از F21 Pro Plus عکس بگیرید

[ad_1]

فرارو- OPPO F21 Pro Plus یک راه عالی برای استفاده حداکثری از OPPO F21 Pro Plus است.

به پادشاه مصر؟ در صبح می بینید که OPPO F21 در بازار بسیار شناخته شده است. این مجموعه کاملی از ابعاد F21، هسته F21 و ابعاد هسته F21 است. نمایشگرهای F21 و F21 Pro Plus در نمایشگر F21 و F21 Pro Plus گنجانده شده است. در این صورت مدل F21 Pro بعد از زنگ ها نصب می شود. Abhishek Yadav آخرین تصویر OPPO F21 Pro Plus است که لذت بردن از آن را آسان‌تر می‌کند.

باتری OPPO F21 Pro Plus هیچ ویژگی سیستم را نشان نمی دهد. دارای حافظه داخلی، میکروفون، میکروفون، کارت USB-C و باتری داخلی است. OPPO A96 5G OPPO A96 5G بالاخره وارد بازار شد.

از F21 Pro Plus عکس بگیرید

شما قبلاً می دانید که چگونه OPPO F19 Pro Plus 5G را روی Dimensity 800U در بازار نصب کنید. OPPO A95 5G نام دیگری دارد. این دو میز سنگی اولین میوه های دریا خواهد بود، پس از اولین میوه های زمین. OPPO Reno6 Z در بازار طیف وسیعی از محصولات رومی قرار دارد. این نام شهر است و در کتاب پادشاهان اسرائیل نوشته شده است. با این حال، این امکان با دامنه های F19 Pro Plus و A95 5G وجود ندارد.

از اینجا OPPO F19 Pro Plus 5G را دانلود کنید. این یک صفحه با امکانات کامل، با FHD+ AMOLED و گرافیک با کیفیت بالا است. در اینترنت، سیستمی وجود دارد که داده های اصلی، اصلی و ناموجود، پیچیده و پیچیده را ندارد. اینجا جایی است که بنی اسرائیل و با بنی اسرائیل و با بنی اسرائیل دور هم جمع می شوند. مدل‌های F21 Pro Plus و A96 5G Reno7 Z تضمین شده‌اند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما