خرید بک لینک edu، بک لینک سایت دانشگاهی، بک لینک edu

پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد. بیکار ننشسته و بک لینک خریداری‌شده خود را که در قالب رپورتاژ ارائه داده‌اید در تمامی فضاهای آنلاین موجود به اشتراک بگذارید تا کاربران بیشتری به آن دست یابند. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با خرید بک لینک صحبت کرده تا شما بیشتر با این موضوع آشنا شوید. اما وقتی که بک لینک های بی ارزش برای سایت بسازم، نه تنها باید چندین برابر هزینه کرده و آنها را با بک لینک خوب جایگزین کنم، بلکه باید مدت زیادی هم با چند برابر قدرت روی سایت فعالیت کنم تا گوگل سابقه بد و خرابش را نادیده بگیرد. نکته اینجاست که اگر این استراتژی را نداشته باشید، به احتمال بسیار زیاد یا نتیجه مناسبی از بک لینک ها نمیگیرید، یا حتی ممکن است گوگل متوجه رفتار مشکوک تان شده و سایت تان را جریمه کند. علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید.

طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه‌بندی نتایج است. بک لینک هایی که به شیوه نادرست ساخته می‌شوند باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی وبسایت خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید بک لینک گوگل دارید، پکیج‌های بک لینک «سئو ارزان» انتخاب‌های مناسبی هستند. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید.

همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود. وقتی ما به صورت انلاین بک لینک میفروشیم ، به خصوص وقتی این بک لینک ها به صورت دستی ساخته میشود ، یکی از کارهایی که توسط رقبا اتفاق میافتد خرید سرویس ها و فروش انها به دیگران است. هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد. تکنیک آسمان خراش چیست؟ تکنیک SkyScraper یک روش لینک سازی است که در آن محتوای رقبای خود را کپی و تغییر می دادیم سپس محتوا را در سایت های دیگر شروع به انتشار و لینک سازی می کردیم. با ایجاد این نوع محتوا، فرصت هایی را برای سایت های دیگر ایجاد می کنید تا به محتوای شما لینک دهند.

اما با روشهای زیادی می توان گوگل را دور زد تا متوجه خرید backlink ما نشود. هیچ متخصص سئو منکر قدرت بالای بک لینک‌های واقعی در ارتقا وب‌سایت‌ها نیست. بدین ترتیب این موضوع زمانی مشکل می‌شود که خرید تعداد فراوانی بک لینک جزء اهداف مدیران وب‌سایت‌ها شده و گاهی بر تولید محتوای متنی اولویت داده می‌شود. البته نمی‌توان انکار کرد که تولید نوشته‌های با کیفیت نیز آهسته و پیوسته شما را به موفقیت می رساند ولی اثر فوری و سریع بک لینک را ندارد.

همچنین، در الگوریتم PageRank اهمیت لینک دهنده‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. لینک‌هایی که از صفحات معتبر و با رأسیت بالا به یک صفحه اشاره می‌کنند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند رأسیت صفحه مقصد را بهبود بخشند. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . پیش از هر چیزی لازم است در اولین قدم از لیست خدمات سئو حرفه‌ای، از مشاوره سئو استفاده کرده و اجازه دهید وب سایتتان توسط تیم سئوکار آنالیز شود. ایجاد و ارائه محتوای ارزشمند، مفید و جذاب برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان شما و جلب توجه موتورهای جستجو. بهبود فنی و ساختاری وبسایت شما برای بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو.

مهمترین نکته در مورد PBN ها این است که هدف آنها ایجاد بک لینک های طبیعی و ارزشمند با سایر وب سایت ها است. اگر از این شبکه ها برای ساخت لینک های با کیفیت و به اشتراک گذاری محتوای مفید استفاده شود، می توانند به بهبود سئو و اعتبار وب سایت ها کمک کنند. اما استفاده نامناسب و اسپم از PBN ها می تواند منجر به عواقب منفی از جمله تنزل رتبه و حتی جریمه (Penalty) موتورهای جستجو شود. شبکه وبلاگ خصوصی یا (Private Blog Network) روشی پیچیده و جذاب در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. در این روش وب سایت های مختلفی با هدف ایجاد بک لینک به وب سایت اصلی ایجاد می شوند. این سایت ها معمولا تحت کنترل یک فرد یا گروهی از افراد هستند و برای افزایش اعتبار سایت اصلی و افزایش رتبه آن در نتایج جستجو مورد استفاده قرار می گیرند.

این متفاوت از متن اطراف ظاهر می شود، و نشان می دهد که اگر جستجوگر انتخاب کند پیوند وب سایت را دنبال کند، اطلاعات بیشتری فراتر از آنچه در صفحه ظاهر می شود وجود دارد. در این لیست یک لینک در جلوی هر بک لینک قرار داده شده است که با باز کردن آن با نمونه لینک ساخته شده نیز مواجه می شوید و تا بتوانید راحت تر آن را بسازید. دیگر لازم نیست نگران سایت خود یا هزینه های زیاد تمدید بک لینک های اعتباری باشید که فقط آسیب رسان هستند. با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استراتژی‌های موثر، به بهبود مشاهده‌پذیری برند شما در جستجوی گوگل و بهبود نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، می‌پردازیم. این نوع بک لینک برای سایت هایی با سابقه و عمر بیش تر از 6 ماه مناسب است و همچنین برای مقالات شما فوق العاده موثر و قوی است. بله ، بیش از 250 نوع روش لینک سازی PBN مختلف وجود دارد که حدود تا از این روش ها دارای تاثیر مثبت هستند.

مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ پاسخ روشنی در مورد اینکه آیا باید بک لینک بخرید یا نه وجود ندارد. با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین لینک های پولی را دریافت می کنید و از جریمه گوگل جلوگیری می کنید. برای محاسبه رأسیت هر صفحه، الگوریتم PageRank از مفهوم ماتریس مرتبه ناپذیر استفاده می‌کند.

اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند.

اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد.

خرید بک لینک معتبر و اجرای صحیح بک لینک سازی می تواند سایت شما را در کلمات کلیدی مدنظرتان به صدر نتایج جستجوگر گوگل برساند. سئوسل با ارائه سرویس های خرید بک لینک ارزان، این افتخار را دارد تا با کمترین هزینه، سرویس های فروش بک لینک را به کاربران گرامی ارائه نماید. بک لینکهای بی کیفیت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت نشده بلکه باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود. در سرویس بک لینک مکمل ما برای سایت شما 29 بک لینک دائمی از سایتهای بسیار با کیفیت و معروف دنیا با Domain Authority بالا می گیریم. زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می‌گویند. عده‌ای از وب‌مستران تصور می‌کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست!

اما چون تاثیر بک لینک ها در تغییر رتبه ممکن است برای هر سایت متفاوت باشد نمی توان معیار و خط کشی برای اندازه گیری تغییر رتبه کلمات کلیدی پس از خرید Backlink داشت و در نتیجه خرید بک لینک تضمینی معنایی پیدا نمی کند. فقط باید دانست که با تهیه بک لینک اصولی می توان شرایط سئو سایت خود را بهتر کرد اما اندازه گیری میزان آن کاری بسیار سخت و مشکل می باشد. شما در سایت صفحات مختلفی دارید که تمایلتان این است که کاربران به‌تمامی آن‌ها رجوع کرده و از محتواهای موجود بهره‌مند شوند.

همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. با توجه به همین موارد ساده به‌راحتی می‌توانید وبلاگ‌های واجد شرایط را به‌منظور ساخت بک لینک بیابید و مورداستفاده قرار دهید. “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

لینک های لایه اول به وب‌سایت اصلی، لینک های لایه دوم به لایه اول و لینک های لایه سوم به لایه دوم داده می‌شود. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . استفاده از خدمات سئو محدود به کسب و کار خاصی نمی‌شود و هر نوع فعالیتی در بستر آنلاین این شانس را دارد که با کمک سئو بتواند میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهد. با این حال یک‌سری از کسب و کارها هستند که سئو می‌تواند تأثیر دو چندانی بر روند کار و رشد آن‌ها بگذارد. هر شرکت و کسب و کار کوچک و بزرگی در جهان می‌تواند از مزیت‌های خدمات سئو بهره‌مند شود.

بسیاری از سایت‌های مورد استفاده در PBN بر روی دامنه‌هایی ساخته شده‌اند که قبلاً دارای اعتبار دامنه بالایی (DA) هستند، که معیاری برای ارتباط یک وب‌سایت با یک جایگاه خاص است. به دنبال سایتی با طراحی خوب، مقاله‌های اصلی، موضوع واضح و چند پست با عنوان «نویسنده مهمان» باشید. در انتها لیست بک لینک های ساخته‌شده به همراه جزئیات کامل نظیر زمان درج، نوع بک لینک، صفحه لینک‌شده، انکرتکست استفاده‌شده، تعداد لینک‌های خروجی و یوزرنیم و پسورد سایت‌هایی که نیاز به ثبت‌نام داشته‌اند برای مشتری ارسال می‌گردد.

پس قبل از لینک سازی ابتدا به کمک ابزار Mozbar  و یا Ahrefs از عدم اسپم بودن یک سایت مطمئن شده، سپس برای خرید بک لینک از آن سایت تصمیم‌گیری نمایید. البته باید توجه داشت که فاکتور اسپمی که توسط ابزارهای غیرگوگل داده می شود دارای خطاهایی نیز هست. اگر این کار به صورت درست و از یک مجموعه معتبر انجام شود می‌ تواند نتایج بسیار عالی برای شما در پی داشته باشد. پس بهتر است با توجه به محتوای سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب و عالی انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید. امروزه بک لینک‌های و رپورتاژهای دانشگاهی یکی از معتبرترین بک لینک‌های موجود بوده که تأثیر خارق‌العاده‌ای در بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها دارند. ازاین‌رو اگر موفق به دریافت بک لینک دانشگاهی شوید، وب‌سایت شما افزایش رتبه چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد. ولی این بک لینک‌ها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند اثرگذاری موردنظر خود را ارائه دهند.

✅ خرید بک لینک با کیفیت برای پنالتی نشدن توسط گوگل

ولی ترکیب این دو باهم مانند بمب انرژی عمل نموده و سئو را به‌یک‌باره تقویت و پیروزی را برای این فرآیند تضمین می‌کند. پس بیایید اصولی پیش بروید و در ابتدا تهیه محتوای متنی قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده و سپس در یک فرصت خوب به دنبال بک لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی معروف، توانمند و باکیفیت باشید. پس در تقابل بک لینک با محتوای با کیفیت ارجحیت با محتوای ارزشمند است و بک لینک در رتبه دوم قرار دارد. بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد. هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است.

شما به راحتی می‌ توانید خرید بک لینک خود را از مجموعه رایا مارکتینگ انجام دهید. ابتدا به این سایت این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید. سپس می‌ توانید با کارشناسان آن نیز صحبت کرده و مشاوره شوید.‌ در نظر بگیرید شما می‌ توانید ابتدا از هزینه بک لینک دائمی آگاهی پیدا کنید. کارشناسان این مجموعه به راحتی می‌ توانند شما را در این زمینه کمک کرده و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهند. در نظر داشته باشید اولین مزیت خرید بک لینک دائمی به صرفه بودن آن می‌ باشد.

پس از ثبت سفارش محصول طی ۱۲ ساعت کاری مشاوران ما برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت. البته این یه تخفیف موقت هست که این سایت (لینک ساز) ارائه میدهد پس باید شکار کنیم  (“. میتوان گفت سئو یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدفی است که میخواهیم به آن برسیم اما هیچوقت فراموش نکنید که سئو رایگان نیست فقط صرفه بیشتری دارد . روشی که ما این کار را برای شما انجام می دهیم، روشی امن و با کیفیت است که قدرتی فوق العاده را برای شما ایجاد می کنیم.شاید نتوان روش دیگری را با این روش امن و قدرتمند مقایسه کرد. اگر بخواهیم تعریف جامعی داشته باشیم در ابتدا باید به تعریف “بک لینک” بپردازیم. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر یک وب‌سایت با وضعیت خوب، مهر تایید مجازی یا بک لینک به سایت دیگری بدهد، احتمال اینکه گوگل آن سایت دوم را مثبت ببیند، بیشتر است. با خرید این پکیج، 100 بک لینک معتبر و مرتبط برای سایت خود تهیه کنید و نظر گوگل را به خودتان جلب کنید. سئو کار حرفه ای متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ، سایت خود را در رتبه های نخست گوگل جستجو نمایید . همان طور که گفتم بعد از درج بک لینک PBN برای لینک و کلمه کلیدی مورد نظر ” آموزش مقدماتی ایلوستریتور” ، سایت ما در رتبه یک و برای برخی کاربران در رتبه 2 قرار گرفت و هنوز هم در همان رتبه ها باقی مانده است. برند منشن گرچه بدون لینک انجام می شود اما اثرگذاری و اهمیت آن کمتر از بک لینک نیست.

این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند. در صورت ارائه چنین بک لینک هایی در پکیج‌ها، درون پکیج موردنظر معرفی خواهند شد. مثلا در ماه دهم یک بخشنامه صادر شود که فروش اینترنتی عطر بایستی به آن نظارت گردد و مالیات برایش بسته شود طوری که دیگر آنچنان سودی نخواهد داشت. یا این که چند رقیب قوی به صورت حرفه ای در زمینه فروش عطر به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنند.

معمولا بک لینک های ماهانه در سایدبار و یا فوتر سایتها درون هر صفحه سایت تکرار می شوند و شخص بابت قرار گرفتن لینک سایتش باید ماهانه مبلغی را پرداخت نماید. اما بک لینک های دائمی به بک لینک هایی گفته می شود که تا انتهای عمر سایت مورد نظر در سایت باقی می مانند. این بک لینک های واقعی تاثیر زیادی می توانند در بهبود سئوی سایت داشته باشند. البته بک لینک های دائمی می توانند براساس تغییر در ساختار سایت بعد از مدتها حذف شوند که این امر برای هر سایت کوچک و بزرگی یک امری طبیعی و گزیر ناپذیر می باشد. براساس تکنیک های سئو، بک لینک ها واحد محبوبیت سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای مثبت برای سایت ها در نظر می گیرد.

دانلود تمپلیت های مشابه سایت های معروف دنیا

تیم تخصصی سئوکار تاپ وردپرس پس از آنالیز وب سایت شما، اقدام به رفع مشکلات تکنیکال خواهد کرد. در این مرحله مسائل فنی سایت، کدهای برنامه‌نویسی شده و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی کدهای سایت متناسب با جدیدترین الگوریتم گوگل بهینه‌سازی خواهند شد. وب سایتی که سئوی فنی یا تکنیکال آن بهینه و خوب باشد، برای کاربران تجربه بهتری را به وجود آورده و در مقابل بررسی آن نیز بسیار سهل‌تر است. در حقیقت، رفع مشکلات سئوی تکنیکال باعث می‌شود که گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو بتوانند ارزیابی بهتری از سایت شما داشته و در پی این ارزیابی، وب سایت را در رتبه‌های بالاتر جست‌وجو به نمایش بگذارند. خرید بک لینک یکی از روش های مهم در بهینه سازی جستجوی ارگانیک وب سایت است که باعث افزایش ترافیک و اعتبار وب سایت شما، ایجاد ارتباط با وب سایت های دیگر و جذب لینک های ورودی می شود. بسته به کیفیت و ماهیت بک لینک‌ها، خرید بک لینک ممکن است به جریمه شدن سایت توسط موتورهای جستجو منجر شود.

  • هیچ متخصص سئو منکر قدرت بالای بک لینک‌های واقعی در ارتقا وب‌سایت‌ها نیست.
  • مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .
  • مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود.
  • اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات بک لینک و رپورتاژ از مجموعه آژانس فرین کمک بگیرید.
  • هرچند که دیگر موارد و گزینه های پیشنهادی نیز وجود دارد اما بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند و از آن ها تحت عنوان لینک های مرزی و یا لینک های ورودی نیز یاد می شود.

با استفاده از این ماتریس، مقدار رأسیت هر صفحه به طور محاسباتی تعیین می‌شود. این مقدار رأسیت برای هر صفحه به صورت یک اعداد حقیقی بین 0 و 1 است که نشان‌دهنده اهمیت و قدرت صفحه است. صفحات با مقدار رأسیت بالاتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو و رتبه‌بندی صفحات نشان داده می‌شوند. PageRank یک الگوریتم توسعه داده شده توسط لری پیج و سرگی برین در دانشگاه استنفورد است.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. بهینه‌سازی وب سایت شامل موارد مختلفی می‌شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، سئو کردن ساختار سایت است.

تحقیقات MOZ درباره زمان اثر خرید بک لینک و رپورتاژ

تصور کنید فروشگاهی را راه‌اندازی کرده‌اید و بدون این که دستی به سَر و روی ویترین بکشید یا این که از نوسانات بازار و فعالیت‌های رقبای خود در بازار مطلع باشید، فعالیت کنید. در چنین شرایطی فروشگاه شما رفته رفته تنها به یک مغازه قدیمی با سوددهی پایین تبدیل خواهد شد. وب سایت شما در واقع همان فروشگاه شماست و انجام خدمات سئو سایت می‌تواند از پیش آمدن چنین اتفاقی به خوبی جلوگیری کند. شما می‌توانید قبل از این که دیر شود وب سایت و محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار داده و با طی کردن مسیر جذب مشتری به صورت اصولی، میزان درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. با کمک آپدیت محتوا می‌توان نوشته‌هایی که از لحاظ سئو ارزش پایین‌تری داشته و در حال حاضر بازدید زیادی دریافت نمی‌کنند را مجدداً بازنویسی کرده و آن‌ها را به محتوایی ارزشمند و پربازدید تبدیل کرد.

  • اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید.
  • سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما.
  • تیم حرفه‌ای ما با پشتیبانی از وبسایت وردپرسی شما قطعاً راه پیشرفت شمارا هموارتر خواهد کرد.

در برخی از صنایع و کسب و کارها، خرید بک لینک تنها راه برای ایجاد بک لینک است. توجه داشته باشید روش‌های لینک‌سازی پولی باید با دقت انجام شوند و باید برای خوانندگان ایجاد ارزش کند تا برای سایت شما بازخوردی مناسب داشته باشد. در سئو واقع‌گرایی یکی از اصلی‌ترین شروط است و با انجام سئو سایت می‌توان طبق یک برنامه‌ریزی منطقی پیش رفت و نتیجه گرفت. این راهِ واقع‌بینانه به شما کمک می‌کند که بتوانید منطقی‌تر به مسائل نگاه کرده و میزان ترافیک، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و مدت زمان ماندگاری کاربران در وب سایت خود را افزایش دهید.

ایجاد لینک برای موفقیت هر کمپین سئو در مورد رتبه بندی ارگانیک بسیار مهم است. این پیوند خارجی یک تجربه خوب ایجاد می کند زیرا در صورت نیاز سفارش بک لینک کاربر را مستقیماً به اطلاعات اضافی مطلوب منتقل می کند. با توجه به رقبا و وضعیت فعلی وبسایت، راهکارهای کاربردی خدمت شما ارائه می گردد.

در واقع هر فردی با هر تخصصی می‌تواند در این بازار آنلاین جایگاه خود را با شناخت بهترین روش‌های تبلیغ پیدا کرده و به کسب درآمد بپردازد. از دیگر بخش‌های خدمات سئو تحقیق کلمات کلیدی یا Keyword Research بوده که در طی این فرآیند تمامی کلمات کلیدی پر طرفداری که توسط کاربران هدف تایپ شده شناسایی خواهند شد. در نهایت، لیستی از کلمات کلیدی مذکور جمع‌آوری شده و بر اساس یک استراتژی مشخص در محتواهای سایت با هدف افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو نظیر گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرند. تیم تاپ وردپرس بر اساس نوع فعالیت وب سایت شما لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کرده و با تحلیل، مقایسه و اولویت‌بندی برترین کلیدواژه‌ها از آن‌ها بهره می‌برد.

  • اگر یک وب‌سایت با وضعیت خوب، مهر تایید مجازی یا بک لینک به سایت دیگری بدهد، احتمال اینکه گوگل آن سایت دوم را مثبت ببیند، بیشتر است.
  • شما باید یک سایت معتبر را انتخاب کنید تا بتواند نتایج خوبی برای شما رقم بزنند.
  • به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد .

ممکن است انواع دیگری از لینک ها نیز وجود داشته باشند که به دلیل عدم اهمیتشان، اشاره ای نمی شوند. تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند. برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد. و بستگی به تعداد سطوح و قدرتی که نیاز داریم این مراحل را ادامه می دهیم که به صورت هرمی تعداد لینک ها افزایش پیدا می کند.به همین دلیل است که به این روش لینک سازی هرمی نیز می گویند و این مجموعه همان بک لینک PBN است. از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است. در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید.

هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. ساخت و خرید بک لینک‌ها می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . برای رساندن وب سایت خود به صفحه اول گوگل لازم است که از خدمات سئو استفاده کرده و با استفاده از یک برنامه‌ریزی اصولی مسیر پیشرفت سایت را طی کنید. یکی از وظایف مهم و جذابی که هر کارشناس سئو باید در آن برتری داشته باشد، کار با ابزار فوق العاده ماز (Moz) جهت بررسی و تجزیه و تحلیل لینک& های رقبا است. بله، انتخاب ابزار مناسب برای بررسی لینکهای رقبا، عاملی بسیار مهم در تحلیل رقبای شماست. پیوند به عنوان یک ابر پیوند با متن توصیفی که به عنوان متن لنگر شناخته می شود ظاهر می شود.

به عنوان مثال سرویس 8 رپورتاژی این سرویس که شامل 8 بک لینک رپورتاژ پی دی ان در لایه ی اول +2 رپورتاژ ( 10 رپورتاژ در لایه 1 ) و بیش از 5000 لینک در لایه های بعدی با هزینه ی 3 میلیون تومان قابل اجرا هست. بعد از استقبال شما عزیزان از سرویس پی بی ان و تغییراتی که در الگوریتم گوگل اعمال شد، تصمیم به ارائه ی سرویس بک لینک PBN اختصاصی و تحت سایت و یا همان بک لینک PDN گرفتیم. برای آموزش بک لینک سازی و مشاوره های لازم در این زمینه کافیست با ما در ارتباط باشید. صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است. آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد.

با توجه به تجربه سئوکاران و تست های ما این روش یکی از موثرترین روش ها در بالابردن کلمات کلیدی می باشد. رپورتاژ یا Directory Submission یک روش دیگر برای بهبود سئو وبسایت است. در رپورتاژ، محتوای مورد نظر شما در سایت های پربازدید، دایرکتوری‌ها و فهرست‌های وب ثبت می‌شود. این فهرست‌ها به عنوان صفحاتی معتبر در موتورهای جستجو شناخته می‌شوند و ارتباط بین وبسایت شما و موتورهای جستجو را تسهیل می‌کنند.

در جستجوی ارگانیک، ترتیب نمایش نتایج بر اساس عوامل متعددی مانند محتوا و کیفیت صفحات وب، قابلیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، ترتیب زمانی انتشار محتوای وبسایت تعیین می شود. کاربران اغلب به دنبال اطلاعات، محصولات یا خدمات خاصی می گردند و با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، ترتیب و نتایج مربوط به جستجوی خود را مشاهده می کنند. در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند. یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است.

به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. ساخت بک لینک بدون رعایت این فاکتورها که در ادامه بدان‌ها می‌پردازیم، جزء هدر رفت زمان، هزینه و انرژی سود دیگری به دنبال نخواهد داشت. پس تک‌تک آن‌ها را به خاطر بسپارید تا بک لینک‌های شما حرفه‌ای و کاربردی باشند.

اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید. خرید بک لینک دائمی با کیفیت و فالو می‌تواند تاثیرات مثبتی بر رشد سایت داشته باشد. این بک لینک‌ها باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو، جذب ترافیک کیفی و افزایش شناخت برند می‌شوند.

اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند. در حال حاضر، تیم سئوسل چندین پکیج متنوع جهت خرید بک لینک را خدمت شما ارائه می‌نماید که می‌توانید با توجه به شرایط و وضعیت سایت خود و استراتژی که مدنظر دارید از یکی یا همه آنها استفاده نمائید. گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است. این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند.

بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط به سایت شما موجب افزایش اعتبار و ارزش سایت در نظر موتورهای جستجو می‌شوند. این لینک‌ها باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک مستقیم و غیرمستقیم می‌شوند. همچنین، بک لینک‌ها موتورهای جستجو را به محتوا و صفحات مرتبط سایت هدایت می‌کنند و باعث افزایش شناخت برند و اعتماد به سایت شما می‌شوند. همان‌طور که از ابتدا نیز بدان تأکید فراوان کرده‌ایم، تولید محتوای کیفی را برای موفقیت در استراتژی ساخت بک لینک باید در دستور کار خود قرار دهید. البته محتواها نیز باید دارای مشخصات فنی و ساختاری مورد تأیید بسیاری باشند. باید قبول کرد، تولید محتوای باکیفیت یکی از راه‌های مهم در بهینه‌سازی سئو سایت بوده، زیرا کمک می‌کند، منابع معتبری را برای لینک دهی به گوگل ارائه دهید.

در واقع این فروشنده بک لینکی میفروشد که آسیب به شدت زیادی به سایت میزند. برای ساخت بک لینک سازی با تکنیک های کلاه سفید ابتدا وب سایت هایی را که به آنها دسترسی دارید انتخاب کنید، این وب سایت ها بهتر است متناسب با موضوع سایت شما باشد سپس برای صفحاتی که معمولا لینک جذب نمی کنند محتوا  ایجاد کنید. در ساخت بک لینک انکر تکست مناسب انتخاب کنید و آنها را به صفحات مورد نظرتان پیوند دهید تا نتایج بهتری برای شما داشته باشد. با این حال، ما معتقدیم که در صورت عدم توجه به سئوی خارجی سایت شما برخی از مزایای آنرا از دست خواهید داد.

انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. خرید و فروش بک لینک برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ چرا که گوگل به حقوق کاربران خود اهمیت زیادی داده و ترجیح می‌دهد که تنها محتواهای ارزشمند و خوب را در دسترس کاربران قرار بدهد. در نتیجه، اگر محتواهای منتشر شده شما بازدید کمی دارند؛ بدین معناست که یک جای کار می‌لنگد! چنین اشتباهاتی معمولاً به علت عدم آشنایی با استراتژی لینک‌سازی خارجی رخ می‌دهد. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست.

پس نگران آسیب سایت خود نباشید و این کار وقت گیر را به مجموعه رایانیتا بسپارید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید. اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و حذف از گوگل نزدیک می شود. البته روش ما با چیزی که در نمودار میبینید متفاوت است، البته ساختار کلی و چند مرحله ای حفظ شده است. این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است. فرض کنید که دو نفر داریم به نام های آقای «الف» و آقای «ب» که هر دو می خواهد فروش اینترنتی عطر را انجام دهند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما