اسامی بهترین مشاوران کنکور در کرج & مشاور شما

مشکل اصلی اینجاست که اونا فکر میکنن مطلب رو بلدن اما میرن سر آزمون میبینن اشتباه میکردن. چند روز صبر کن مطلب خوب تو ذهنت بمونه و فراموش بشه. تا هفت روز پس از ارسال اولین sms توسط شما به شماره پیامک مشاور، در صورت نارضایتی شما از عملکرد مشاور و به جا بودن انتقادات شما (اثبات ضعف عملکرد مشاور) به شرطی که هنوز هیچ برنامه درسی از مشاور دریافت نکرده باشید، سی روز بعد از اعلام انصراف شما کل هزینه پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده خواهد شد. البته همانطور که گفته شد یک مشاور حرفه ای می تواند احتمال قبولی شما را عددی بین ۱ تا ۹۹ درصد حدس بزند و معمولا در رتبه های متوسط و بالا قطعیت وجود ندارد. 3) مشاوره حضوری هر زمان که شما اراده کنید در خدمت شما نیست ولی مشاوره تحصیلی آنلاین هر زمان شما بخواهید می تواند خدمات رسانی کند. خرید صندلی هم دروغی بیش برای کلاهبرداری سودجویان نیست. برگزاری جلسات غیر حضوری (آنلاین) با دانش آموز و والدین ایشان برای مشاوره تحصیلی چه به با والدین و چه تنها با دانش آموز.

آنها جلسات دوره ای برگزار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که بخش های مختلف مدرسه در هر گونه وظایف شغلی مشترک با یکدیگر همکاری می کنند. مثلا باید بداند که دانشگاه شاهد ضوابط ویژه خود را دارد و یا مثلا رشته رشته های حقوق در دانشگاه امام صادق متمایز از بقیه دانشگاه ها هستند، یا به طور مثال دانشگاه هایی که رشته های پزشکی را به صورت کدرشته های سهمیه مناطق محروم پذیرش می کنند چه ویژگی هایی دارند و چه تعهداتی را باید به آنها بدهید.شرایط اعطای وام، شرایط تخصیص خوابگاه، کیفیت زندگی در شهری غیر از محل سکونت آن داوطلب، امنیت دانشگاه و از همه مهم تر رتبه دانشگاه در رشته های مختلف. مشاور کنکوری ابتدا باید بتواند شناخت مناسبی از دانشجویانش بدست بیاورد و بداند که آنها چه نوع شخصیتی دارند و نوع کار کرد آنها چیست و در چه زمان هایی بهترین بازدهی را دارند.در مرحله بعدی باید با کار بر روی دانشجو دریابد که حس درونی آنها که موجب یادگیری بهتر می شود چه حسی است و بتواند از طریق همان احساس میزان یادگیری دانشجو را تا حد زیادی بالا ببرد.در مقایسه با دیگر معیارها این معیار باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد تا بتوانید یادگیری مباحث مشاور کنکوری خود را به خوبی مدیریت کنید.آگاه باشید که یک مشاور کنکور خوب باید بتواند شخصیت شما را به شکلی بسازد که ویژگی های روانشناختی را به نحو احسن در شما بوجود بیاورد.

اگر به درستی از این موقعیت استفاده نکنید باید یکسال دیگر هم درس بخوانید، کلاس بروید و هزینه کنید. اگر قصد داشتید یک گام فراتر بروید و در کنکورهای آزمایشی تراز بالا بیارید بعد از تمرین کامل میکرو طبقه بندی گاج می توانید به سراغ انتشارات سفیر خرد بروید که نمودار های درختی و تست های تالیفی سخت تری را در خود جای داده است. مشاوره گرفتن در صورتی تضمین در موفقیت را به همراه دارد که داوطلب اولاً اطلاعات صحیحی را در اختیار مشاور قرار داده باشد و ثانیاً بعد از مشاوره، اقدام به اصلاح یا بهبود عملکرد خود نماید. مرکز مشاوره در شیراز ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در شیراز برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. مشاور خوب باید منابع آزمون هر یک از دروس، روشهای تست زدن و سایر روشهای موفقیت در آزمون را به دانش آموزان منتقل نماید.

مشاوره کنکور تجربی یعنی برنامه ریزی و مشاوره همراه با اطلاع از بودجه بندی، روش های تست زنی، حذفیات کنکور و غیره که در ادامه شما را با 20 مورد از فنون طلایی مشاوره کنکور تجربی 1401 و همچنین از نحوه مطالعه درس شیمی و زیست شناسی آگاه خواهیم کرد. برخی از داوطلبان، دانش آموز می باشند و به همین دلیل ساعت هایی را در مدرسه مشغول به تحصیل هستند و با توجه به تفاوت مطالعه برای دروس امتحانی و تست زنی، داوطلبان دیگری نیز ممکن است در سنین بالا تصمیم به شرکت مجدد در کنکور داشته باشند و در حین تحصیل مشغول به کار باشند به همین دلیل نیازمند برنامه ریزی قوی و کاربردی داشته باشند. 🧿 آیا برای دو دانش آموز با رویاهای متفاوت می بایست یک برنامه تحصیلی یکسان بهترین مشاور کنکور تجویز کرد؟ برنامه ریزی برای هر دانش آموز به صورت کاملا شخصی و خصوصی است و با توجه به شرایط هر فرد برای ایشان برنامه ریزی انجام می شود چراکه هوش و سبک یادگیری برای هر فرد متفاوت است. منم اگه خودم به فکر نباشمو براشون معلم خصوصی توانمند و باتجربه نگیرم عملا باید بچه هام درسو بزارن کنار.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین مشاور کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما