آخرین اخبار «جدید قم

مسعود منصور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای بیابانزدایی منابع طبیعی گناباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود:سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری طرحهای بیابان زدایی نظیر ساخت بادشکنهای زنده و غیر زنده، قرق و آبخیزداری را در کشور اجرا می کند که جلب مشارکت مردم و جوامع محلی مهمترین رویکرد این سازمان و دولت سیزدهم برای حفاظت از این عرصه ها در سال جاری است. گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد با انتقاد از طولانی شدن ساخت زندان جدید این شهر گفت: علی رغم گذشت 22 سال از آغاز ساخت بنای زندان گناباد، مراحل اجرای آن هنوز به اتمام نرسیده و حال آنکه برخی از فضاهای آن رو به فرسودگی و خرابی گذارده است. از طرفداران بازی های بتل رویال با چه می دانید که این اسلحه هم اکنون در بسیاری از بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد و جزو سلاح های پرطرفدار است علی الخصوص در بازی پابجی موبایل اکثر بازیکنان در تلاش هستند که بتوانند این اسلحه را به دست آورند. امسال وضعیت برگزاری آیین سنتی شب یلدا، نسبت به سالیان گذشته تفاوت می کند و شهروندان گنابادی تلاش دارند با رعایت موازین پیشگیرانه، سلامت عمومی را حفظ کرده و این ویروس موذی را، که چون مهمان ناخواندهای پشت درها به کمین نشسته، به خانه ها راه ندهند.

اخبار و جدید

حجت الاسلام علی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: وجود حقوق های نجومی و بالا و تفاوت چندین برابری آن با حقوق های پایین دست، فسادزا و عامل اختلاف طبقاتی است که اعتماد مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی کاهش می دهد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۴۰ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. وی افزود: در این بازه زمانی ۳۴ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۶۲ نفر از بیمارستانها ترخیص شدند. وی ادامه داد: از مجموع ۲۱ هزار و ۹۴۲ تست پی.سی.آر در شهرستانهای گناباد و بجستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نتیجه ۱۲ هزار و ۴۱ مورد مثبت بوده که از این تعداد ۹ هزار و ۷۵۴ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و بقیه بستری شدند. این همان جاییست که یک ارز دیجیتال با نرخی ثابت به نام تتر (USDT) وارد صحنه میشود. به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، جهادگران دانشگاه علوم پزشکی گناباد اردوی جهادی پزشکی در منطقه محروم محمدآباد این شهرستان برگزار کردند. از طرف دیگر، به نظر میرسد که پرداخت یارانه تنها ایده اقتصادی دولت جدید است. دولت اعلام کرده که سال آینده یارانه جدیدی به مردم میدهد که مبلغ آن بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

یارانه نقدی جهت افزایش رفاه عمومی جامعه پرداخت اخبار جدید حقوق بازنشستگان میشود. بنای این مدرسه در کوی شرقی شهر گناباد در مجاورت یکی از سردرهای ورودی مسجد جامعه واقع شده است. این اردوی جهادی به همت بسیج دانشجویی و با همکاری دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه برگزار شده است. انیمیشن زوتوپیا هم یکی از مهمترین دلایل موفقیتش، استفاده به جا از همین پتانسیل است. شبکه پدافندی ایران به راستی یک شبکه کامل و غیرقابل نفوذ است و اکثر رادارها و موشک های پدافندی در رزمایش ولایت ۹۹ حضور داشتند. باشگاه خبرنگاران جوان مشهد – محمدرضا نخعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد گفت: نقش آفرینی مردم و مسئولین به منظور تحقق پویش ملی ایران سر سبز، ایران قوی، و با حضور با نشاط مردم و مسئولین بیش از هزار اصله نهال از نوع تاغ در منطقه عمرانی واقع در کانون بحرانی فرسایش بادی شهرستان غرس شد. گروه استانها- نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از۲۹سال فرودگاه شهدای گناباد همزمان با دهه فجر به بهره برداری میرسد. گروه استانها- با پیگیریهای خبرگزاری تسنیم روستای گیسور گناباد و چند روستای دیگر که باوجود سرمای هوا از نعمت گاز بی بهره بودند سرانجام ازاین نعمت خدادادی بهره مند میشوند.

جهادگران دانشگاه علوم پزشکی گناباد با برگزاری اردوی جهادی پزشکی در منطقه محروم محمدآباد این شهرستان به مردم خدمات دندانپزشکی ارائه دادند. چه خوب است هر از گاهی آثار موزههای مختلف کشور نزد یکدیگر به امانت گذاشته شود. اصطلاحات و کلمات به کار رفته در متن اخبار از دایره لغات روزمره افراد گرفته شده از این رو گوش دادن به اخبار و همین طور مطالعه متون خبری در قالب یادگیری زبان انگلیسی با اخبار یک روش بسیار کاربردی است. ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیأت سوارکاری گناباد گفت: گناباد در زمینه ورزش سوارکاری و صنعت اسب استعدادهای قابل توجهی دارد اما پیگیریها برای ایجاد یک پیست اسبسواری استاندارد هنوز به جایی نرسیده است. وی گفت: اگر بدحجابی ارزشمند و حجاب، که به معنی مصونیت از آسیب هاست، ضدارزش قلمداد شود، این خلاف نظر اسلام است و عقل و منطق هم با تبرج مخالف است. به گزارش خبرنگار مهر؛ حسن صبوری بعدازظهر شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: سامانه املاک کشور که اول فرودین ماه ابلاغ شده در ۳ مرحله تمدید شد کسانی که ملکی دارند باید وارد سامانه شده و ثبت نام کنند این ثبت نام به شفافیت اطلاعات و سرشماری نفوس و مسکن اهمیت دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید کیونت لطفا از صفحه ما بخواهید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما