با این نکات ساده تابلو برق خود را متحول کنید

capacitor boardاز طرف دیگر، اگر می توانید مشکل اضافه بار را پیدا کنید، تا بتوانید برای حل آن اقدام لازم را انجام دهید. مدرک دانشگاهی لازم نیست سدان‌ها و واگن‌های سفارشی و واگن شیک Villager با تزئینات چوب مصنوعی به فروش سال 62 کمک کردند.

Wire And Cable

تا سال 1967، خط Comet با یک جفت سدان بسیار ابتدایی "202" شروع به کار کرد. همه جای خود را برای سال 1968 به خط سه سری مونتگو با فاصله بین دو محور باز کردند. فاصله بین دو محور در سدان های دو و چهار در 114 اینچ بود. واگن ها از دهانه 109.5 اینچی فالکون استفاده می کردند. واگن‌ها – کانتری کروزر با ظاهر چوبی و روستاییان با یک طرف ساده (نامی که از خط Edsel منتقل شده است) – در سال 1963 به سقف‌های سخت پیوستند.

بقیه خط آن سال شامل کاپری (که از لینکلن به جای "404" قرض گرفته شده بود)، کالینت، سیکلون و استیشن واگن بود. مدل سال 1966 یک کوپه صاف و کانورتیبل Cyclone GT با سقف سخت را به ارمغان آورد که از پیشرانه 335 اسب بخاری فورد 390 بهره می برد و با انواع ارتقاء سیستم تعلیق مفید عرضه می شد. علاوه بر Montego، خط متوسط ​​آن سال شامل کوپه‌های جدید پایه و سقف سخت GT Cyclone با خطوط منحنی جدید بدنه پایین بدنه و خطوط سقف‌های فست‌بک مسابقه‌ای a la Ford Mustang/Torino بود.

سیم و کابل

بر این اساس، این خط برای سال 62 با یک "Monterey 6" جایگزین شد و نام به نسخه متوسط ​​جدید فورد فیرلین مرکوری منتقل شد. Comet اولین تعمیرات اساسی خود را در سال 1966 دریافت کرد و با تغییر به پلت فرم جدید Fairlane آن سال، از فشرده به متوسط ​​تبدیل شد.

Comet هیجان انگیز نبود، اما فروش خوبی داشت: بیش از 116000 برای اولین فصل کوتاه شده. تولید سالانه به طور متوسط ​​حدود 100000 بود، اگرچه رکوردهای متوالی برای سال های 1965-66 وجود داشت — بیش از 165000 در هر سال. با تحریک تلاش های تحقیقاتی دانشگاه کورنل و اولین سال برنامه تصادف ایمنی خود در سال 1955، فورد تصمیم گرفت در سال 1956 با کمپین تبلیغاتی "طراحی نجات غریق" تمام تلاش خود را برای ایمنی انجام دهد.

در هر طرح کابلی ممکن است نیاز به اجرای سیم های یدکی وجود داشته باشد، هیچ سیم بلااستفاده ای را در کابل شناور نگذارید. برای ایجاد دفتر، منزل یا هر نوع ساختمان از سیم و کابل برق استفاده می شود. این کابل ها برای تولید صداهای واضح طراحی شده اند. این سلول‌های حساس فقط می‌توانند در صورتی که شفاف باشند، نشاط نور روز را تجهیز کنند.

کابل مخابراتی

طناب سیمی یک ماشین قوی است که دارای اجزای متحرک زیادی است که اغلب به همراه سخت افزار سیم و سایر تجهیزات بالابر و رینگ در مجموعه ها استفاده می شود. تنها اجزایی که نیاز دارید اتصال اینترنت پهن باند مناسب است، دستگاهی که قادر به اجرای سرویس یا برنامه و دسترسی به خود برنامه است. پایه‌های پایه عمدتاً برای پشتیبانی از واحدهای پنل خورشیدی منفرد استفاده می‌شوند.

فروش 55000 دستگاه برای سال 64 افزایش یافت و تا سال 67 همچنان بالا بود. طراحی حتی محافظه‌کارانه‌تر از سال 1960 بود. جلوپنجره مقعر و باله‌ها باقی مانده بود، اما کناره‌ها گرد بودند و ترفندهای دهه 50 فقط خاطره بودند. سبک Meteor شلوغ تر از Fairlane بود و نام مدل ها متفاوت بود، اما بدنه ها مشترک بودند.

V-8 اختیاری، موجود در Montereys، 292 اسب بخار 175 اسب بخار بود.

GT ها و CJ ها دارای مشبک های مشکی، نشان های خاص، نوارهای رنگ آمیزی کنار بدنه و طراحی منحصر به فرد در قسمت عقب بودند. CJ ها زمانی که مجهز به القای اختیاری Ram-Air بودند، یک اسکوپ هود کاربردی داشتند. Meteors یک فورد 6 استاندارد 223 سیدی با 135 اسب بخار را حمل می کرد. V-8 اختیاری، موجود در Montereys، 292 اسب بخار 175 اسب بخار بود. گزینه های دیگر شامل موتور 352 با قدرت 220 اسب بخار و 390s جدید بلوک بزرگ با 300 یا 330 اسب بخار بود.

با این نکات ساده، کابل زوجی خود را متحول کنید

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کابل زوجی (بازدید از سایت).

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما