pbn24banner

چهار کلاس درباره آموزش آرایشگری مردانه خوب است یادگیری برای موفقیت

با گذشت زمان و پیشرفت بشر در زمینه ارایشگری انواع رنگ مو ها درست شد . وبینارها و آموزش های مختلفی در زمینه آرایشگری وجود دارد اما یک دوره آموزشی که از مطالب را ابتدا و الفبا شروع کرده و در پایان شما را تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای کند بسیار نادر است. آموزش و یادگیری حرفه ای ، می تواند آغاز فصلی تازه در زندگی هر فرد باشد؛ بی شک حضور در دوره های آموزش آرایشگری مردانه، مسیر یادگیری را به صورت کوتاه مدت و استاندارد برای شما هموارتر نموده و زمینه ساز فعالیت حرفه ای شما در آینده خواهد بود. در ضمن اگر یک شخص قصد مهاجرت و رفتن از کشور را دارد، این مدرک به او کمک خواهد کرد که در کشوری که می رود، سریعاً شغل مناسب با تخصص خود را بیابد و همین طور مسیر برای او هموار می شود. آرایشگاهی موفق خواهد بود که بتواند تمام نیازهای متقاضیان خود را برطرف کند. بنابراین با شرکت در دوره های آموزشی عصرمو با یک تیر دو نشانه را هدف گرفته اید علاوه بر کسب مهارت و دانش با توجه به نیاز بازارکار، با مدرک معتبر فنی و حرفه ای به راحتی به عنوان کارآموز یا آرایشگر تمام وقت وارد بازار کار خواهید شد.

ده روش راه به آموزشگاه آرایشگری مردانه شما

نکات مهم آموزش آرایشگری مردانه در آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه کسانی که قصد دارند، آرایشگر شوند، دوره های آرایشگری را در داخل و یا خارج از کشور می گذرانند و در ناحیه ای که فکر می کنند، بیشتر به آرایشگاه نیاز است، شغل خود را آغاز کنند، ولی برای افتتاح سالن آرایشگاه مهارت هایی مورد نیاز است. مکان مناسبی را برای آویختن لباس خود تهیه نمایند که باید صابون و حوله تمیز اختصاصی داشته باشند. برای تاسیس و احداث مغازه آرایشگری مردانه نیاز به 2 سرمایه گذاری ملکی و سرمایه گذاری تجهیزاتی می باشد. تمامی وسایل مورد نیاز برای اصلاح در آموزشگاه موجود است و می توانید در جلسه اول از آن ها استفاده نمایید ولی از آنجا که در زمان آزمون دریافت مدرک آرایشگری درجه دو باید با ماشین اصلاح و تجهیزات شخصی خود، در جلسه امتحان عملی حاضر شوید، بهتر است از روزهای ابتدایی با تجهیزات خود کار کرده تا بتوانید در کار کردن با آن به تسلط دست پیدا نمایید. مثلا ما در اینجا گفتیم که چه تجهیزاتی برای آرایشگری مردانه نیاز دارید.

رویکرد جامع به آموزش آرایشگری مردانه

نخست باید آموزشگاه آرایشگری درست و مناسبی را انتخاب کنید تا مشکلی در ادامه کار شما رخ ندهد، هزینه نیز مسئله مهم دیگر و البته اولین موضوع برای کسانی است که می خواهند این علم را فرا بگیرند. جالب این است که با توجه به یکسان بودن آموزش آرایشگری مردانه در این زمینه، عملکرد کارآموزان در طول حرفه­ی کاریشان بسیار متفاوت است. دستمزد یک آرایشگر به عوامل و فاکتورهای متعددی مثل تبلیغات، مکان مناسب آرایشگاه، دکوراسیون و سطح تبحر و تخصص آرایشگر وابسته است، اما در بدترین شکل یک آرایشگر در ماه قادر است، مقدار نسبتا مناسب از درآمد را کسب نماید و این مقدار با توجه به معیارهایی که ذکر شد، امکان پذیر می باشد.

آموزشگاه آرایشگری مردانه

اگر به تازگی تصمیم گرفتهاید که برای خود شغلی دست و پا کنید و به فکر آرایشگر شدن، هستید. این آموزشگاه از منابع جدید آموزشی ارائه شده در سطح بین المللی کمک می گیرد تا کارآموزان و مهارت آموزان خود را آموزش دهد. جعبه کمک های اولیه را در محل مناسبی نصب کنند. به عنوان مثال پیرایش فرد داماد نزدیک ۴۵ دقیقه، پیرایش به کمک گریم او، ۱۲۰ دقیقه و پیرایش و گریم کاری که حدوداً یک شبانه روز دوام بیاورد، ۴ ساعت زمان لازم دارد و به طول می انجامد.

این دوره های اصلی شامل دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 2، دوره آرایشگری مردانه درجه1، دوره آموزش متعادل سازی چهره (گریم داماد)، آموزش چهره پردازی (گریم سینمایی)، دوره آموزش ترمیم مو، کاربرد مواد شیمیایی و بهداشت کار ناخن مردانه میشه که هرکدوم از این ها رو میشه جداگونه ثبت نام کرد، آزمون داد و درصورت قبولی مدرک رسمی فنی حرفه ای گرفت. به مهارتهای تخصصی از رنگ کردن مو، کار با ماسک و سرم مو، نگهداری از پوست و مو و…

در این دوره هم، هنرآموز بعد از آشنایی کامل با ساختمان پوست و ناخن، مهارت ارائه ی خدمات تخصصی پیرایش و بهداشت ناخن به آقایان را یاد می گیرد. با توجه به تخصصی شدن این حرفه لازم است تا علاقه مندان به صورت آکادمیک در آموزشگاه، مهارت های آرایشگری را یاد بگیرند. با توجه به قابلیت ها و کیفیت بالای آموزشی آکادمی آقای خاص، شما سروران می توانید با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی به دنبال علاقه خود آمده با ثبت نام در این مرکز آموزشی در آینده ای نزدیک به جمع آرایشگران برتر ایران بپیوندید . با توجه به اینکه این مدرک بین المللی است، این آرایشگران قادر هستند در همه ی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار می باشند، کار کنند، زیرا مدرک معتبر بین المللی که در آخر دوره ی آموزش آرایشگری مردانه به دست می آورند در خیلی از کشورها معتبر است. رنگ کردن مو علاوه برای اینکه دارای طرفداران زیادی در بین خانم ها و تازه گیها آقایان دارد دارای دستمزد خیلی خوبی هم دارد.

آموزش آرایشگری مردانه

برای اینکه کسی آرایشگر شود، به کنکور و پشت سر گذاشتن دوره های چندین ساله احتیاجی ندارد. سعی کنید با تمام کارها و ویژگی های یک آرایشگر ماهر آشنا شوید و بدانید در طول روز باید چه مواردی را رعایت کنید. مهارت های لازم برای یک آرایشگر چیست؟ مردها موهای خود را دوست دارند، پس باید برای این علاقه تمامنشدنی آنها آمادهباشید. بسیاری از افراد، بلافاصله پس از دریافت مدرک آرایشگری درجه 2 وارد محیط کاری شده و به اصلاح مشتریان می پردارند؛ گرچه این افراد از همان طریق هم به درآمد خوبی خواهند رسید، با آن وجود کافی است از آن ها بپرسید که آیا راهی برای افزایش هرچه بیشتر در آمد خود متصور هستن یا خیر. کلاس های آرایشگری مردانه درجه دو حدوداً 8 هفته یا 2 ماه به طول خواهد انجامید و در طی آن ها، هنر جو هر روز هفته 2 ساعت در کلاس حاضر خواهد شد.

به عنوان یک قانون کلی در نظر داشته باشید که هر اندازه شماره شانه ها کمتر شود، موها نیز به همان اندازه کوتاه تر خواهد شد. وسایل غیرفلزی،مثل برس ها و شانه ها کار را هم میتوان با محلول دتول یا ساولن رقیق شده که در ظرفهای مخصوص قراردارند،ضدعفونی کرد. گردن از پایین و مو از بالا تمام فضای چهره را احاطه خواهند کرد. همچنین اگر ریش شما خیلی بلند است بهتر است تمام ریش خود را با یک شماره کوتاه کرده سپس فید ریش را اعمال کنید. شغلی که قرار است تمام جنبههای زیبایی مردان، یعنی موی آنها را سروسامانی مناسب بدهد.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما