خرید آپارتمان در استانبول املاک خرید ملک در استانبول

وکلا معمولاً به قانون‌های بین‌المللی و حقوقی کشورهای دیگر آشنا هستند و می‌توانند در خرید املاک یک راهنمای خوب باشند و از بروز مشکلات احتمالی قانونی و حقوقی به‌خوبی جلوگیری کنند. پیش بردن کارهای خرید ملک بدون آگاهی از مسائل حقوقی و قانونی در کشورهای دیگر یک کار کاملاً اشتباه است و با گرفتن وکیلی مجرب می‌توان احتمال ریسک را به صفر رساند. این روش به عبارتی خرید خانه ارزان در استانبول به حساب می‌آید و البته بیشتر به درد افرادی خرید ملک در استانبول می‌خورد که بودجه‌ی کافی برای خرید ملک ندارند، به همین دلیل ترجیح می‌دهند تا خانه‌ای را پیش خرید کنند. با خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی می‌توان برای دریافت اقامت این کشور اقدام کرد. همچنین در صورتی که ارزش ملک برابر یا 400 هزار دلار باشد می‌توان بعد از تسویه این مبلغ برای دریافت شهروندی و تابعیت ترکیه اقدام کرد. در حال حاضر شما می‌توانید با پرداخت 50 درصد از وجه ملک برابر با 200 هزار دلار شهروندی ترکیه را دریافت نمایید.

  • همچنین بسیاری از دانشگاه های مطرح در این محله واقع شده اند از جمله دانشگاه آیدین و دانشگاه کولتور استانبول.
  • همچنین ماسلاک در استانبول اروپایی قرار دارد و یکی از مناطق لوکس در این شهر می‌باشد.
  • اگر برای خرید خانه در استانبول به خدمات بهداشتی اهمیت می‌دهید، این مناطق را بررسی کنید.
  • شما می توانید آپارتمانی مناسب را در مجتمع هایی با امکاناتی خوب، در محله ای آرام پیدا کنید.
  • اما اگر خواستار خرید ملک لوکس در استانبول هستید می توانید انتخاب کنید.
  • از محله‌های بسیار کوچک در استانبول و با جمعیت متوسط به حساب می‌آید.

از سوی دیگر اقدامات حمایتی دولت ترکیه از ورود سرمایه‌های خارجی به این کشور همچنان برقرار است و افراد زیادی از سرتاسر جهان تمایل به ورود به بازار رو به رشد ترکیه دارند. در این میان سرمایه‌ گذاری با خرید ملک در ترکیه نیز اهمیت قابل توجهی دارد. بسیاری از شهرهای ترکیه همچنین بسیاری از مناطق استانبول نظیر کارتال آینده درخشانی در زمینه‌ی توسعه‌ی شهرسازی دارند. خرید ملک در این مناطق در بلند مدت، سود قابل توجهی را متوجه مالکان خواهد کرد. یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌ گذاری در ترکیه با خرید خانه، اجاره‌ی ملک خریداری شده است. بسیاری از ایرانیان با نگاهی بلند مدت با روش‌های مختلف؛ نقد، اقساط یا پیش‌خرید، ملک مورد نظرشان را در ترکیه خریداری می‌کنند و از طریق اجاره‌ی آپارتمان خود به صورت مستقیم از سرمایه‌گذاری خود کسب درآمد می‌کنند.

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت

گزینه های زیادی در هر دو قسمت آسیایی و اروپایی، برای خرید نرمال آپارتمان در استانبول در مناطق متوسط وجود دارند. بیلیک دوزو از زیباترین مناطق این شهر است که در قسمت اروپایی، بعد از منطقه آوجیلار و قبل از بیوک چکمجه با قیمت های به نسبت پایین و مناطق وسیع سرسبز واقع شده است. از دیگر روش هایی که خرید خانه در استانبول را برای افراد راحت کرده است، خرید خانه با اقساط 5 ساله می‌باشد به طوری که افراد پس از پرداخت پول پیش خانه، می‌توانند به پرداخت اقساط 5 ساله بپردازند. هزینه پایان کار ساختمان برای ملک نوساز از 400 یورو شروع می شود که این مبلغ نیز با توجه به ارزش و متراژ آپارتمان تعیین می گردد؛ هزینه های مربوط به عوارض شهرداری که سالی یکبار باید پرداخت شود 1/0 درصد ارزش ملک می باشد. هزینه اخذ آبومان آب برای خانه های نوساز 60 یورو می باشد اما برای خانه های قدیمی 30 یورو خواهد بود.

در مقوله خرید ملک در استانبول، رزیدنس ها ، جز گزینه ها و انتخابهای لاکچری بسیاری از افراد از جمله ایرانیها هستند. رزیدنس ها تمامی امکانات رفاهی و تفریحی و بسیاری از دسترسی های لازم برای یک زندگی راحت و لاکچری را دارند و میتوان گفت که حتی از یک هتل پنج ستاره هم، پنج ستاره ترند! اما آنچه مسلم است قیمت آنها هم به نسبت موارد قبلی بیشتر است؛ همینطور شارژ ماهانه آنها! برای خرید ملک ارزان در استانبول، باید به محله های دیگری سر بزنیم.

مجموعه گسترده‌ای از قیمت خانه در ساریر استانبول همه خریداران سرمایه‌گذاران املاک را که به دنبال افزایش سرمایه ایده‌آل در بلندمدت هستند، خوشحال می‌کند. این طیف گسترده قیمت از آپارتمان‌های یک‌خوابه ارزان‌قیمت گرفته تا ویلاهای مجلل در سواحل بسفر همگی جزو تنوع قیمت ملک در محله های استانبول هستند. محله ساریر که از بخش‌های پرجنب‌وجوش بازار مسکن استانبول است خریداران را نه‌تنها از داخل ترکیه بلکه از تمام جهان برای داشتن خانه در این محل ترغیب می‌کند. قیمت خانه در ساریر استانبول، همانند قیمت ملک در محله های استانبول می‌تواند باتوجه ‌به نوع و کاربری ساختمان نیز متفاوت باشد. شما می‌توانید میان خرید یک خانه مجلل و مدرن در یک برج و یا خرید خانه‌ای ویلایی با امکاناتی مانند استخر و سونا و هر موردی را که مایل هستید انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی لیستی از انواع قیمت خانه در وادی استانبول می‌پردازیم:

به دنبال آن بعد از گذشت مدتی برای خانواده این عزیزان نیز شهروندی را گرفت. به غیر از ینی کوی و بشیکتاش، مناطق دیگری نیز وجود دارند که گران تر از سایر مناطق استانبول بوده قیمت هر متر مربع خانه در این محلات نسبتا بالا است. از جمله این محلات می توان به Sarıyer، Bakırköy و Kadıköy اشاره کرد. با قرار گرفتن ویلا ها در کنار دریا و جنگل، قیمت آنها نیز بالاتر میرود و مناطقی که این ویلاها در آن هستند نیز جزء بهترین منطقه ویلایی استانبول به حساب می آیند. خانه ویلایی در استانبول دارای امکاناتی بی نظیر هست، شما همچین امکاناتی رو فقط میتونید در هتل های فوق لوکس مشاهده کنید.

خرید ملک در استانبول

تقریبا 65 درصد از مردم شهر استانبول در بخش اروپایی و 35 درصد از آن‌ها در بخش آسیایی آن زندگی می‌کنند. در سال‌های اخیر جمعیت استانبول در حدود 5 برابر شده است که به نوبه خود آمار قابل تاملی است. بر اساس سرشماری که در دسامبر 2018 انجام شد، جمعیت این شهر در حدود 15 میلیون نفر بوده است. حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پول ایران حدود سه میلیارد تومان می باشد.

بیشترین آمار خرید ملک در ترکیه متعلق به کدام کشورهاست؟

‌هر دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول، با توجه به امکانات، بافت شهر، قیمت ملک، فرهنگ و … طرفداران خاص خود را دارد و معمولا خرید خانه در استانبول در هر دو بخش از این شهر رواج دارد. اگر بخواهیم در مورد قیمت خرید آپارتمان در استانبول بدانیم، چندان کار سختی نیست. شما با کمک مشاورین املاک که در کشور مبدأ و نیز کشوری که می‌خواهید در آنجا ملک بخرید، می‌توانید کمک‌های لازم را برای خرید آپارتمانی نقلی و ارزان کسب کنید.

مراکز خرید لوکس و لاکچری گرفته تا مراکز خریدی که اجناس را با تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسبی ارائه می‌کنند، از جذابیت‌های زندگی در یک شهر بزرگ هستند. با توجه به تعداد بالای گردشگران و جمعیت این شهر، مراکز خرید استانبول یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. بسیاری از ایرانی‌ها خرید ملک در ترکیه در ماه‌هایی که فروشگاه‌های استانبول تخفیف می‌گذارند، برای خرید به این شهر آمده تا از اجناس آن استفاده کنند. بر اساس آمار و ارقام ارائه شده توسط سازمان آمار ترکیه، ۵ شهر استانبول، آنتالیا، بورسا، آنکارا و یالووا تمرکز سرمایه گذاران خارجی ملک و املاک را بیشتر از سایر شهرهای این کشور به خود جلب کرده اند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما