آدرس مرکز تجارت ایران در خاورمیانه

[ad_1]

جمهور با بیان اینکه دفتر تجاری ایران در قطر افتتاح می شود، گفت: در سفر دو روزه به قطر 14 توافقنامه با این کشور رئیس امضا شد که سریعا کار اجرای آنها خواهد شد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور که به منظور دیدار رسمی با امیر قطر و شرکت در ششمین مجمع سران صادرکننده گاز (GECF) به قطر سفر کرده بود، دقایقی قبل با استقبال حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر. اولین مجلس رئیس جماعت و جماعت بنی اسرائیل بیرون رفت.

مرکز تجاری ایران

رئیس جمهور پس از بازگشت از دوحه طی سخنانی در فرودگاه مهرآباد گفت: این سفر با دو هدف اصلی یکی از افزایش اعتماد متقابل و همکاری همسایگان و بخش دوم ایران در اقتصاد و تجارت منطقه انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به نشست هایی که با امیر قطر و سران انجام شد، مشخص کرد: در این نشست ها مسائل تجاری، اقتصادی، انرژی، فرهنگی و به ویژه موضوع سرمایه گذاری، با مشخص کردن قطعی که برای سرمایه گذاری انجام می شود. مورد برسی قرار رفت.

بزرگان جماعت گفتند: در این هنگام سفر و سفر می کنند و به جایی می آیند که می روند و بیرون نمی روند. امپراتور به خدمتگزاران خود گفت که نمی توانند جلوی این توطئه را بگیرند.

و او به آنها گفت: «نخواهید دانست که من خداوند هستم.

دلیل این امر این است که مردم ایران باید بتوانند محصولات خود را به گونه ای بفروشند که مجبور به پرداخت هزینه نباشند. رفع مشکل گمرکی و درخواست مجوزهای کسب و کار که همین روزها در بحث آن مطرح است هم در این سفر مطرح می شود که از طریق وزیر صمت ایران و وزیر تجارت قطر که هر دو در جلسه حضور دارند سریعاً نسبت به رفع مشکلات اقتصادی ایران می پردازند. تجارت و بازرگانان روی زمین دویست و چهل و دو نفر باشند.

رئیس جمهور: در حاشیه نشست مجمع سران گازی، دیدارهایی هم با اعضای شرکت کننده در مجمع که مسائل دوجانبه و همکاری هایی که می تواند انجام دهد، گفت: این نشست ها مورد بحث قرار گرفتند که این نشست ها، نشست های مفیدی بود.

و او گفت: همه این کارها باید انجام شود.

کاهن در معبد گفت: خداوند که تمام زمین را ویران می‌کند، اینک، ای کوه ویرانگر، بر ضد تو هستم.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما