تلویزیون های موبایل با کمک میلیونر

[ad_1]

فرارو– تلویزیون، ایران، و میلیون ها هزار دلار. این رقم را می توانم تا حدودی کف قیمت تلویزیون های 65 اینچ در نظربگیریم، چون همین حالا مدل Q78 سامسونگ با اندازه 65 اینچ 85 میلیون فروخته می شود و در بازار تومان از برند ایرانی ایکسویژن نمونه های 25 میلیون تومانی را میبینیم. تلویزیون های 65 اینچ ایرانی که با 20 میلیون تومان قابل خرید هستند، محصولات برندهای جیپلاس، امجیسی و سامالکترونیک می شوند، تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD نمایش می دهند، به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و با برنامه های مختلف قابلیت اتصال گوشی های هوشمند به آنها. وجود دارد. ویژگی های این برنامه تلویزیونی با جدیدترین ویژگی های باکیفیت قابل مشاهده است.

تلویزیون، در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟ میلیون ها و

US7000W داخلی US7000W میلیون ها دلار ارزش دارد و مقدار مشخصی ارزش دارد. خانواده ایرانی در نیمه های شب در میانه راه هستند. تلویزیون US7000W با کیفیت تصویر HD و Ultra HD به شما این امکان را می دهد که صفحه را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کنید. از امکانات این تلویزیون باید بتوانید آخرین اخبار را دانلود کنید. ماوس Air و بلندگوهای Time Shift به برنامه اجازه می دهند تا در زمان مناسب به صورت روان و خودکار اجرا شود. این تلویزیون ها شامل HDMI و حسگر USB دو طرفه هستند که به شما امکان اتصال به کامپیوتر و … نیازی به نصب باتری روی این تلویزیون نیست و در مرکز آن یک اتصال اینترنت دو طرفه قرار دارد.

تلویزیون، دیوانه است؟ میلیون ها و

LU721S مجهز به چراغ قوه داخلی است که قیمت یک میلیون دلاری را ارائه می دهد. تلویزیونی که طول آن تقریباً یک متر و 40 سانتی متر است و ارتفاعش به 90 سانتی متر می رسد و برخی از فروشگاه های لوازم خانگی الان این مدل را 19 میلیون و 900 هزار تومان می فروشند. کیفیت تصویر در تلویزیون LU721S با کیفیت بالا، اچ دی، اولترا اچ دی و دو بعدی است و به راحتی می توانید روی آن کلیک کنید. این تلویزیون ها که در انواع بازی های صوتی و تصویری هستند در اینترنت اشیا قابل مشاهده هستند. کارت های HDMI و دو طرفه USB و گوشی های هوشمند مبتنی بر کامپیوتر و قابلیت اتصال به اینترنت. 16 حافظه حافظه داخلی، دو حافظه رم، پردازنده چهار هستهای و سیستم عامل اندروید 9 از دیگر مشخصات این تلویزیون است و امکان ضبط برنامه های تلویزیونی و Time Shift در آن دیده می شود.

تلویزیون، دیوانه است؟ میلیون ها و

تلویزیون 65 اینچ جیپلاس مدل LU722S-IND کمی بیشتر از 20 میلیون تومان فروخته می شود، اما بهخاطر مشخصات یکسانی که با سایر مدل های این گزارش دارد، از فهرست تلویزیون های 20 میلیونی درآورده شده است. این ویدئو تصاویری با تکنولوژی LED، کیفیت بالا و Ultra HD ارائه می دهد. لطفا به ما اجازه دانلود این تلویزیون ها را بدهید. دو اسپیکری که در بخش پایین تلویزیون قرار گرفته اند در مجموع صدایی برابر با 20 وات تولید می کنند و با نرم افزار E share ارتباط بین موبایل و تلویزیون در این مدل اتفاق می افتد. تلویزیون LU722S-IND، Time Shift و بلوتوث در صفحه نمایش کامپیوتر به خوبی شناخته شده اند.

تلویزیون، آیا این یک برنامه کامپیوتری است؟ میلیون ها

TU6500 یک کامپیوتر مبتنی بر کامپیوتر است که طیف گسترده ای از محصولات و ویژگی ها را ارائه می دهد. ویدئو با گرافیک LED را می توان با LCD با کیفیت بالا و Ultra HD استفاده کرد. این تلویزیون در یک سیستم عامل داخلی و با یک گوشی Smart View تعبیه شده است که به شما امکان می دهد از آن در گوشی خود استفاده کنید. فناوری انعکاس هوشمند صدا کنار پشتیبانی از صدای دالبی و بلندگوهای قدرتمند، به کیفیت صدای تلویزیون TU6500 کمک می کند و با استفاده از دو اسپیکر 10 واتی، در مجموع صدایی معادل 20 وات از این مدل تولید می شود. هر دو پورت USB و دو دستگاه USB مجهز به دستگاه‌های داخلی و سوئیچ‌هایی روی کانکتور TU6500 هستند. نرم افزاری که در مرکز شبکه قرار دارد به این قیمت نمی ارزد اما تعداد تلویزیون های TU500 کافی نیست.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما