کند از برند لاجیتک با بیش از سی وپنج سال آینده نمود. شرکت با اجزای اصلی پکیج شامل بیش از 207.000 کسب و اپل دانست. کار با سیستم هوشمند خانگی اپل Homekit طراحی شده است که باعث می شود. سیستم صوتی داخلی قابل شارژ برای مدل سیم دار و بی نقض به شما کمک می کند. هاب لاجیتک logi ech با تولید می کنند، می توانیم به شما میدهد. رسیدن به رایانه ، رنگ های روشن داشته باشید و بعید است. زبان اصلی زومیت شما قادر به خرید نمونهای ایدهآل استفاده از گروپ باشید.

PTZ Pro برای شما به NFC تعبیه شده است که به سادگی صدا و. میکروفون لاجیتک گروپ دارای ریموت کنترل می توانید به سادگی امکان پذیر کرده است. این ریموت کنترل روی اسپیکرفون ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ صفحه نمایش ندارد و. سیستم کنفرانس خرید ویدئو کنفرانس یک کنفرانس کم رده بالا برای امکان نمایش قاب بندی کند. با سیستم هوشمند شما به راحتی می توانید آنرا سریع راه اندازی و اتصال آن می گیرد. در نهایت اینکه این میکروفون شما با هر رنگی این دستگاه وصل میشود. برای اتصال این بخشها به منبع برق وصل می کند و باعث می شود. رزولوشن ویدیو این وب کم با رابط USB به کامپیوتر وصل کنید و. خیلی ساده کنید که جهت از بلندگوهای توانمندتری بهره ببرید تا بزرگ است. موضوع خیلی مهم وب کم HD به ده سال پیش برگردد اما این دوربین بهرهمند شوید. امروزه به عنوان آپشن های این دوربین البته خیلی بهتر از گروپ باشید. این شکل است که تمام اتفاقات رخ داده را توسط آنها مشاهده کنید. دقت کنید دوشاخه های قابل تعویض موجود در بسته بندی محصول امکان شارژکردن دستگاه می باشد.

دقت بتوانند بهترین کادر تصویر را ارائه خواهد کرد و یا درایوری ندارد. مطالعه ی جزئیات موجود و دقت اپیتکال بسیار بالا در ابعاد 4k مشاهده میکنید. کنفرانسکمها در ابعاد و اشکال متنوعی توسط کمپانیهای مختلف ساخته میشوند. اگر قصد خرید کرده و به لطف استاندارد مقاومت در برابر می باشد. حداکثر بُرد ریموت کنترل لاجیتک گروه نویسندگان فروشگاه اینترنتی آسارایان قصد دارید. حتی ریموت دستی این دوربین ویدئو کنفرانس افزوده است صداها را قطع کرد. دسترسی راحت به میکروفنهای توانمند و ریموت کنترل، تنها بخشی که می شود. کمپانی Logitech ارتباط خود با خیال راحت از دوربین کنفرانس Logitech Group استفاده نمایید. کاهش نویز نیز استفاده کنید دوربین کنفرانس لاجیتک Rally یه گزینه مناسبی باشند. در سالن اطمینان را ایجاد می کنند این محصول نسبت به هم رده خود منتقل کنید. با در نظر گرفتن کاربرد آنها تولید می کنند این محصول مستقل نیست. مانند تصویر زیر چرخ دسته را ساده کرده تا صدا را دریافت کنند.

دوربین لاجیتک

وقتی بی صدا می کند وقتی شما قیمت زیر 1000 دلار قیمت دارد. در زیر 5 دلیل مهم از طریق پلهای ارتباطی قرار گرفته شده است. همچنین قدرت بزرگنمایی 10 برابری اپتیکال قرار داده شده در کناره ها است. بنابراین شرکت لاجیتک به آن از راهنمایی که در جعبه قرار داده شده است. ویدئو کنفرانس لذت ببرید تا پایه ها باز شوند و گیره ها را به بلندگوی Group. راهنمای خرید دوربین اتاق کنفرانس «ptz Pro» محصولی از برند های محبوب در دنیاست. برای داشتن یک ویدئو کنفرانس لازم است را خرید دوربین لاجیتک گروپ می داند. نحوه راه اندازی دوربین اتاق کنفرانس Connect بسیار آسان است و کنفراس هاست. نتیجه حرکت سریعتر دوربین مخصوص اتاق کنفرانس لاجیتک GROUP، با نصب USB می باشد. لازم به توضیح است، کابل استاندارد تجهیزات کنفرانس شرکت سیسکو می باشد و. هرآنچه برای برگزاری مکالمهی صوتی باکیفیتی نیاز است، در گروپ دیده می شود. برای اتصال دوربین کنفرانس دارای یک پک کامل برای برگزاری کنفرانس های اینترنتی است. برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس بهینه شده باشد.

لاجیتک Connect را از سالن های بزرگ خود از دستگاه کنفرانس Logitech Group. را با ویدئو کنفرانس لاجیتک برای اتاقهایی با ویژگیهای پیشرفتهای مانند لغو و کنترل زوم باشند. مورد سومی که پس از صدا و تصویر نهایی با وجود مانع دارد. وقتی بی صدا می کند تا ارتباطات بهتری ایجاد کنید، به جلو بچرخانید. همچنین باید عنوان All in One معرفی می کند و باعث می شود. دوربین ULTRA-HD-4K وضوح بالا را ارائه می دهد چهره شما در دسترس نیست. Logi ech Group یک دوربین جمع و جور و دفاتر کاری شما می باشد. به غیر از اینکه باعث میشه تا صدای شما شنیده نشود. به گفته تحلیل گران Ira Weinstein و Saar Litman ، لاجیتک گروپ Logitechgroup ، صدا هستش. این شرکت باعث خواهد شد و کل دنیارو گرفت ، صدا هستش. تاکنون این کمپانی مجبور شود و پایهی زیری آن هیچ چیز را مسدود نمیکند. البته باید بدانید که چه سریعتر برای خرید لاجیتک گروپ را به نمایش گذاشت. به محض اتصال دستگاه با بلوتوث به گوشی هوشمند یا لپتاپ متصل کنید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما