با این نکات ساده ماساژ خود را متحول کنید

ماساژدرمانگرهای آموزش دیده ما از لمس برای دستکاری بافت های بدن به روشی ماهر، حساس و دلسوزانه استفاده می ماساژ جنوب تهران – denizmassage.ir – کنند. علیرغم یک افسانه رایج، برای مدیتیشن نیازی نیست بدن خود را به حالت نیلوفر آبی متقاطع بچرخانید. من می دانم که بزرگسالان زندگی پر هیجانی دارند، اما به نظر من بچه ها کسانی هستند که واقعاً به ماساژ گاه به گاه نیاز دارند. بسیاری از ما می خواهیم هدیه ای مناسب برای افراد خاص زندگی خود پیدا کنیم، اما نمی دانیم از کجا شروع کنیم. هر دو مشکل از مشتری قبل از شما شروع می شود که عفونت دارد. Medicare بیمه درمانی برای افراد 65 سال یا بالاتر، افراد زیر 65 سال با ناتوانی های خاص، و افراد در تمام سنین مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی (آنهایی که نارسایی دائمی کلیه دارند و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند) است. اکثریت افراد زیر 65 سال از طریق بیمه گروهی کارفرمایان خود دارای بیمه درمانی هستند. یکی دیگر از برنامه های دولتی، SCHIP، کودکان زیر 19 سال فاقد بیمه را تحت پوشش قرار می دهد که خانواده آنها تا 36200 دلار در سال (برای یک خانواده چهار نفره) درآمد دارند.

خانواده ها به طور خاص می توانند هزینه های زیادی را فقط در معاینات فیزیکی و معاینه سالانه متحمل شوند. بنابراین، این برنامه‌ها معمولاً معاینات سالانه و سایر ملاقات‌های «خوب» پزشک را که ممکن است داشته باشید را پوشش نمی‌دهند. به عنوان مثال، آنها ممکن است از شما بخواهند که کسر و 20 درصد هزینه ها را بپردازید، اما ممکن است برای ویزیت پزشک و سایر خدمات نیز هزینه های مشترکی وجود داشته باشد. با هزینه کم یا بدون هزینه، SCHIP برای ویزیت پزشک، ایمن سازی، بستری شدن در بیمارستان و ویزیت اورژانس پرداخت می کند. همچنین برای نگهداری مقدار زیادی از محصول ساخته شده است، بنابراین هر بار فقط کمی سایه چشم بزنید. شرکت بیمه آن را ریسک خوبی می‌داند زیرا احتمالاً در نهایت برای بسیاری از افراد گروه هزینه بسیار کمی می‌پردازد، در حالی که از همه حق بیمه دریافت می‌کند. بیایید در مورد انواع مختلف بیمه درمانی، با بیمه غرامت، بیشتر بدانیم. به لطف قانون تطبیق بودجه همه جانبه سال 1985 (COBRA)، ممکن است از کارفرمای شما خواسته شود که پوشش بهداشتی شما را برای مدت محدودی ادامه دهد. همچنین، هنگامی که بیمه گروهی ارائه می شود، تحت حمایت قانون مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری بیمه سلامت (HIPAA) قرار می گیرد.

این قانون همچنین به تنظیم دوره انتظار برنامه های بهداشتی کمک می کند تا به پوشش مستمر بیشتر کارمندان کمک کند و به اطمینان حاصل شود که کارکنان در صورت از دست دادن شغل خود به مراقبت های بهداشتی دسترسی دارند. این طرح‌ها معمولاً ارزان‌تر از سایر برنامه‌های مراقبت‌های مدیریت شده هستند، اما شما کمترین میزان کنترل را بر انتخاب ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خود نسبت به هر طرح دیگری دارید. اگرچه کلمه اکستاتیک در حال حاضر معمولاً به معنای تسخیر شدن با احساسات مثبت شدید است، اما قبلاً به طیف وسیعی از احساسات اشاره می کرد. نه، اما شاید راحت تر از چیزی باشد که الان دارم.

با این حال، باید با درک این موضوع زندگی کنید که در صورت بیمار یا زخمی شدن شدید، ممکن است مجبور شوید مقدار زیادی پول نقد به دست آورید. با این حال، حق بیمه برای برنامه های FFS در مقایسه با برنامه های مراقبت مدیریت شده، اغلب نسبتاً کم است. در طول درمان، شما کاملاً لباس می پوشید، با موسیقی ملایم و نور کم برای کمک به آرامش شما استفاده می شود. برای کسانی که از ارتش بازنشسته شده اند، وزارت امور کهنه سربازان در صورت لزوم کمک پزشکی بیشتری ارائه می دهد. همچنین انواع مختلفی از دستگاه‌های ماساژور در محدوده‌های قیمتی مختلف موجود است که می‌تواند به افزایش دسترسی شما کمک کند یا گرمای تسکین‌دهنده و همچنین لرزش‌های آرامش‌بخش را فراهم کند. تفاوت بین همه طرح های مختلفی که وجود دارد برای انتخاب چیست؟ آزمون‌های فیزیکی و پرسش‌نامه‌ها معمولاً بخشی از فرآیند درخواست هستند، بنابراین سلامت ضعیف واقعاً می‌تواند در هزینه و واجد شرایط بودن تفاوت ایجاد کند. و اگر یک وضعیت سلامتی دارید، زمانی که شغل دیگری و بیمه درمانی جدید دریافت می کنید، نیازی به گذراندن دوره انتظار برای دریافت پوشش برای آن نخواهید داشت. پرخوری باعث می شود احساس سیری کنید، علائم گوارشی زیادی ایجاد می کند و البته علت اصلی چاقی است که یک مشکل عمده سلامتی است.

در سال 2006، تقریباً 43 میلیون آمریکایی فاقد بیمه درمانی بودند که تقریباً به 15 درصد از جمعیت آمریکا تبدیل می شود. امروزه، مبلغی که آمریکایی ها برای مراقبت های بهداشتی هزینه می کنند، چهار برابر بیشتر از هزینه ای است که دولت برای دفاع ملی هزینه می کند. بر اساس گزارش ائتلاف ملی مراقبت های بهداشتی، در سال 2005، بیش از 80 درصد از کارکنان واجد شرایط بیمه گروه کارفرمایی بودند و 83 درصد از کسانی که پیشنهاد شده بودند، این نوع طرح ها را انتخاب کردند. حجامت – فنجان های شیشه ای مخصوص روی ماهیچه های سفت یا دردناک قرار می گیرند و مقداری از هوا برای ایجاد خلاء به بیرون پمپاژ می شود.

این بیمه نامه همچنین مبلغی را که باید هر ماه برای پوشش پرداخت کنید، که به عنوان حق بیمه شناخته می شود، و کل مبلغی را که شرکت بیمه در طول عمر بیمه نامه پرداخت می کند، بیان می کند که معمولاً به عنوان حداکثر مادام العمر شناخته می شود. این کسرها و پرداخت‌های مشارکتی، همراه با هر هزینه غیرقابل بازپرداخت دیگری که ممکن است بپردازید، به عنوان هزینه‌ای از جیب شما گفته می‌شود. فرانشیزها معمولاً حدود 250 دلار برای یک فرد است، اما ممکن است تا 10000 دلار نیز برسد.

برای کسانی که واجد شرایط برنامه های فوق نیستند و وضعیت سلامت نسبتاً ضعیفی دارند، گزینه دیگری وجود دارد: استخرهای بیمه درمانی پرخطر. بیمه درمانی انفرادی گرانترین گزینه برای افرادی است که از طریق کارفرمایان پوشش ندارند (یا پوشش کافی ندارند). به خاطر داشته باشید که همیشه تغییراتی در طرح های فردی وجود دارد، اما ما حداقل زمانی که سعی می کنید طرح و پوشش مناسبی را برای خود انتخاب کنید، به شما یک شروع می کنیم. دارای پدهای حرارتی ملایمی است که به آرامی پا و کمر را ماساژ درمانی می دهد. با هدف کاهش سرعت سیستم عصبی، ماساژ درمانی می تواند برای رهایی از استرس و تنش، تسکین علائم، التیام جراحات و حمایت از سلامتی مورد استفاده قرار گیرد.

بیش از 80 سبک مختلف ماساژ درمانی وجود دارد که دارای طیف گسترده ای از فشارها، حرکات و تکنیک ها می باشد. معمولاً هیچ فرانشیزی وجود ندارد، اما برای هر بازدید از دفتر یک پرداخت کوچک وجود دارد (معمولاً 10 تا 25 دلار). بیمه سلامت قراردادی است بین شما و شرکت بیمه که می گوید در صورت مریض شدن یا صدمه دیدن و مراجعه به مطب یا بیمارستان، شرکت بیمه بخشی از هزینه های درمانی شما را پرداخت می کند. به عنوان مثال، این سیاست ممکن است یک بازدید از دفتر را پوشش دهد، اما ممکن است مجبور باشید 20 دلار مشارکت بپردازید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما