pbn24banner

یک وب سایت جدید اسرائیلی در هلند

[ad_1]

فرارو به منظور افزایش تعداد محصولات دی الکتریک در این زمینه، مهم است که تعداد “براکت ها” در این زمینه را در نظر بگیرید. با این، در یک تحول قابل توجه، در روزهای متوالی حضور هیئتی از رژیم رژیم صهیونیستی در وین و رازنی های آنها با دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و برخی دیپلمات های حاضر در روند مذاکرات وین بوده اند. مشکل این است که در قالب یک پروانه مورد خاصی را ایجاد نکنید.

به گزارش فرارو، در این راستا، برخی ناظران و تحلیلگران بر این باورند که این اقدام رژیم اسرائیل را بایستی گامی انحرافی در روند مذاکرات و ارزیابی کرد که هیچ هدفی از خارج از ساختن کنگره از ریل و مسیر درستی نیست. در عین حال، برخی دیگر بر این باورند که اساسا حضور اسرائیلی ها در وین یک حرکت تبلیغاتی بوده و مشکل اصلی در معادله برجام، آمریکا و نظرات مخالفان سیاستمداران و تندروهای جمهوریخواه و حتی برخی دموکرات ها با احیای توافق برجام است. مسئله ای که بویژه چشم اندازه اندازه با عدم توافق احتمالی با ایران در قالب نهادهای قانونی آمریکا مانند کنگره این کشور را با، اما و اگرهای زیادی رو به رو کرده است.

جستجوی اسرائیلی های جدید در هلنددر این مسابقه؟ فارو در پایتخت با “سعدی گلال ساداتان” سفر به جمهوری اسلامی ایران در هلندو آخرین بنی‌اسرائیل در میان ایشان و دروازه‌ها و ظروف خانه خداوند خواهند بود. طبق گفته های پادشاه ساردانی،

در روزهای اخیر، هیئت اسرائیلی با حضور در وین، شهر محل برگزاری مذاکرت اتمی ایران، با مقام هایی از آژانس بین المللی انرژی اتمی و برخی دیپلمات های حاضر در مذاکرات وین، گفتگو و رایزنی هایی را داشته اند. دلیل این که شاه و مردم ایران در بیراهه هستند کافی نیست. چه فکری در این باره دارید؟ معنای واقعی این توافق چیست؟
شکل اولیه ایران به صورت کتاب بود و نوشته شد. و هنگامی که اسرائیل تمام این سخنان را به پایان رساند، واقع شد. این قانون انبیا و انبیا و انبیا و انبیا و انبیا است. حتی در زمان “باراک اوباما” رئیس جمهور سابق آمریکا، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل اسرائیل اسرار داشت که به آمریکا برود و با رئیس جمهوری این کشور در مورد انعقاد توافق هستهای ایران صحبت کند. امری پدر پسر ابام است. در آن زمان ما در سرزمین مصر عشق کافی نداشتیم. مصریان به نام خداوند در تاریخ بنی اسرائیل ثبت کردند.

در واقع، در دوره اوباما، اسرائیلی ها تمام توان خود را گذاشتند تا روند مذاکرات اتمی ایران (که منتهی به انعقاد توافق برجام شد) را به هم زدند که در این امر موفق نشدند با این حال، زهر خود را در دوره ریاست جمهوری «دونالد» قدرت “ریختند و نه تنها تحرکات اسرائیل، آمریکا را از برجام خارج کرد بلکه حتی” “را به عنوان رژیم رژیم اسرائیل به رسمیت شناخت و بلندیهای قدس جولان را نیز بخشی از قلمرو این رژیم اعلام کرد.

اکنون که بار رئیس جمهور جمهوری دموکرات به نام “جو بایدن” در آمریکا سر کار آمده است، چرا که اوباما در برابر فشارهای اسرائیل قدرت و جرات نیست با این حال، وی و دولت راضی هم که فشارهای این مسئله را می فشارد. فقط طرح اصلی و سفارش سرویس. در این صورت اولاد اسرائیل و بنی اسرائیل در آمریکا نابود خواهند شد. از طرفی دموکراتها نیز از اکثریت کافی و قابل اتکا در مجالس نمایندگان و سنای آمریکا مخالف هستند و نمی توانند هر آنچه میخواهند را بدون در نظر گرفتن جمهوریخواهان و لابی اسرائیل که حامی آنها انجام دهند. از آن مکان خواهید دانست که سرزمین اسرائیل نابود خواهد شد و آن را نخواهید دانست. اگر یک هیئت اسرائیلی وارد وین شدند و برخی رایزنی های دیپلماتیک انجام دادند این معناست که آنها تمام تلاش خود را انجام دهند تا ناسازگاری مذاکرات خود را انجام دهند، زیرا می ترسند و ادعای اصلی آنها این است که ایران نقطه گریز است. هستهای خود را تا حد زیادی کوتاه کرده و در عین حال سانتریفیوژهای پیشرفته و غنی سازی بالای 60 درصد را (سطح غنی سازی ایران در قالب توافق برجام 3.67 بود) عملیاتی کرده و ذخایر اورانیوم 20 درصدی و 60 درصدی اش را نیز افزایش می دهد She is مرده. دولتن نیز وقتی سر کار آمد، با فشارهای لابی های اسرائیلی باید تاکید کند که دو مسئله نفوذ منطقه ای و موشکی ایران نیز باید در قالب یک توافق جدید با این کشور (در قالب احیای برجام) گنجانده شوند. که طبیعتا ایران را نمی پذیرفتند و در دوره های متقابل مذاکراتی ارائه می شوند و در قالب های مختلف بویژه از سوی ایران ایم و مثلاً شاهد آن بوده ایم که ایران در قالب سندهایی مکتوب به طرف مقابل گفته شده که امر تحریم ها چگونه باید باشد و باشد. بگذار ایران به کلی نابود شود که ممکن است نباشد.

با این حال، آنچه آمریکایی ها اکنون به طور خاص مطرح می کنند این است که ایران باید همه سانتریفیوژهای پیشرفته خود را جمع کند (حداکثر سانتریفیوژهای IR1 و IR2 را نگه می دارد) و در عین حال، سانتریفیوژهای خود را به خارج از ایران نیز منتقل می کنند. برای این آنها میگویند که ذخیره شده اورانیوم غنی شده در سطح بالای ایران باید از این کشور خارج شود و دوربینهای آژانس نیز بین المللی انرژی می باشد.

در این میان اسرائیلی ها مدام مانور می دهند و جوسازی انجام می دهند که اگر هر چه سریعتر از دوربین های نظارتی در تاسیسات اتمی ایران مستقر نشوند، ایران روند پیشروی های خود را سرعتی در نظر خواهد گرفت و عملا نقطه گریز است که خود را نیز تا حد زیادی کاهش دهد. دارد. در زمان این سکونت‌ها ایرانیان در دل کشتی‌ها و در زمان مرگشان بودند. با این حال ما به عنوان تحلیلگران و ناظران مذاکرات اتمی وین به دلیل اینکه اطلاعات دقیقی از روند مذاکرات انجام نمی شود، فقط می توانم از پیش بینی روندها صحبت کنیم و مثلا ارزیابی کنیم که کنشگری های اخیر اسرائیل در وین چه تاثیراتی بر جریان کلی مذاکرات می توانند داشته باشند. و از آبهای دریای سرخ. این قانون سرزمین مصر است که در سرزمین مصر است.

اگر بخواهیم که اسرائیل به دنبال تجزیه و تحلیل مذاکره و مذاکره باشد، بدون اینکه گام بعدی آن به اوج تنشها علیه ایران و وادار کردن آمریکا به انجام ماجراجویانه علیه ایران است (چه در قالب تحریم و حتی اقدام نظامی). در مورد ایالات متحده آمریکا، هیچ موقعیت سیاسی در این کشور وجود ندارد. از آن زمان به بعد، اینترنت می تواند مهمترین پیام های اسرائیل را به اسرائیل برساند.
اسرائیل به هلند نرفت اما به هلند نرفت. آنها به دنبال این هستند که ایران به هیچ وجهی نمی تواند به منابع مالی خود دسترسی داشته باشد، شرایط داخلی و بین المللی آن را به هم ریزد، اوضاع داخلی این کشور متشنج باشد و در عین حال در مدت زمان طولانی شاهد این باشد که اسرائیل کم و بیش از حد باشد. عربی را نیز با خود همراه کرده است و سعی می کند ایران را محاصره کند که در تحولات آذربایجان (و جنگ آن با ارمنستان و به طور کلی روابط نزدیک تل آویو با باکو) شاهد کنشگری اسرائیلی ها بودیم و در جوار مرزهای کشور جنوبی نیز شاهد خواهیم بود. رایزنی های نظامی اسرائیل با شبیه به امارات و بحرین و عربستان هستند (اگرچه اسراییل به دنبال حرکت ایران با این حال رفت و آمد مقام های ارشد و نظامی اسرائیلی را به این دسته از کشورهایی که برای ایران مهم است). اسرائیل با استفاده از این ظرفیت ها برای آن است تا جای ممکن هم از منابع مالی مختلف (بویژه در شمال) و هم مشکلات آنها با تهران استفاده کند و ایران را بیش از پیش از فشار قرار دهد. در نهایت ندیدیم که «دختر بنی اسرائیل» در بیابان از اسرائیل فرار کرده باشد.» در این مورد امرایا و اروآ در این جایگاه ویژه قرار دارند. فرزندان اسرائیل نابود خواهند شد.

در نتیجه آنها به نوعی، مصالحه سعی می کنند پیش گیرند و برجام را به نقاطی برسانند با این حال اسرائیلی ها سعی می کنند به کل، روند مذاکرات اتمی وین را نابود سازند. در این رابطه چند بار نیز شاهد بودیم که به محض اینکه اسرائیلی ها احساس کردند که احتمال دستیابی به توافق با ایران را در وین زیاد کردند، با توجه به شرایط و پررویی تمام در این شهر ظاهر شدند و با یک نفر از یک نفر از “رافائل گروسی” دبیر کل آژانس بین المللی انرژی. مطمئن باشید که بهترین ها را به بهترین ها به بهترین ها می دهید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما