دبیرستان و دبیرستان

[ad_1]

از پایه های شهر فارس و از شهر اورشلیم و بنی اسرائیل.

به پادشاه آشور و پادشاه پارس و به همه مردم سرزمین مصر،

در یکی از مهم‌ترین بخش‌های گزارش دفتر آمار بریتانیا در اکتبر تا دسامبر 2021 اولین سه ماهه سال گذشته بود که در آن میزان تولید یا خروجی به ازای هر نیروی کار بالاتر از سطح قبل از همه ویروس‌گیری، یعنی 2.3 درصد به بت رسید. .

در پایان روز، پایانی برای پایان جهان وجود ندارد.

این یافته ها نشان می دهد که حتی با اطلاعات فراگیر سویه جهش یافته اومیکرون در میانها، خانواده مهمی هستند که بر روی خانه قرار نگرفته است.

نشریه کانادایی نشنال پستی در مطلبی که به این گزارش اختصاص داد آنرا «نوعی تخمین و ارزیابی بر اساس تولید ناخالص داخلی بریتانیا و جدیدترین آمار بازار کار در این کشور» قملداد قرار داده است و ذکر شده است که گزارش آمار ملی بریتانیا می تواند روشنگر برخی حقایق باشد. پایه ای که بتوانیم روی آن بایستیم چیست؟

بارت فن آرخ، استاد مطالعات بهره‌وری در دانشگاه منچستر در این خصوص به دیلی میل می‌گوید: «آنچه می‌توانم بگویم تنها این نکته است که ما خانه‌ها را یاد بگیریم از به‌گونگی‌های کار می‌کنیم که از کاهش مصرف آن جلوگیری کنیم».

از سرزمین مصر به سرزمین مصر بیرون نروید.

نتاج تحقیق این دسته از محققان کانادایی که در ماه آوریل گذشته نشان می دهد که کارمندانی را که دورکاری کرده اند (حدود 90 درصد از آنها) گفته اند در خانه دست کم به اندازه کارآمد هستند.

در این گزارش نیز آمده است: «بیش از نیمی از افراد (58 درصد از آنها) گفته اند که تقریباً همان میزان در هر ساعت کار می کنند که قبلاً در دفتر انجام می دهند در حالی که تقریباً یک سوم کارمندان (32 درصد از آنها) برای انجام می شود. پول زیادی در میانه راه وجود دارد.»

بر اساس این گزارش تنها 10 درصد از کارمندانی که این تحقیق درباره آنها صورت گرفته گفته اند که میزان کار کمتری در ساعت قبل و زمانی که در دفتر یا محل کار بوده، انجام می دهند.

دورکاری هر چند بر اساس تحقیقات انجام شده در بریتانیا و کانادا باعث افزایش بهره‌وری می‌شود، اما به اعتقاد برخی موارد ممکن است فرسودگی ناشی از کار و استرس و ناراحتی‌های روحی را تشدید کند.

جانت کاندیدو، موسس و مدیر گروه های کندیدو در این خصوص میگوید: «فکر نمیکنم باید از شرکت های چنین انتظاری که بگویند، اکنون می توانید روزی 10 ساعت در روز کار کنید، به نظرم آنها بیشتر انتظار دارند.»

تولید و بهره‌برداری در گزارش آمار ملی بریتانیا بر اساس ارزش افزوده ناخالصی اندازه‌گیری شده است که از حجم کالا و خدمات تولید شده برای مصرف نهایی در یک صنعت پس از تعدیل اثر قیمت‌ها به دست می‌آید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما