اسامی بهترین مشاوران کنکور در کرج & مشاور شما

مشاور فردی با اطلاعات تحصیلی بالا است که راه و چاه مسیر سخت کنکور را به خوبی می شناسد و می تواند اطلاعات خود را نیز به دانش آموزان انتقال دهد؛ در سال کنکور بسیاری از دانش آموزان دچار خطاهای تحصیلی و اجتماعی می شوند که ممکن است آنها را از رسیدن به قبولی باز دارد، چون که سال کنکور جای آزمون و خطا نیست و باید امور را با احتیاط زیادی انجام داد. پیگیر بودن مشاور کنکور نیز بسیار مهم می باشد. مشاوره کنکور تجربی یکی از موارد مهم برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. مشاور کنکور در شیراز، باید طرح های متنوع که هر آنچه یک دانش آموز برای موفقیت لازم داشته باشد را در برمیگیرد از مشاوره و برنامه ریزی تخصصی گرفته تا داشتن پشتیبان رتبه برتر تخصصی، آزمون های آنلاین و آفلاین ، گروه گزارش کار نظارت بر عملکرد روزانه، گروه رفع اشکال درسی، کمپ مطالعه، کلاس های دروس تخصصی و … در واقع، کنکور یک ماراتن ۱ ساله محسوب میشود و بدون کمک مشاوران کنکور برای زمان بندی و بودجه بندی دروس موفقیت در این مسیر تقریباً غیر ممکن است.

مؤسسه آموزشی انتشاراتی بارسا که کمی بالاتر باهاش آشنا شدیم، در این زمینه هم یکی از بهترینها محسوب میشه. سال کنکور و حتی سالهای قبل از کنکور به دلایل مختلف سالهای پرتنشی برای بیشتر داوطلبان کنکور محسوب میشه. سوای از راهنمایی دانش آموز برای برنامه ریزی در زمان های مناسب و مطالعه کافی باید به دانش آموز آموزش های مهم را جهت تدوین یک برنامه متناسب و کامل برای اوقات مرده ارائه کند . درست است که لازم است شما بتوانید به دروس مورد نظر هم تسلط یابید اما قطعا آنچه مطالعه می نمایید را باید به درستی بتوانید بخوانید تا تسلط کافی را بر این مسائل داشته باشید. چنین مشاوری علاوه بر اینکه به دانشآموز در مسائل درسی (مثل روشهای بهتر تست زدن، مفیدتر مطالعه کردن، افزایش ساعت مطالعاتی، درست برنامهریزی کردن و…) کمک میکنه، میتونه در روزهای سخت که دانش آموزان بیانگیزه میشن، به اونها انگیزه بده. در حالیکه روشهای آموزش و مشاوره اصولی، پیوسته در حال بهروز شدنه و هر روز اصول مطالعاتی جدید در دنیا مطرح میشه. با استفاده از این کتاب، برنامهریزی درسی در مؤسسه آموزشی انتشاراتی بارسا برای هر دانشآموز به شکل کاملاً شخصی و متناسب با ویژگیهای همون دانشآموز، توسط مشاور تحصیلی متخصص انجام میشه.

در مؤسسه بارسا از کتاب برنامهریزی با دوربین مداربسته برای برنامهریزی شخصی دانش آموزان استفاده میشه. اگر تصمیم دارید در کنکور تجربی سال 1401 رتبه ای قابل قبول بدست بیاورید و خود و اطرافیان خود را غافل گیر کنید، از همین بخش وبسایت مشاوره کنکور دورخیز فرم درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمائید. اگر فردی راه بلد و قابل اعتماد در طول این مسیر پر پیچ و خم در کنار دانشآموز قرار گیرد و درستترین راه را برای رسید به مقصد نشان دهد او به سلامت به مقصد نمیرسد؟ پیگیر شماست و اگر ببیند انگیزه تان پایین آمده روش های مختلفی را برای بازگرداندن روحیه شما انجام خواهد داد.بهترین مشاور کنکور شما را تا رسیدن به مقصد همراهی میکند و تنهایتان نمی گذارد. مشاور کنکور خوب باید بتواند به صورت روانشناسی روی دانش آموز کار کند و روحیه دانش آموز را در همه مراحل قبل از کنکور بالا نگه دارد.

این امکان را به دانش آموز بدهد که هر زمان از روز نیاز به مشورت داشت با او در تماس باشد.البته نباید اینگونه برداشت شود که دانش آموز باید انتظار داشته باشد هر زمان که خواست با مشاور تماس بگیرد و بهتر است همه چیز روی برنامه بهترین مشاور کنکور باشد . باید ذهنت رو شبیه یه دادگاه کنی و برای قبل یا رد ادعای گزینه ها حکم صادر کنی. آیا خدمات مشاوره برای تمام دانش آموزان لازم است و یا اینکه برای برخی سودمند و برای برخی دیگر نفعی در بر ندارد. در ادامه به معرفی مشاور تحصیلی برتر و دلایل موفقیت آن یعنی مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم می پردازیم. ارتباط دوستانه و صمیمی بین دانش آموز و مشاور شاید یکی از مهمترین دلایل نتیجه گرفتن دانش آموز باشد. در اینجا دانش آموزان هم باید تعادل رو رعایت کنند تا ارتباط متقابل خوبی بین مشاور تحصیلی و دانشآموز ایجاد بشه. پیشنهاد می کنیم که این مقاله را بخوانید تا بتوانید به خوبی به این سوالات پاسخ دهید و مشاور خود را انتخاب کنید .

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما