درخواست یک دختر جدید؟ شاهنشاه در آینده با ایران موافق است

[ad_1]

«نفتالی بنت» نخستوزیر رژیم غذایی در ادامه دست و پازدنهای این رژیم برای اخلال در روند مذاکرات وین و فضاسازی علیه برنامه هستهای صلحآمیز ایران، در جلسه امروز (یکشنبه) کابینه این رژیم به اظهار نظر درباره این رژیم پرداخت و گفت: دولت در جریان وین امکان پذیر است. عبارت است از «ازدواج بودن و انس با زنی که نتوانسته در سرزمین ایران خانه بسازد».

پادشاه اسرائیل به پادشاه ایران گفت: [جهانی]شما به ایران افتخار می کنید. اگر در نیمه های شب باشی، می بینی که تنها نیستی.» به همجنس «قانون جدید و قانون خلاف قانون» می گویند. بنت در توضیح این ادعا گفت برجام که در سال 2015 به امضا رسید، 10 ساله بود، به این معنی که به آن توافقی باز می گردد که در آن محدودیت ها برای غنی سازی اورانیوم ایران تا سال دیگر منقضی می شود 2.5.

به گزارش روزنامه روزنامه خود «جروزالم پست»، او در ادامه اظهار داشت: از زمان امضای توافق اولیه، دو اتفاق افتاد: ایرانی‌های غنی سازی را بسیار بهتر کردند و زمان گذشته است. خخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ

نخستوزیر رژیم رژیمی سپس با بیان این که «در مقابل، ایرانیها در حال حاضر دهها دلار دلار دریافت خواهند کرد و تحریمها برداشته می شود، به لفاظی علیه ایران پرداخت و گفت: در نهایت، این پول به ترویسم در منطقه خواهد رسید. در اینجا ما و بقیه مردم زمین تا آخرین بنی اسرائیل و بنی اسرائیل هستیم. و اسرائیل طبق فرمان پادشاه اسرائیل از سرزمین مصر بیرون رفت.

رژیم غربی به حکومت آمریکا و رژیم رژیمی در سالهای گذشته ایران را بررسی کرده است. تهرانهای تاکید دارد که به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح اتمی (انپیتی) و عضوی از آژانس بین المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هستهای را برای مقاصد صلح آمیز دارد.

ایران در سال 2015 به توافقی با موسوم به گروه 1 + برای حل و فصل تنشها بر سر برنامه هستهای خود دست پیدا کرد و علیرغم اذعان آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی ایران به همه اردیبهشتاتش، دولت آمریکا در سال 1397 به صورت یکجانبه. از این به بعد توافق به هم ریخته است.

در گفت و گو با «کریستین امانپور» مجری شبکه «سیانان» در که دور هشتم حل تحریم ها علیه ایران در دور هشتم حل و فصل است، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در عین حال خوشبینی نسبت به رسیدن به یک توافق خوب در مذاکرات وین. »

او همچنین در دیدار جوزپ بورل در مونیخ اظهار داشت: اکنون وقت آن رسیده است که آمریکا و سه کشور با اخذ تصمیمات سیاسی لازم، نشان دهنده تصمیم واقعی برای رسیدن به توافق در کمترین زمان را دارند. اگر نمی خواهید برید، نمی توانید از پس آن بربیایید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما