خرید بک لینک با کیفیت از 890 هزار تومن

از طرفی استفاده از کدهای اسکیمای محصولات نیز در سئو صفحات محصول موثر است. قبل از شروع عملیات سئو، نیاز است تا اصول سئو تکنیکال در سایت فروشگاهی پیاده سازی شود. این اصول شامل بهینه سازی URLها، مرتب کردن صفحات دسته بندی و تگ ها، رفع ارورهای سرچ کنسول، مرتب سازی و حذف صفحات 404 و از همه مهمتر بهبود سرعت سایت است. با بهبود رتبه های سایت فروشگاهی شما در نتایج جستجو، تعداد بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می‌یابد و می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند. بردکرامب مسیر صفحات را در بالای صفحه نشان می دهد و بسیاری از وبسایت ها از آن استفاده می کنند. در وهله ی اول این مسیر باعث می شود تا کاربران بتوانند در هر لحظه مسیری که داخل سایت طی کرده اند را ببینند.

ایجاد بک لینک و لینک‌سازی در سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قبل از سفارش دادن رپورتاژ آگهی ، سایت را مورد آنالیز قرار دهید و از اینکه دارای بازدید بالا میباشد ، مطمئن شوید. همچنین بک لینک هایی که فقط با تمرکز روی چند کلمه کلیدی ساخته شوند و هیچ برنامه ریزی خاصی در ساخت آن ها وجود نداشته باشد به شدت برای سایت شما مضر است. طبق گفته متخصصین سئو بک لینک های یک سایت نشان دهنده اعتبار آن سایت در وب و در بین رقبایش است.

در ادامه به قسمت نظرات سایت هایی که انتخاب کردید بروید ، نام خود را کلمه کلیدی بگذارید آدرس سایت را لینک مطلب  در متن کامنت هم برای مثال بنویسید عالی بود. ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است. اگر شما از کیفیت محصول خود مطمئن باشید، دیگر نیازی به دروغ گفتن نیست و نتایج مورد نظر را از آن رپورتاژ خواهید گرفت. اگر محصول شما کیفیت مورد نظر را ندارد بهتر است فکری برای کیفیت آن کنید؛ چرا که مشتری وفادار محصول بی کیفیت را بار دوم خریداری نمی کند.

وب سایت هایی که رپورتاژ آگهی را منتشر می کنند از بازدید های بالایی بر خوردار هستند مثل سایت های خبری. افزایش بازدید های وب سایتتان به وسیله رپورتاژ، برابر با افزایش ترافیک سایت است که به بهبود رتبه سایت نیز منجر می شود. در خرید بک لینک این نکته بسیار قابل اهمیت است که حتما و حتما از شرکت ها و وبسایت هایی خرید کنید که در بحث سئو وبهینه سازی بسیار موفق و معتبر باشند. امروزه ما شاهد این هستیم که 95 درصد مشتریانی که از ما بک لینک خریداری کرده اند موفق و رضایت کامل داشته و شاهد هیچگونه پنالتی نبوده ایم. دو وبسایت را در نظر بگیرید که کار هردویشان تولید مقالات در باره رویداد های ورزشی است و هر دو به صورت همزمان فعالیت خود را ادامه میدهند. وبلاگ اول درباره یک موضوع خاص مقاله ای تولید میکند و وبلاگ دوم هم همان مقاله را مینویسد ولی به شکلی دیگر و با مقاله وبلاگ اول مخالف است اما به وبلاگ اول نیز بک لینک میدهد.

که در سایت و انتهای مقاله آمده است برای خرید ابزار برقی به سایت ایکس مراجعه کنید. در ادامه هر یک از این سرویس‌دهنده‌ها و خدمات آن‌ها را خیلی مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم. چقدر حاضر هستید برای این کار هزینه کنید؟ اگر شما بگویید حاضر هستید همان سود ماه اول را به این کار اختصاص بدهید ما می‌گوییم مبلغی لازم نیست و شما کافی است با 300 یا 400 هزار تومان به این نتیجه برسید و البته دوباره یادآوری می‌کنیم بدون هیچ نگرانی. حتی در دنیای واقعی هم گاهی باید پول همایش را دهید تا بتوانید با برخی افراد ارتباط بگیرید.

همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. ما در این مقاله، اطلاعات جامعی را در باب رپورتاژ آگهی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

قصد ما این است تا در این مقاله به اهمیتی که در بک لینک ها وجود دارد بپردازیم. در ابتدا تعریف مختصری از بک لینک میگوییم تا با مفهوم کلی آن آشنا شوید و در واقع بک لینک ها همانطور هم که در بالا گفتیم به پیوند هایی است که از سایت دیگر به سایت شما ارائه میشود. به طور مثال شما لینک وبسایت دیگری را در سایت خود گذاشته اید و با این کار سایت مقابل از  سایت شما بک لینک دریافت کرده است. سایت‌های فروشگاهی که در نتایج جستجو کلمات کلیدی مرتبط با برندشان رتبه‌ بالاتری دارند، به عنوان یک برند قابل اعتماد تلقی می‌شوند و می‌توانند اعتماد مشتریان را به کسب و کار افزایش دهند. برای مثال اگر قرار باشد به صفحه‌ای با عنوان فروشگاه اینترنتی بک لینک ایجاد شود ، انکرتکست باید شامل عبارات فروشگاه اینترنتی، فروشگاه مجازی،فروشگاه دیجیتال و موارد مشابه باشد. استفاده از انکرتکست مرتبط باعث می‌شود کاربران بدانند که با کلیک روی پیوند به چه صفحه‌ای هدایت می‌شوند و به همین دلیل الگوریتم‌های موتور جست‌وجو ، ارزش و اعتبار بیشتری به لینک‌هایی که حاوی انکرتکست‌های مرتبط هستند می‌دهند.

پست مهمان یا رپورتاژ آگهی یک روش ساخت بک لینک بسیار متداول در وب فارسی است. این نوع از بک لینک‌ها معمولا در فوتر یا سایدبار سایت کار شده و امتیاز کمتری را نسبت به لینک‌های رپورتاژ آگهی منتقل میکنند. اما با توجه به تعداد دفعاتی که این لینک‌ها در سایت هدف تکرار میشوند، میتوانند تاثیرگزاری بیشتری داشته باشند. با توجه به تکرار در همه صفحات به محض ایندکس شدن یک صفحه انتظار میرود که ربات‌های خزنده گوگل به سایت شما هم وارد شده و امید است که دوباره آن را ایندکس نمایند. علاوه بر این اگر این نوع از بک لینک‌ها در یک وبسایت معتبر ساخته شوند، میتوانند تاثیر سریع‌تری نسبت به رپورتاژ آگهی داشته باشند. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است.

برای همین هم هست که این مولفه برای الگوریتم موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است. چون آنها به سرچ انجین ها این سیگنال را می دهند که مطالب و محتوای صفحات این سایت به حدی خوب بوده است که دیگران به آن رفرنس داده اند. پس در واقع به کمک بک لینک ها شما یک مسیر ایجاد می کنید و به گوگل کمک میکنید از طریق آنها صفحه های جدید و خوب را بیاید. دقت کنید هر چقدر اعتبار و رتبه سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید بالاتر باشد آنگاه تاثیرات مثبت ان بر سئوی سایت شما بیشتر و بیشتر خواهد بود.

کلام آخر؛ چک لیست سئو صفحه اول سایت

در واقع در آخرین آپدیت بخش تولبار حذف شد که در اینترنت کاربران زیادی از آن استفاده نمیکردند و اهمیت چندانی هم نداشت. جایگزین آن پیج اتوریتی است که معیاری برای سنجش پیج رنک هر وبسایت است و در عین حال گوگل از نمایش اعداد برای هر وبسایت استفاده نمیکند. با بهبود سرعت صفحات سایت، بهبود ساختار سایت، بهبود دسته بندی های اصلی و فرعی سایت و سایر عوامل مرتبط با سئو سایت فروشگاهی، می‌توانید تجربه کاربری را بهبود بخشیده و باعث شوید که مشتریان بیشتری به سایت شما بازگردند.

  • بنابراین شما باید برای ساخت بک لینک پروفایل یک وبسایت از هر دو نوع لینک فالو و نوفالو استفاده نمایید، و بهتر‌ است که تعداد لینک‌های فالو را بیشتر از لینک‌های نوفالو در نظر داشته باشیم.
  • برای این که به این سوال پاسخ داده شود در ابتدا باید در مورد پییج رنک صحبت کنیم.
  • از طرف دیگر، تبلیغات می‌تواند به صورت فوری به افزایش ترافیک و فروش برای سایت فروشگاهی شما کمک کند.
  • در مقابل سایت ایگرگ در زمینه طراحی داخلی و دیزاین و دکوراسیون مشغول به فعالیت است.

سعی کنید همیشه با شخص اصلی سایت های خدمات دهنده و مسئول فروش آنها ارتباط برقرار کنید و از دریافت خدمات از واسطه های تبلیغاتی و همکاری با این دست از افراد بپرهیزید. مهم ترین ایتم در شناسایی سفارش بک لینک ورودی گوگل سایت های بی کیفیت و بی محتوا و بدقواره ای هستند که به سرعت در گوگل رشد می کنند. اگر شما نیز چنین رقیبی دارید، بدانید که به احتمال بسیار زیاد ایشان از این روش استفاده می کنند.

باید بدانید که نوشتن یک رپورتاژ آگهی کار هرکسی نیست و کمی دشوار می باشد؛ چرا که هیچ تماسی با مخاطب ندارید و نه می توانید از طریق تن صدا و زبان بدن با او ارتباط بر قرار کنید و نه شخصیت او را تحلیل نمایید. پس باید محتوا را به صورتی بنویسید که مخاطبین را با شخصیت های مختلف جذب کند. در واقع، رپورتاژ آگهی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مزایای استفاده از یک محصول و خدمات را در ذهن افراد به وجود آورده و آن را تقویت می کند. برای تهیه یک رپورتاژ باید به صورت کاملا بی طرف، پیام محصولات را به مخاطبان برسانید و آن را برای انتشار در رسانه های تلویزیونی، وب سایت ها و… ارائه دهید.

احیای لینک

اگر شما بک لینک خریداری کنید قطعا گوگل پس از چند هفته متوجه می‌شود و رتبه‌ی شما در حالی که از اتوریتی بالایی برخودار هستید کاهش می‌دهد و با این که بک لینک انبوه خرید کرده‌اید در نتایج گوگل سقوط می‌کنید. علت این پدیده ان است که او میترسد دیگر سئوکاران متوجه این روش شده و نان کسب و کارش تبدیل به اجر شود. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . نه اینکه سایت نمی افتاد از رتبه گوگل بلکه رتبه آن افزایش می یابد چون این سایت تعداد بک لینک هایی که به آن می شود زیاد است و آن 1 میلیون بک لینک از چشم گوگل برای آن عادی است. سئو سیاه یا سئو کلاه مجموعه روش هایی هستند که برای دور زدن قوانین گوگل و تقلب در بهینه سازی سایت می باشند ، سئو کلاه سیاه را هکر ها انجام می دهند. قبل از پیشرفت هوش مصنوعی موتور جستجو گوگل، اگر از تصاویر تکراری با رنگ‌های متفاوت برای صفحات وبسایت استفاده می‌شد، گوگل آن را به عنوان یک عکس جدید تشخیص می‌داد.

از تابستان 1400 گوگل شروع به شناسایی این روش کرده و به صورت هوشمندانه ای این روش را مدیریت می کند. بررسی های اخیر نشان می دهد روشی که گوگل برای شناسایی ایپی استفاده می کند، استفاده از روش خاصی به نام «فیلتر کردن ایپی» است. به این صورت که برخی ایپی ها که دائما از سایت های مختلف بازدید می کنند را به عنوان bad ip شناسایی کرده و دیگر وقتی این ایپی ها از سایتی بازدید می کنند اثر مثبتی به ان ها نمی دهد. ضمنا تعداد آن بر مبنای تعداد بازدید طبیعی شما توسط سیستم ما محاسبه شده و شما قادر نیستید که مثلا فلان مقدار بازدید سفارش دهید. چرا که بازدید اگر کمتر از حد خود بوده اثر نمی کند ولی اگر بیشتر باشد هم ممکن است اثر منفی روی سایت بگذارد. در این نوشته میخوام در مورد خرید ورودی گوگل برای سایت و خرید بازدید برای سایت مطالبی رو مطرح بکنم.

  • وب سایت هایی که رپورتاژ آگهی را منتشر می کنند از بازدید های بالایی بر خوردار هستند مثل سایت های خبری.
  • ریپورتاژ آگهی چیست را تا این قسمت به صورت مختصر متوجه شده اید و خواهید دانست که چه وب سایت هایی اقدام به انجام این کار می نمایند.
  • همچنین گرفتن بک لینک از طریق رپورتاژ آگهی می‌تواند در رتبه گرفتن صفحه اول وبسایت کمک کند.
  • بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد .
  • از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.

یک حقیقت آشکار است که گوگل تاکید زیادی روی سازگاری سایت با موبایل و اسمارت فون ها دارد. با گسترش روزافزون موبایل ها و تبلت ها و گوشی های هوشمند این عرصه گوی رقابت را از کامپیوترها و یک به عبارت تخصصی تر دسکتاپ ها گرفته است. در حقیقت بیش از 65 درصد از ترافیک وب را موبایل ها برعهده دارند و گوگل هم کاملا به این قضیه واقف است. در نتیجه سازگاری سایت با موبایل را یکی از فاکتورهای رتبه بندی و ایندکس شدن سایت قرار داده است.

کاربران زیادی برای جایگاه بالاتر در گوگل همیشه در رقابت هستند و این رقابت دلیل بر اهمیت جایگاه و رتبه دارد که امروزه در اینترنت و موتور جستجو گر گوگل حتی یک رده بالاتر در نتایج جستجو باعث میشود تا یک سایت میلیون ها تومان درامد بیشتری کسب کند. اپ تم دارای یک تیم بسیار مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی دارد که هرروزه برروی این زمینه تحقیقات و توسعه انجام میدهند و امروز میتوانیم بگوییم جزء بهترین تیم های بروز سئو وبهینه سازی را داریم که میتوانند بهترین خدمات در رابطه با سئو را به کاربران ارائه دهند. سرویس های ویژه ای که ما داریم میتواند به شما کمک کند در زمانی که فکر میکنید وبسایت و کسب و کار شما در اینترنت جایگاه خود را پیدا نکرده است میتوانید از سرویس های سئو و بهینه سازی ما استفاده کنید. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که میخواهید در مورد بک لینک ها بیشتر بدانید با ما همراه شوید تا در این مقاله به موضوع بک لینک ها بپردازیم.

واقعیت این است که اینفوگرافیک‌ها آنطورکه در گذشته کارایی داشته‌اند دیگر ندارند. اما همچنان به عنوان یک استراتژی ساخت لینک موثر می‌توان از آنها استفاده کرد. در واقع، وقتی به انواع محتوایی که بیشترین لینک‌ها را ایجاد می‌کنند، نگاهی بیاندازیم، اینفوگرافیک‌ها در رتبۀ خوب و بالایی ظاهر می‌شوند. مانند هر محتوایی که منتشر می‌کنید، باید اینفوگرافیک خود را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید و برای انجام این کار، توصیه می‌شود از یک استراتژی به نام “Guestographics” استفاده کنید.

پس قبل از هر کاری لازم است بر روی مخاطبین خود بررسی های لازم را انجام دهید. در وبسایت های مختلف بک لینک ها به صورت مدت معینی به فروش میرسد ، مثلا در وبسایت ایکس شما 30 هزارتومان پرداخت میکنید و آن ها برای شما در مدت یک ماه بک لینک وبسایت شما را با انکر تکست ایگرگ نمایش میدهند که پس از مدتی این بک لینک از بین خواهد رفت. از سویی دیگر ، اگر بخواهیم یک بک لینک بد را شرح دهیم باید بگوییم بک لینک هایی که دستورالعمل گوگل برای یک بک لینک خوب را نقض کرده اند. نتیجه یک بک لینک بد میتواند خسارات زیادی را به وبسایت ها وارد کرده و در آخر آن ها را به پنالتی شدن وبسایت بکشاند. 5 ساله در زمینه سئو (SEO) با کسب و کارهای مختلفی کار میکنم و بهشون کمک میکنم از گوگل برای رشد وب سایتشون استفاده کنن.

نتایجی که نمایش داده می‌شود مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها، وب سایت‌های خبری خواهد بود. اینگونه شما با یک لیست کامل از وبلاگ نویسانی که ممکن است به محصول پیشنهادی شما علاقه‌مند باشند، مواجه می‌شوید. متن میزبان لینک که با نام انکرتکست نیز شناخته می‌شود ، متنی است که قابلیت کلیک روی آن وجود دارد و همانند پلی عمل می‌کند که کاربر را به سایت دیگری منتقل می‌کند.متن میزبان پیوند اغلب به صورت برجسته و با رنگ آبی شناخته می‌شود.

پس برای درج تصاویر در سایت، به‌ویژه در صفحه اصلی از عکس‌های منحصربه‌فرد و متناسب با نیاز کاربر ‌استفاده کنید. راه‌ کارهای زیر درباره سئو تصاویر، می‌تواند به سئو صفحه اصلی سایت کمک کند. در این مورد که محتوا یونیک، سئو شده و کاربرپسند می‌تواند در تغییر رتبه یک وبسایت در گوگل غوغا به‌پا می‌کند، شکی نیست و اهمیت محتوا در سئو غیرقابل انکار است. بااین‌حال، اهمیت محتوا در سئو صفحه اصلی گوگل در جایگاه بالاتری قرار گرفته است. زیرا، محتواهای متنی هستند که می‌توانند به موتورهای جستجو بفهمانند که موضوع سایت چیست و براساس نیاز مخاطب آدرس سایت را نمایش دهند.

بنابراین توصیه می‌شود زمانی را به مهندسی معکوس رقیبان خود اختصاص دهید. به این ترتیب، می‌توانید فرصت‌هایی برای بک لینک‌هایی پیدا کنید که فقط در حوزۀ شما وجود دارد. برای مثال فرض کنید یک وبلاگ سلامتی و تناسب اندام دارید و یکی از رقبای شما یک نام فرضی به اسم  “ایکس فیتنس” است.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که کمیت بک لینک تاثیر آن ‌چنانی در مقابل کیفیت بک لینک روی رتبه‌بندی سایت شما ندارد و سعی نمایید که به جای خرید چندین بک لینک، یک بک لینک مناسب و با کیفیت را تهیه نمایید تا بتوانید از آن برای بالاتر بردن رتبه سایت خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید افراد به وب سایت شما لینک دهند، به چیزی در سایت خود نیاز دارید که ارزش لینک دادن به آن را داشته باشد. یک محتوای قابل لینک دادن می‌تواند یک پست وبلاگ، یک ویدیو، یک نرم افزار، یک مسابقه، یک نظرسنجی … اساساً هر چیزی باشد که مردم بخواهند به آن لینک داده شوند. در بیشتر موارد، محتوایی که قابلیت لینک گرفتن را داشته باشد یک محتوای شگفت انگیز خواهد بود به همین دلیل هم است که بهینه سازی رتبه بندی در موتور جستجو و بازاریابی محتوا بسیار نزدیک بهم هستند. مقاله ها و محتوا هایی که هدف آنها معرفی محصول و خدمات است و شما آن را در وب سایت های معتبر و پر بازدید قرار می دهید و در عوض مبلغی را به آن سایت پرداخت می کنید.

این را همیشه به خاطر داشته باشید که رپورتاژ نویسی، دروغ نویسی نیست و نباید با ساختن داستان ها و افسانه های دروغین در مورد محصولات خود برای متقاعد کردن مشتری بپردازید. این تصورات که هرچه از محصولمان دروغ بنویسیم و آن را بزرگ کنیم مشتری های بیشتری جذب می کنیم، کاملا اشتباه است و بر عکس عمل می کند؛ چرا که اعتبار خود را پیش کاربران از دست می دهید و کاربران دیگر به وب سایت شما مراجعه نمی کنند. این دقیقا مصداقی از یک رپورتاژ تبلیغاتی است که به صورت غیر مستقیم بر ذهن مخاطب تاثیر می گذارد.

چرا که وقتی شما از سایت ما مثلا بک لینک میخرین به این معناست که دارین برا سایتتون در سایت های دیگه تبلیغ می کنین. یعنی میشه با استفاده از بحث (تبلیغات) خرید بک لینک برای سایت رو توجیه کرد. ولی وقتی این کار زشت رو انجام میدین، علنا دارین با گوگل در می افتین. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. حتما تا بحال اسم سئو سیاه را شنیده اید یا درباره ی روش های سئو سیاه  و گرفتن بک لینک از ویکی پدیا و سایت های بزرگ را خوانده اید، امروز ما آموزش سئو کلاه سیاه را می دهیم و اینکه چیست و چگونه روند انجام کار و نقاط ضعف و قوت آن را باهم مرور میکنیم.

توصیه می‌کنیم اگر قصد استفاده از خدمات تسمینو را دارید کمی احتیاط را چاشنی کار کرده و با دقت و ریزبینی خدمات را مورد بررسی قرار دهید و سپس برای خرید اقدام کنید. همان‌طور که می دانید بک لینک‌های موقت یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های پنالتی یا همان جریمه گوگل هستند و این امر می‌تواند سایت شما را با مشکل مواجه کند. پس حتما احتیاط های لازم را در این زمینه داشته باشید و سپس برای دریافت خدمات اقدام کنید. شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود.

چگونه صفحه اصلی سایت را سئو کنیم؟ اهمیت سئو صفحه اول سایت چقدر است؟ آیا سئو صفحه اصلی برروی دیگر صفحات سایت تاثیر می‌گذارد؟ چگونه صفحه اصلی سایت را بهینه کنیم؟ چک لیست سئو صفحه اول سایت چیست؟ پاسخ تمام سوالات شما درباره سئو صفحه اصلی سایت در ادامه این مقاله از وندو آمده است. اگر نمی‌دانید که صفحه اصلی سایت شما سئو شده است یا نه، بدون معطلی تا انتها این مطلب را بخوانید. در آن زمان وب سایتی به محتوای فروش گل در انگلستان طراحی شد که کمپین بزرگ رپورتاژ را راه اندازی کرد و اختلال بزرگی را در نتایج پیج رنک گوگل به وجود آورد.

پیوند های دو فالو و یا بک لینک های دو فالو از آن نوع بک لینک های می باشند که ما تا این‌جای کار در رابطه با آنها صحبت نمودیم. این نوع بک لینک ها از آن دسته بک لینک هایی می‌باشند که طرف‌ داران بسیار زیادی دارند و بهتر است که شما هنگام خرید بک لینک از تسمینو از این نوع بک لینک ها خریداری نمایید. هنگام خرید بک لینک ها حتماً به خاطر داشته باشید که بک لینک هایی که از سایت ‌های معتبر هستند بیشترین ارزش را دارند. این نوع بک لینک ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در رتبه‌بندی موتور جستجوگر گوگل برای سایت شما داشته باشد و می‌تواند در این زمینه به شما کمک نماید. یکی از مواردی که کمک می‌کند بتوانید این رتبه را برای سایت خود ارتقا ببخشید استفاده از بک لینک‌ها است. نکته‌ای که در این میان مطرح می‌شود این است که هر بک لینکی نمی‌تواند چنین کاری را برای سایت شما انجام دهد.

  • سایت‌های معرفی‌شده همگی معتبر بوده و پس از وبمستر سلام در دسته بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران قرار می‌گیرند.
  • درحالی‌که سئو تکنیکال تنها بخش کوچک اما مهمی از سئو صفحه اصلی را در برمی‌گیرد.
  • بالا بردن یا کم کردن کیفیت تصویر، جاجه‌جایی تصویر به چپ و راست یا درج لوگو بر روی عکس تکراری می‌توانست خزنده‌های گوگل را فریب دهد.
  • سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد .

صفحات وبلاگی در فروشگاه های اینترنتی، کاربران گیج و سردرگم را هدایت می کنند. بازاریابی محتوا در این نوع صفحات باعث جذب این نوع کاربران شده و در نهایت فروش را رقم می زند. در حقیقت خوانایی مستقیما روی سئو سایت تاثیر دارد چرا که در گایدلاین هایی که خود گوگل برای کیفیت محتوا منتشر کرده است این موارد ذکر شده اند. همانطور که قبلاً گفته شد، اینفوگرافیک‌ها یکی از قالب‌های محتوایی هستند که برای ایجاد بک لینک ایده آل اند اما این یکی از بسیار روش است.

متا باید بیشتر از ۱۳۰ و کمتر از ۱۵۴ کاراکتر باشد و برای سئو صفحه اصلی در این مرحله باید تمام خلاقیت خود را بکار ببرید. فرایند بهینه ‌سازی صفحه اول سایت برای گوگل، مسیر پیچیده‌ای ندارد و وقتی بحث سئو صفحه اصلی به میان می‌آید؛ اغلب تصور می‌کنند باید تکنیک‌های سئو فنی تکنیکال را برروی صفحه اصلی پیاده‌سازی کنند. درحالی‌که سئو تکنیکال تنها بخش کوچک اما مهمی از سئو صفحه اصلی را در برمی‌گیرد.

ابتدا، صفحات وب، منابع یا مشاغلی را پیدا کنید که منسوخ شده‌اند یا نام‌هایشان تغییر کرده و سپس، سایت‌هایی را پیدا کنید که هنوز به این منابع قدیمی لینک می‌دهند. در نهایت، به مدیران و ادمین‌های این سایت‌ها ایمیل می‌زنید تا به آن‌ها اطلاع دهید که به چیزی قدیمی و غیر قابل استفاده لینک می‌دهند و می‌توانید محتواها و پست‌های خود را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهید. این سری از پکیج های بک لینک، اکثرا در سایت هایی با دومین اتوریتی بالا قرار میگیرد…این بک لینک ها در شکل های مختلف بلاگی، پروفایلی و … با انکرتکست شما به صورت کلمه فارسی، Naked URL، انکرتکست انگلیسی یا هر نوع دیگر که مد نظر شما باشد، قرار میگیرد. بک لینک هیچ وقت جزء فاکتورهای بی تاثیر و بی فایده در سئو نمی شود و همیشه در هر شرایطی مهم خواهد بود. بدلیل حفظ حریم مشتریان محترم که از ما بکلینک خریده اند، آدرس سایت ایشان حذف شده، اما در اسکرین شات نتایج گوگل قابل مشاهده ست.

تجربه کاربری که همگی آن را با UX می‌شناسند، هدف رضایت کاربر را در بر دارد که همراستا با هدف سئو است. زمانی‌که بنا طراحی و ساخت وبسایت با یو ایکس باشد، کاربر تجربه خوبی را از خرید یا حتی استفاده از خدمات رایگان سایت مثل خواندن مقالات بدست می‌آورد. قالب‌بندی هماهنگ با موضوع و محتوا، فاکتور مهمی است که این اجازه را به احساس مخاطب می‌دهد که زمان بیشتری را در صفحات سایت شما بگذراند. نتیجه جلب توجه کاربر نیز جلب توجه موتور جستجو گوگل و قرار گرفتن در لیست رتبه‌های برتر سایت است. رپورتاژ آگهی ترکیبی از دو واژه Advertisment و Editorial می باشد که به نوعی از آگهی گفته می شود که در قالب مقاله و گزارش تولید شده است و در نگاه اول کاربران، به صورت تبلیغات دیده نمی شود. این آگهی به صورت محتوا در وب سایت های پر بازدید قرار می گیرد تا علاوه بر بک لینک، اعتبار سایت را نزد گوگل بالا ببرد.

تا این جای کار ما سعی کردیم در رابطه با انواع مختلف بک لینک ها اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید هنگام خرید بک لینک از تسمینو و سایت های دیگر بتوانید با دیدی بازتر اقدام به خرید انواع مختلف بک لینک ‌ها بکنید. اما از این‌ جا به بعد ما قصد داریم که در رابطه با اهمیت خرید بک لینک ها برای شما صحبت نماییم. نکته اولی که این ‌جا چندین بار به آن اذعان داشتیم تاثیر خرید بک لینک در سئو سایت شما می باشد. توجه نمایید استفاده از این نوع بک لینک‌ ها ممکن است باعث شود که گوگل سایت شما را جریمه نمایند و حتی آن را از فهرست چند سایت اول، حذف نماید پس سعی نمایید که از بک لینک های مناسبی برای بهبود رتبه سایت خودتان استفاده کنید.

چون شرح این موضوع به مقدار زیادی پیچیده و مفصل هست، بایستی این نوشته رو به صورت مو به مو و کامل بخونین تا متوجه داستان بشین. سایت هایی که با روش کلاه سیاه سئو می شوند زیاد پایدار در رتبه خود نیستند و سریع می افتند برای جلو گیری از این کار باید از ترکیب سئو کلاه سیاه و سفید که می شود سئو کلاه خاکستری استفاده کرد. خب اگر مدیر آن سایت نظر شما را تایید کند شما موفق شدید از آن سایت بک لینک تهیه کنید که این کار را به صورت مداوم باید انجام دهید که گوگل به شک نکند سایت های بزرگ هم لینک های فالو دارند برای مثال دیجی کالا مگ یه مدت داشت و حتی لینک  هارو تایید می کرد. پس از بررسی انواع رپورتاژ، به آخرین نوع آن یعنی رپورتاژ آگهی می رسیم. آگهی را بیشتر باید به یک بررسی بی طرف تشبیه کنیم؛ مثلا ما به در مورد آسیب هایی که حشرات به بدن می رسانند صحبت می کنیم و به طور غیر مستقیم از دستگاه دفع حشرات برای از بین بردن آنها استفاده می کنیم. ساخت رپورتاژ آگهی بدین صورت است که شما مشکل بزرگی را بیان کرده و برای حل آن مشکل راه های مختلفی را بیان می کنید که در یکی از آن راه ها محصولتان را با ویژگی هایش بیان می نمایید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما