اکنون می‌توانید ارزان‌تر سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید، آی سی آرزوهایتان را داشته باشید

Buy ICتوزیع کننده قطعات الکترونیکی (ECD) شرکتی است که مدارهای مجتمع را از سازنده خریداری می کند و سپس آنها را به مشتریانی مانند شما می فروشد. اگر به دنبال تولید با حجم بالاتر هستید، می توانید تابلوهای خود را به یک شرکت EMS برون سپاری کنید.

اگر می خواهید آی سی ها را از یک تولید کننده در چین تهیه کنید، ممکن است بخواهید از بازاری مانند علی بابا خرید کنید. مهم است که منبع آی سی های خود را با دقت انتخاب کنید زیرا می خواهید مطمئن شوید که محصولی با کیفیت بالا دریافت می کنید که مشخصات مورد نیاز شما را دارد و از نظر عملکردی آزمایش شده است.

کل مقدار شما آرزو می‌کردید درباره بیاموزید IC و بودمخجالت میکشیدم بپرسم

اگر به دنبال منبع IC هستید، مهم است که بدانید آنها را از کجا تهیه کنید. اگر به دنبال تولید کم حجم هستید، می‌توانید آی‌سی‌ها را از سازنده خریداری کنید و با پرداخت هزینه اسمی آن‌ها را روی برد لحیم کنید. این شرکت ها مدارهای مجتمع را از سازنده خریداری می کنند و سپس یک برد سفارشی با مدارهای مجتمع متصل به آن ایجاد می کنند. سپس می توانید از این تابلوها در محصولات خود استفاده کنید. اگرچه ممکن است این آی سی ها مشخصات دقیق شما را برآورده نکنند، اما زمانی که در تنگنا هستید و نیاز به استفاده از قطعه ارزان تری دارید می توانند مفید باشند.

آنتونی رابینز اطلاعات به IC

منبع نامعتبر مدارهای مجتمع ممکن است به این معنی باشد که محصولی که دریافت می‌کنید آنطور که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند یا حتی ممکن است استفاده از آن ناامن باشد. برای نمادهایی که ترمینال اصلی یا بدنه نشان داده شده است، در اینجا به صورت داخلی متصل به منبع نشان داده می شود (یعنی مثلث های سیاه در نمودارهای ستون های 2 و 5). این یک پیکربندی معمولی است، اما به هیچ وجه تنها پیکربندی مهم نیست.

نکته دیگر این است که یک منبع خوب همیشه آی سی های باکیفیت را برای فروش تضمین می کند. این مکان خوبی برای شروع جستجوی خود برای تولید کنندگان چینی است. یک راه خوب برای شروع این است که وب سایت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها آدرس فیزیکی و شماره تلفن و همچنین لیستی از سؤالات متداول دارند که می تواند به شما در درک بهتر محصولات و خدمات آنها کمک کند. از آنجایی که آنها در مقادیر زیاد خرید می کنند، معمولاً می توانند قیمت های بهتری نسبت به شما در هنگام خرید مقدار کمتر دریافت کنند.

خرید آی سی از ECD به جای مستقیم از سازنده، مزایای زیادی دارد. کار با یک شرکت EMC چندین مزیت دارد. اگر می خواهید محصولات خود را تولید کنید، ممکن است مدارهای مجتمع را از یک شرکت خدمات تولید الکترونیکی (EMS) خریداری کنید.

اگر به دنبال یک آی سی خاص، مانند تنظیم کننده ولتاژ یا ترانزیستور هستید، ممکن است بخواهید به فروشگاه لوازم الکترونیکی نزدیک خود مراجعه کنید. مزیت دیگر این است که شما قادر خواهید بود این قطعات را به صورت آنلاین خرید کرده و به سرعت به شما تحویل دهند. آنها همچنین برای آزمایش مدارهای الکتریکی و آزمایش انواع مختلف قطعات عالی هستند.

راهنمای مرد تنبل برای IC

ترفند این است که بدانید چه زمانی و کجا به دنبال این قطعات بگردید تا آنها را با قیمت مناسب از یک تامین کننده قابل اعتماد خریداری کنید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد مدارهای مجتمع را با قیمتی پایین‌تر از آنچه که در صورت خرید مستقیم از سازنده می‌توانید دریافت کنید، ارائه دهند.

برای یک چیز، شما می توانید انتخاب گسترده تری از محصولات ECD را نسبت به تولید کنندگان پیدا کنید، به خصوص اگر در حجم کم خرید می کنید. قبل از شروع خرید آی سی – از طریق صفحه وب آینده می توانید کلیک کنید، باید مطمئن شوید که از یک تامین کننده معتبر خرید می کنید. این راهنما هر آنچه را که در مورد محل خرید آی سی نیاز دارید به شما ارائه می دهد تا بتوانید در آینده تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیرید. با این دلایل و بسیاری موارد دیگر، بیایید نگاهی به برخی از مکان های ایده آل برای خرید مدارهای مجتمع بیندازیم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما