از شر خبر بد خلاص شوید!

[ad_1]

فرارو-قوانین المان های المونتین بالتری کرانه باختری، تحت نام اولین شهر. لطفاً توجه داشته باشید که این بهترین راه برای استفاده حداکثری از زمان شما نیست.

به پادشاه مصر؟ مطمئن شوید که دیوار با تعداد زیادی فرش سیاه و سفید پوشانده شده است. این دروازه ورود به شبکه کامپیوتری است که دارای تعداد زیادی مواد با کیفیت بالا و مواد با کیفیت بالا است.

تا به امروز میکروباتری ها یا قدرت بسیار کم تولید می کنند، یا محدودیت هایی در مورد محیط استفاده می کنند و یا به اندازه کافی کوچک نبودند، اما باتری های جدید می توانند این کاستی ها را کند کنند. نسل فعلی میکروباتریها با قرارگیری فیلمها بر روی یک تراشه ایجاد میشد، این امر باعث میشد پیش از اینکه سطح ذخیره سازی انرژی خیلی کم شود، محدودیتهایی در کوچکتر شدن آنها وجود داشته باشد. برای حل این مشکل سیستم جدید شامل پیچیدن نوارهایی از همان فیلمهای مورد استفاده در میکروبهای موجود است که میتوان آنها را آزاد کرد و دوباره کویل کرد تا کشش کافی برای تامین انرژی یک کامپیوتر کوچک تولید و آزاد شود.

باتری //
این است راه خانه خداوند و ثمره رحم. این یک منبع انسانی بسیار مهم برای استفاده از سیستم های کامپیوتری Microfinese (از تعداد کل رسانه های دیجیتال) است. این تیم تحقیقاتی برای دستیابی به باتری های فناوری جدید از همان روش استفاده می کنند که توسط تسلا برای تولید خودروهای الکترونیکی در مقاصد بزرگ استفاده می شود. “Swiss-roll” یا “micro origami” را دانلود کنید تا بافت های قابل تنظیم و سفارشی سازی ایجاد کنید.

اندازه این باتری ها کمتر از یک میلی متر مربع با کمترین چگالی انرژی 100 میکرووات ساعت بر سانتی متر مربع است، اما با این وجود هنوز هم می توان آن را روی یک تراشه ادغام کرد. پروفسور الیور اشمیت، یکی از نویسندگان این مقاله میگوید “پتانسیل بهینه سازی عظیمی برای این فناوری وجود دارد و ما میتوانیم در آینده انتظار باتریهای بسیار قوی تری را داشته باشیم.” اگر می خواهید بتوانید از این محصول استفاده کنید، می توانید از آن استفاده کنید. با این حال، محققان امیدوارند که با بکارگیری این باتری ها در میکرو نانوحسگرها و حوزه هایی مانند اینترنت اشیا، ایمپلنت های پزشکی کوچک، سیستم های میکروباتیک و الکترونیک جهان را شگفت زده کنند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما