تسلط بر بهترین راه از ریپورتاژ آیا نیست این یک هنرآثار هنری است

یکی از تفکرات اشتباهی که باعث می شود تا نتیجه خوبی از ریپورتاژ آگهی نگیرند. همچنین بازخورد بهتری از رپورتاژ می گیرید که باعث می شود لینک سازی نیز ارزش بیشتری برای سایت شما داشته باشد. در واقع شما به یک سایت دیگر پول میدهید که مقاله شما را با بکلینکی به سایت خودتان، منتشر کند. ریپورتاژ در واقع یک متن تبلیغاتی است که شما برای تبلیغ سایت خود مینویسید، در آن متن به سایت خود لینک میدهید و آن را در یک سایت دیگر، منتشر میکنید. البته این مسئله در گرو این است که پس از 6 ماه، سایت شما از لحاظ گرافیک و محتوا وضعیت خوب و قابل قبولی داشته باشد. در الگوریتم های جدید گوگل، لینک های جذب شده در درون متن ها( یا همان رپورتاژ ها) از لینک های قابل اعتماد به شمار میرود. یکی از نکات قابل قبول در مورد ریپورتاژ آگهی این است که مخاطب اطلاعات داده شده را راحت و بهتر درک کرده و میتواند تصمیم گیری مناسبی را در خصوص آن انجام دهد. متن شما باید یک محتوای جدید باشد و کپی از مقالات دیگر نباشد. به نظر شما چقدر می تواند این خبر روی ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد؟

ما در این بخش می خواهیم شما را بیش تر با این که چگونه یک ریپورتاژ آگهی بنویسید آشنا کنیم. مقالات مختلف سایت را مطالعه کنید تا با نحوه نگارش سایت آشنا شوید. 2. ریپورتاژ آگهی سبب برندسازی میشود شما با انتشار محتوای تبلیغاتی خود، کمک میکنید نام برندتان بیشتر در معرض دید افراد قرار بگیرد و کمکم افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند. شما میتوانید از طریق خرید اصولی و هوشمندانه ریپورتاژ آگهی از سایتهای معتبر، با افزایش درآمد خود کمک زیادی کنید. اگر کسب و کار شما جدید است، ریپورتاژ آگهی خبری به بازدید سایت شما کمک فراوانی خواهد کرد. همانطور که قبلاً هم گفته شد، بهتر است بیش از ۴ لینک در مقاله ریپورتاژ شما نباشد. برخی از مخاطبان حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند ولی حداقل نگاهی به عکس­ها می­اندارند. خرید لینک و سئو نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد. خرید ریپورتاژ میتواند مزایای زیادی برای سایت شما داشته باشد. حتی اگر رپورتاژ آگهی شما به دلیل پست های جدیدتر به صفحات دیگر تنزل یابد، باز هم لینکی که در رپورتاژ به وبسایت شما داده شده است همیشگی است و برای همیشه می تواند تاثیر خود را روی سئوی وبسایت شما داشته باشد.

راه های متعددی برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ هست و خواهد بود، در صورتی که تمایل دارید بهترین و جدید ترین تکنیک های افزایش تاثیر رپورتاژ را فرابگیرید می توانید در دوره آموزشی ما شرکت کنید; برای این کار می توانید در دوره آموزشی تاثیر رپورتاژ در کسب و کار شرکت کنید. داشتن بک لینک فالو در یک ریپورتاژ سبب میشود اعتبار سایت ریپورتاژ دهنده به سایت اعتبار گیرنده منتقل شود. همچنین لینکها باید بهصورت فالو باشند چرا که لینکهای نو فالو ارزشی ندارند و بر رتبه سایت تأثیر زیادی نمیگذارند. ۴٫ از یک رپورتاژ آگهی یک لینک به سایت مرجع بی طرف و مرتبط با مطلب شما (ترجیحا در پاراگراف های آخر) به صورت فالو داده شود. یک ریپورتاژ زمانی خوب و موفق عمل میکند که خدمات و محصولات شما را بهصورت غیرمستقیم به سایرین معرفی کند و مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل نماید. انکر تکست عریان: زمانی که متن لینک، دقیقا همان آدرس سایت (URL) باشد. بهتر است نوع نگارش ریپورتاژی که مینویسید با نوع نگارش مقالات سایت هماهنگ باشد. 5. در میان مقالات سایت جستجو کنید تا مقالهای با کلمه کلیدی موردنظر شما برای ریپورتاژ، قبلاً در سایت وجود نداشته باشد.

و در آن دسته رپورتاژ شما را منتشر کنند. برای اینکه بفهمید ریپورتاژی که منتشر کردهاید ایندکس شده است یا خیر، چند روز پس از انتشار مقاله ریپورتاژ آگهی، به مرورگر گوگل رفته و عنوان مقاله را در کنار نام سایت سرچ کنید. این مسئله باعث میشود تبلیغ شما برای همیشه در آن سایت باقی بماند و هر زمان کسی آن مقاله را خواند، بتواند از طریق لینک درج شده، به سایت شما بیاید. نه تنها امکان دریافت آگهی های استعلام سامانه ستاد به طور لحظه ای وجود دارد بلکه شما میتوانید براحتی با استفاده از اپلیکیشن نسخه اندروید یا اپلیکیشن نسخه IOS به همه مناقصات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نیز دسترسی داشته باشید.هر لحظه که یک آگهی مناقصه و یا آگهی مزایده به سامانه ستاد اضافه شود در APP در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در مورد ویژگیهای رپورتاژ آگهی باید گفت که صرفاً برای بالابردن سئو لینک سازی استفاده نمی شود، بلکه برایاطلاع رسانی، PR ، مدیریت بحران و آگاهی از برند و خدمات و خیلی از موارد دیگر می توان از آن استفاده کرد.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما