به‌روزرسانی‌های زنده کووید شهرستان لس‌آنجلس به ماسک داخل سالن پایان می‌دهد

[ad_1]

تصویربازار بزرگ مرکزی در مرکز شهر لس آنجلس تابستان گذشته.
اعتبار …الکس ولش برای نیویورک تایمز

مقامات محلی گفتند که شهرستان لس آنجلس تقریباً تمام الزامات تأیید ماسک و واکسن داخلی خود را لغو می کند.

این تغییر که در روز جمعه اعمال می شود، الزامات ماسک را در مکان های عمومی مانند خواربار فروشی ها، رستوران ها و بارها کاهش می دهد. همچنین نیاز به نشان دادن اثبات واکسیناسیون یا نتایج آزمایش منفی برای ورود به بارهای سرپوشیده، شراب‌سازی‌ها یا بیشتر مشاغل دیگر را از بین می‌برد.

قوانین ایالت کالیفرنیا برای ورود به رویدادهای بزرگ داخل ساختمان و همچنین ماسک در هنگام حمل و نقل و سایر مکان‌های پرخطر، از جمله بیمارستان‌ها، هنوز به اثبات واکسیناسیون یا نتایج آزمایش منفی نیاز دارد.

دکتر. باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی شهرستان، در تصمیم دفتر خود برای حذف محدودیت‌ها زودتر از حد انتظار، دستورالعمل‌های جدید فدرال برای اندازه‌گیری خطر در جوامع را ذکر کرد. او گفت که طبق اقدامات به روز شده مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، شهرستان لس آنجلس در رده کم خطر قرار دارد.

با این حال، دکتر فرر گفت که استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و کسب‌وکارهای فردی می‌توانند الزامات را رعایت کنند.

او گفت: “کووید-19 یک ویروس کشنده است و هنوز هم با ما است – در حال کاهش است.” ما باید از زمان های خوبی که در شرف قرار گرفتن در آن هستیم، که در آن خطرات بسیار کمتری را برای بسیاری از افراد مشاهده می کنیم، استفاده کنیم و در صورت مشاهده یک نوع جدید، آماده باشیم.

اگرچه شهر لس آنجلس، در حال حاضر، همچنان به بارها، رستوران ها و بسیاری دیگر از مشاغل سرپوشیده نیاز دارد تا وضعیت واکسن را بررسی کنند، این لحظه نقطه عطف نمادین بزرگی برای آنجلنو است که برخی از مرگبارترین موج های این کشور را پشت سر گذاشته اند و در زیر آن زندگی کرده اند. برخی از پایدارترین محدودیت های کشور

دکتر. فرر صدای احتیاط خاصی داشت، حتی زمانی که بخش او با ناامیدی ساکنینی که معتقد بودند قوانین سختگیرانه غیرضروری هستند، مواجه شده است.

با این حال، در هفته های اخیر، دکتر. فرر، همراه با سایر مقامات بهداشت عمومی در سراسر کشور، تمرکز خود را به سمت اقداماتی برای جلوگیری از افزایش شدید، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر معطوف کرده است.

او گفت که این شهرستان به کمک به ساکنان برای واکسینه شدن ادامه می‌دهد و اداره او به ردیابی دقیق داده‌های موردی ادامه می‌دهد تا قبل از اینکه شیوع بیماری در مدارس یا مشاغل از کنترل خارج شود، مداخله کند. دکتر. فرر تاکید کرد که این شهرستان تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که همه جوامع دسترسی عادلانه ای به درمان برای افرادی که به کووید-19 مبتلا می شوند، دارند.

روز دوشنبه، فرمانداران کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن به طور مشترک اعلام کردند که در 12 مارس، الزامات ماسک در سراسر ایالت را در مدارس، که برخی از آخرین محدودیت‌های باقی‌مانده در سراسر ایالت بود، لغو خواهند کرد. و مقامات کالیفرنیا روز سه‌شنبه دستور ماسک را برای افراد واکسینه نشده در فضاهای عمومی سرپوشیده لغو کردند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما