pbn24banner

چگونه فتیش پای خود را از صفر تا قهرمان نشان دهیم

به یاد داشته باشید، هیچ یک از این ایده ها برای گفتن درست یا غلط بودن نیست – بیشتر مجموعه ای از تجربیات است که ممکن است دیگران با آن ارتباط برقرار کنند. من می دانم که خیانت به شریک زندگیم اشتباه است، اما هیچ کس از فتیش من صدمه نمی بیند. رایان در پاسخ به آخرین بار قبل از اینکه یکی از مقامات جت سؤالات خود را در مورد این موضوع لغو کند، گفت: "باز هم شخصی است. رایان چندین بار از او پرسیده شد که آیا او و همسرش ویدئوها را ساخته اند یا خیر، رایان گفت که وارد این موضوع نمی شود. به همه دسترسی داشته باشید. اتاق گفتگوی آنها و پرستش تمام انگشتان پاهای زیبای آنها. وقتی خارج از خانه هستم، با نگاه کردن به پاهای غریبه ها کمی فانتزی می فوت فتیش کنم.

در غیر این صورت، آنها در پوشش باقی می مانند، و برای زنان این اغلب به معنای تنوع گسترده و شگفت انگیز کفش است، که بسیاری از آنها می توانند خود کمی روشن کننده باشند. چیزی که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، داستانی است که فکر نمی‌کنم نصف توجهی که شایسته آن بود به خود جلب کند و آن تیم بسکتبال زنان UConn است. درست همانطور که داستان در مورد ضربه زدن عمدی مربی آنها به بازیکن حریف در طول یک بازی رو به پایان بود، جت ها اکنون با حواس پرتی دیگری که به سمت پلی آف می روند باید با آن مقابله کنند. نکته بعدی که می دانم جوراب شلواری دور گردنم پیچیده ام و خفه ام می کند. همچنین، در یک یادداشت دیگر، من تعجب کردم که اینقدر طول کشید تا یک چیز طلسم پا در این نمایش وجود داشته باشد. این راز کوچک من است – چیز من که هیچ کس دیگری را در حلقه نزدیک من درگیر نمی کند. فقط به این دلیل که من یک فتیش دارم، به این معنی نیست که من یک قاتل هستم.

تابستان، من هم به لاک نارنجی و قرمز روشن علاقه دارم. این روزها من با شریک نه ساله ام زندگی می کنم و او کاملاً وسواس من را درگیر کرده است. اگر سگ شما مشکلات پرخاشگری داشته باشد یا به راحتی می ترسد، می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در شب شود. هر کسی که برای کاربران خطرناک باشد، از دسترسی به سرویس دوستیابی Foot Fetish منع می شود. از بو کردن، لیسیدن و مکیدن انگشتان و پاها تا زیر پا گذاشتن، با بسیاری از اعمال دیگر، از جمله استفاده از پا برای نفوذ. اول از همه، ما ماهرترین دخترانی را داریم که می‌توانند فقط با پاهایشان، خروس را تکان دهند.

GlittersaurusRex همچنین استفاده از اسباب‌بازی‌ها (مانند لرزاننده‌ها یا روان‌کننده‌ها) روی پاهای خود را برای تغییر احساسات توصیه می‌کند. برای این فتیشیست های پا، آنها می خواهند ماساژ دهند، مالش دهند، لیس بزنند، ببوسند – هر کاری که فرد انجام می دهد انجام دهد تا چیزی، در این مورد یک پا، احساس سلطنت کند. پلتفرم G به روز شده، سفت‌ترین پلتفرم جنرال موتورز تا کنون، به ایجاد احساس رضایت‌بخش و محکم در مسیر جاده کمک کرده است. دیگران ممکن است تنها زمانی که درگیر اعمال BDSM هستند، فتشی را که برای پاها احساس می‌کنند مرتبط کنند. اکنون برخی از دلایل احتمالی خوابیدن سگتان را روی پاهایتان می دانید.

HM: من کاملاً مطمئن هستم که آنها در صد سال آینده، دویست سال آینده و بعد از آن مراقبت خواهند کرد. شیفتگی من زمانی شروع شد که 14 ساله بودم و در کوئینز بزرگ شدم. با این حال، Reservoir Dogs در سال 1992 حرفه بسیار موفق خود را آغاز کرد. همه چیز با یک پست اینستاگرام شروع شد. پرزیدنت اوباما این موفقیت را با یک تماس تلفنی با سرمربی ژنو اوریما در جریان کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی آنها در روز سه شنبه قدردانی کرد. مطمئناً، NFL معمولاً در این زمان از سال بر سرفصل‌های ورزشی تسلط دارد، اما زنان هاسکی که در سه‌شنبه گذشته برای 89مین بازی متوالی NCAA برنده شدند، باید قبل، در حین و بعد از شکستن رکورد تیم مردان UCLA در جلو و مرکز قرار می‌گرفتند. 1971-1974. بله، تیم بسکتبال زنان UConn مورد توجه قرار گرفت، اما نه آنچنان که باید می شد و مطمئناً اگر یک تیم بسکتبال کالج مردان از این رکورد فراتر رفت، توجه چندانی به آن ها نشد. اگر پاهای شما جذاب هستند و می خواهید با به رخ کشیدن آنها درآمد کسب کنید، این پتانسیل را دارید که یک مدل پا شوید. ظاهراً کاو با خط تلفن تماس می‌گرفت و یکی از چندین آدرس جعلی را ارائه می‌کرد، و اغلب صدای خود را به عنوان یک «زن مسن» پنهان می‌کرد تا در ترفندی از اپراتورها در مورد پای خود صحبت کند.

هزینه 125 تا 150 دلار است و شما می توانید از بین 50 دختر یک مدل پا انتخاب کنید. این دیوانگی طلسم پا آنقدر عجیب است که نظریه پردازان توطئه باید بپرسند جت ها چه چیزی را می خواهند پنهان کنند؟ خب، به نظر می رسد که این باشگاه برای کسانی که فتیش پا دارند، چیزی بیش از یک تأسیسات بی عیب نیست. چه چیزی در مورد باشگاه باعث شده است که او اینقدر گلایه کند؟ مالک، روی سینگفیلد، قصد دارد "باشگاه پایمال" را افتتاح کند که در آن مردان می توانند برای زنان هزینه ای بپردازند تا با انواع کفش روی آنها راه بروند. به هر طرف که نگاه کنید، تنوع بسیار زیادی از پاهای زنانه به نمایش گذاشته شده است. همیشه یک دختر در دسترس است. شاید بدترین چیز این بود که می شنیدم یک دختر فقط به خاطر فتیش پای من به قرار ملاقات با من ادامه نمی دهد.

برخی از زیباترین عکس ها و فیلم های پا که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید در این سایت است که توسط یک استودیوی فتیش پا ایتالیایی تهیه شده است که از سال 2008 از پاهای سکسی دخترانه فیلمبرداری می کند. صحنه های جدید با فیلم و مجموعه عکس HD برای اعضا هفته ای دو بار منتشر می شود. ، با بیش از 100 ویدیو در آرشیو خود، شامل بیش از 50 مدل (عمدتا ایتالیایی) که از دختر همسایه آماتور تا زیبایی خیره کننده را شامل می شود. عکس‌های منتشر شده در اینترنت شامل زنی شبیه همسر رایان، میشل، و مردی ناشناس که مربی جت نیست، بوی پاهای برهنه زن را می‌بوید و می‌مالید. علاوه بر این، سخنگوی جت مطمئناً با یک تکذیب قوی پرونده را تضعیف خواهد کرد. تا به امروز، تنها یک مطالعه موردی ISB را شامل یک فتیش که توسط یک فرد مبتلا به اوتیسم به نمایش گذاشته شده است، توصیف کرده است. در مورد فیلم‌های فمدوم، می‌توانید از اکشن له کردن پا لذت ببرید که در آن فانتزی‌های CBT شما راضی خواهد شد. در این سناریوها، حداقل رضایت برای مشاهده وجود داشت، اگر نه رضایت برای تبدیل شدن به ابژه بعدی خیالات بیننده.

افراد زیادی وجود دارند که نیازهای شما را به اشتراک می گذارند و بیش از حد مایل هستند که در وحشیانه ترین خیالات شما نقش داشته باشند. یا در مورد رسوایی متن جنسی برت فاور که منتشر نشده است، موارد بیشتری وجود دارد؟ پرنسس جوان فرانسوی Femdom Sex! آنها معمولاً حدود 75 دلار برای هر بازدید دریافت می کنند – و این معمولاً شامل نوعی عمل جنسی است. خواه شستن پاها در کتاب مقدس یا عمل فیزیکی خم شدن، عبادت پا قطعاً می تواند دارای عناصر تسلیم کننده یا تحقیرکننده باشد. حتی دوقلوهای همسان دارای ویژگی های متفاوتی هستند که آنها را از تصویر آینه ای خود متمایز می کند. به عنوان مثال، اگر به طور تصادفی در خواب به او لگد بزنید یا روی او غلت بزنید، ممکن است بر سر شما غر بزند یا حتی شما را گاز بگیرد. نکته اصلی این است که شما همیشه می توانید سعی کنید با سگ خود در تخت خود بخوابید، اما اگر مشکلات سلامتی وجود دارد یا رفتار بدی از خود نشان می دهد، وقت آن است که او را در یک تخت یا جعبه آرام سگ برای شب قرار دهید. از آنجایی که افراد بی‌شماری از چیزهای دیگر لذت می‌برند، زیرا آنها اعمال مطیع هستند، جای تعجب نیست که پاها در این گروه فرود آیند.

ظاهراً قسمت هایی که با اندام تناسلی مرتبط هستند واقعاً به پا نزدیک هستند. همان مفهوم سینه یا سایر اعضای بدن که در فرهنگ‌های مختلف پنهان می‌کنیم، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا آنها پنهان هستند. مغز شما نقشه ای از بدن شما دارد و مشخص می کند که کدام بخش (مغز) آنها را کنترل می کند. زیگموند فروید معتقد بود که پاها به دلیل شباهت به آلت تناسلی جنسی می‌شوند که ممکن است یک فتیش پا ممکن است از سیم‌کشی متقاطع در مغز ناشی شود، زیرا او معتقد است مناطقی که دستگاه تناسلی و پاها را کنترل می‌کنند در مجاورت قشر حسی تنی قرار دارند. به گفته مقامات، یک مرد بریتانیایی مبتلا به فتیش پا، بارها با یک خط تلفن پزشکی با بودجه مالیات دهندگان تماس گرفت و وانمود کرد که یک پیرزن است تا اپراتورها را وادار کند تا در مورد پاهای خود صحبت کنند. صرف این واقعیت که رایان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت "این یک موضوع شخصی است" و قرار نیست وارد آن شود، دو برابر بیشتر علاقه ایجاد کرد! سپس دوباره، در زمستان، زمانی که آنها در چکمه و کفش هستند، شما مزیت بیشتری از بوی کمی عرق کرده که من را بسیار آزار می دهد، دریافت می کنید.

و، اگرچه علم واقعاً متوجه نشده است که چرا مردم توسط آنها تحریک جنسی می شوند، ما هنوز از نظریه فروید "مردم چیزها را دوست دارند زیرا آنها شبیه آلت تناسلی مرد هستند" فاصله زیادی گرفته ایم. و شنیدن این موضوع که نوه جان وودن، گرگ، مربی، گفت که پدربزرگش گفته بود که "فکر می‌کرد بهترین بسکتبال در سطح دانشگاهی بازی می‌شود و توسط مردان نبود، شگفت‌انگیز است." جان وودن همانقدر عاقل بود که آنها می آیند. در یکی از ویدئوها، زنی که پاهای برهنه خود را در حالی که در ماشین نشسته به نمایش می گذارد، برای میشل رایان، که در 23 سال گذشته با مربی جت ازدواج کرده، زنگ مرده ای است. گلن هولدن یک فتیش پیچ خورده ایجاد کرد تا لباس زیر مشتریانی را که در طول 30 سال نامه‌هایشان با آنها دوست بود، بردارد. به عنوان مثال، اگر یک سگ بزرگ دارید، ممکن است فضای زیادی را در تخت شما اشغال کند که خواب شما را مختل کند. شما می توانید آنها را در هر زمان دانلود کنید، حتی اگر فقط یک اتصال کم سرعت داشته باشید. در همان زمان، مزارع خود را بر فراز دشت های زمانی بزرگ قرار دادیم.

می دانم، او هم بهترین انتخاب شماست! اما آیا واقعاً ایده خوبی است که با سگ خود بخوابید، حتی اگر او فقط روی پاهای شما در حالت خواب باشد؟ با مقداری آموزش و تقویت مثبت، ممکن است بتوانید این واکنش تهاجمی را درمان کنید، اما اگر در خواب مبهوت شود، او واقعاً نمی تواند از این کار جلوگیری کند. نمی توانم ببینم که به این زودی آن را رها کنم. و ما نمی توانیم به طور قطع بدانیم که آیا واقعاً صدای رایان و همسر رایان است یا خیر. Deadspin با برخی از ویدئوهای فتیش پا مواجه شده است که در ابتدا توسط کاربر "ihaveprettyfeet" در یوتیوب ارسال شده بود و ممکن است همسر رکس رایان، میشل، مربی را در خود جای دهد. زنی که در آپارتمان روبروی راهرو زندگی می کرد با پاهای برهنه به دیدن مادرم می آمد. من همیشه به آنها می گویم که در صورت تمایل می توانند به آپارتمان من بیایند. اگر کسی از خارج از شهر می آمد، عده ای از شهرهای دیگر می آمدند و با لباسی که از ما خریده بودند به خانه برمی گشتند.

این ترجیحی است که یا به طور طبیعی به کسی رسیده است یا در تجربیات اولیه همانطور که در بالا بحث کردیم به او القا شده است. بر اساس تجربیات بالینی، این نوع انحراف جنسی یا بیماری جنسی یا به قول عینی گرایان ذائقه جنسی، ریشه در تجربیات دوران کودکی فرد دارد. بنابراین، آنها زیباتر به نظر می‌رسند و راحت‌تر می‌شوند. من معمولاً از مدلم می‌خواهم که جوراب بپوشد برای 20 دقیقه یا بیشتر، سپس از جوراب استفاده می‌کنیم تا من را هیجان زده کند. اگر شما یکی از آنها هستید، پس فقط به صورت رایگان ثبت نام کنید و انتخاب کنید. همچنین، یکی از شرورهای تکراری سریال، Dark Magical Girl-cum-Femme Fatale Queen La، یکی دیگر از پابرهنه‌ها است (اینجا کلاه می‌زنید). در اینجا قضاوتی وجود ندارد – آنچه دو بزرگسال در خلوت خانه خود انجام می دهند به آنها بستگی دارد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما