خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر

سایت‌ها و پلتفرم‌هایی مانند ویرگول در وب فارسی و Medium
در وب انگلیسی وجود دارند که وظیفه و کار اصلی آنها انتشار محتوای تولیدی کاربران است و درنتیجه امکان انتشار پست
مهمان (رایگان) را در اختیار شما قرار می‌دهند. تعرفه‌های خرید بک لینک با توجه به نوع و تعداد لینک و سایت هایی که در آن لینک گذاشته می شود متفاوت است. تعداد کلی پیوندها باعث بهبود رتبه بندی در جستجوی شما می شود، اما به طور خاص، تعداد پیوندها از آدرس IP جداگانه کلاس C می تواند بر رتبه Google شما تأثیر بگذارد. پیوندهای مربوط به IP-class-C دامنه وسیع تری از سایت های پیوند دهنده به شما را نشان می دهند که باعث می شود سایت شما از اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار شود. هرچه سایت شما از نظر Google قابل اعتمادتر باشد، رتبه شما نیز بهتر خواهد بود.
باید دقت داشت که استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی، کار درستی نیست. در این حالت، گوگل احساس می کند که با استفاده از این بک لینک ها به دنبال سوء استفاده هستید. شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که تا چقدر می توان از انکرتکست استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استانداردی برای این کار وجود ندارد.
اگر صاحب هیچ سایت و وبلاگی هم نباشید می توانید از طریق زیر مجموعه گیری کسب درآمد مطمئن و دائمی داشته باشید. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند. تمامی لینک های ایجاد شده را می توان با ابزارهای مختلف مانند Ahrefs و SEMrush و Majestic و Alexa و Moz مورد بررسی قرار داد.
رپورتاژ یک مقاله شامل عکس و لینک است که در قالب یک پست ( یک مطلب ) در داخل یک سایت قرار می گیرد و برای همیشه در آن سایت باقی خواهد ماند. ما لینک به مقاله را در ستون کناری سایتی که سفارش داده شده به مدت یک الی سه ماه به صورت رایگان قرار می دهیم ، این کار سبب می شود مطلب شما 100 درصد ایندکس شده و پیج اتوریتی وب سایت شما بالا رود. برای مشاهده پلن هایی که در آنها امکان خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد لطفا وارد لینک شوید.
متن رپورتاژ آگهی می تواند به شکل اختصاصی ( بدون کپی کردن از سایت دیگر ) تهیه شود تا از نظر گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار باشد و از طرفی با رعایت چگالی کلمات مهم و تگ ها می توان نتیجه بهتری نیز گرفت . اتوریتی امتیازی بین 0 تا 100 می باشد و هرچقدر بیشتر باشد نشان دهنده قدرت سایت از نظر سایت منبع یعنی moz می باشد  و  این روش تهیه بک لینک ، برای افزایش اتوریتی وب سایت شما کاربرد بسیاری دارد . یک معیار دیگر برای تشخیص طبیعی بودن بک لینک توسط گوگل ، تعداد بک لینک های سایت طی بازه زمانی مشخص است،بنابراین تعداد بک لینک ها باید به اندازه مناسب باشد و طی مدت های معین ایجاد شود. بهترین روش در این زمینه آنست که بین بک لینک هایی که می سازید نوعی ترکیب ایجاد کنید و به این وسیله قدرت کلی سایت خود را افزایش دهید نه تنها یک صفحه از سایت.
فرم رو به رو پر کنید تا تیم فروش کمتر از 24 ساعت با شما در ارتباط باشد. گوگل و دیگر موتورهای جستجو، دارای یک خزنده عنکبوتی هستند که سایت ها
را مورد پیمایش قرار میدهند. این خزنده مانند شخصیت اسپایدرمن نیست بلکه یک

سوالات متداول خرید بک لینک

الگوریتم است که دستورات آن برای همه ناشناخته است و تمامی کدها و دستوراتی را که
شما نوشته اید و اینکه از چه روش های برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کرده اید،
مورد بررسی قرار خواهد داد. در این مقاله آموزش سئو ما قصد داریم که در این خصوص صحبت کنیم که چرا خرید بک
لینک، سئو سایت را مورد جریمه گوگل قرار می دهد و در واقع چه بک لینک های مفید و
کدام یک مضر هستند. فقط به خاطر داشته باشید که لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر می‌آیند بیشترین ارزش را دارند. یک راه حل دیگر برای کسب بک لینک های قوی کامنت گذاشتن در وبسایت های مرتبط با کسب و کار خودتان است.
با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. یافتن دامنه‌های edu مناسب اولین قدم در اجرای استراتژی‌های لازم برای ایجاد این بک‌لینک‌های قدرتمند است. بسته به استراتژی خاصی که به کار می‌برید، لیست سایت‌های مناسب متفاوت است، اما برای شروع، تعدادی اصلاح کننده جستجوی پیشرفته وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه یک لیست اولیه از سایت‌های هدف استفاده کنید.
گوگل در حالت کلی با خرید بک لینک مخالف است و بیشتر ترجیح می‌دهد، وب‌سایت‌ها با ارائه محتوای ارزشی مخاطبان خود را مجاب به دریافت بک لینک نمایند. بدین ترتیب که مخاطبان با خواندن محتوا به ارزشمندی آن پی برده و درصدد دریافت بک لینک از سایت مذکور به سایت خود شوند. ازاین‌رو خرید بک لینک را یک روش غیرعادلانه برای دریافت امتیاز دانسته و در صورت پی بردن به غیرطبیعی بودن بک لینک‌ها وب‌سایت خاطی را به جریمه‌های سنگینی محکوم میکند. اما با روشهای زیادی می توان گوگل را دور زد تا متوجه خرید بک لینک ما نشود.
متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود. بک لینک باعث می‌شود تا توجه گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر به سایت شما بیشتر شود و از این طریق در بهبود سئو سایت مؤثر است. از این رو می‌تواند تأثیر زیادی بر سئو سایت و افزایش ترافیک سایت داشته باشد.
به عبارتی اگر یک صفحه از یک رپورتاژ آگهی به سایت شما لینک بده، به این نوع بک لینک، بک لینک رپورتاژی گفته می شه. البته فراموش نکنید، چه سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن باشه و چه نباشه، شما نباید اجازه بدید که گوگل رد پایی از خرید بک لینک رو برای سایت شما ببینه. رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی بک لینک هایی که دریافت کردید. بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید.
اما به طور کلی بهتر است که بک لینک خارجی ( متن غیر فارسی ) نگیرید، چرا که احتمال اسپم شدن از طرف الگوریتم پنگوئن وجود دارد. نحوه عملکرد آن به این شکل است – HARO هر روز برای شما ایمیل ارسال می کند و از نویسندگان صنعت شما سeriesال می کند. می توانید مواردی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما همخوانی داشته و از طریق ایمیل از جمله اعتبارنامه خود به آنها پاسخ دهید. برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند. برای مشاهده نمونه ای از دنیای واقعی شرکتی که از این قوانین لینک دهی برای رسیدن به بالای صفحات جستجو استفاده کرده است ، مطالعه موردی ویدئویی ما را در مورد Glassdoor بررسی کنید.
چنانچه درباره سئوی کلاه سفید سوالی دارید، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان وبسیما پاسخ‌گوی شما باشند. متاسفانه در عمل سایت‌هایی مشاهده می‌گردند که کیفیت محتوا و یا سئوی داخلی مناسبی ندارند ولی با انجام برخی از تکنیک‌ها همچون خرید بک لینک موثر، قوی، اصولی و طبیعی در صدر نتایج هستند. اینجاست که رقابت در بازار آنلاین بیش از پیش حائز اهمیت است و لازم است سایت شما که تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت نموده به صدر نتایج دست یابد. اگر نیاز به خرید بک لینک (Backlink) ندارید محصولات زیر می توانند جایگزینی برای این سرویس باشد.
این سرویس نیز دائمی بوده و رپورتاژ و بک لینکهای شما حذف نخواهد شد. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است. عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد.
فرایند ساخت بک لینک برای سایت از هر روشی (مثلا خرید) باید پس از بهینه سازی زیرساخت سایتتان صورت پذیرد. بک لینک ها یکی از بهترین و سریعترین روشها برای ارتقای رتبه سایت شما هستند. اما به این نکته باید توجه کنید که اثر بک لینک ها بسته به زیرساخت SEO داخلی سایت شما می توانند بسیار متفاوت باشند. آیا شما روش دیگری را می‌شناسید؟ اگر تجربه خرید بک لینک داشته‌اید حتماً برای ما بنویسید و در صورتی که در زمینه لینک سازی یا خرید بک لینک سوالی دارید، می توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها از ما بپرسید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما