راهنمای مرد تنبل برای المنت فشنگی

Thermocouples Made Easy! What is a Thermocouple? از کاربردهای مهم دیگر المنت میله ای، استفاده از آنها برای گرم کردن آب استخر در روزهای سرد زمستان می باشد. نازک و قابل انعطاف از دیگر مزیت های این دسته از المنت ها می باشد. و یا در مجرا ها یا لوله ها قرار می گیرند.هیترهای فشنگی به طرز دیگری،بیشتر برای حفره هایی که قابل دسترس نیستند و در نقاط کور قرار دارند و یا برای انتقال گرمای موثر از طریق حفره های باز به کار می روند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید المنت میله ای لطفا از سایت ما دیدن کنید. برای ساخت این دستگاه های المنت از سیم پیچ ها یا نوار های نیکروم استفاده می شود. یکی از انواع المنتها، المنت فشنگی میباشد که در این مطلب قرار است به ارائه برخی توضیحات و پاسخ گویی به برخی از سوالات متداول پیرامون استفاده از المنت فشنگی بپردازیم. این نوع المنت ها از سایز 300mm الی 500mm درقطر 6mm الی20mm درولتاژ وتوانهای مختلف قابل ساخت میباشد. المنت سیلیکون رابر این المنت قابل انعطاف می باشد برای گرم کردن متناوب انواع سیالات بکار می رود از این نوع المنت برای گرم کردن مخازن گاز و محصولات خطرناک اشتعال پذیر استفاده میشود .

المنت میله ای چیست

ترموکوپل در دمای کمتر از 500 c استفاده می گردد. اینکولی بالاترین رنج دمایی را دارد و یک ابر آلیاژ به حساب می آید. هیترهای فوق که از گاز هالوژن پر شده است امکان افزایش دمایی بالغ بر 2600 درجه سانتیگراد را فراهم می کند . با توجه به جنس این دسته از المنت ها این امکان برای شما فراهم می باشد تا در هر سایز و ابعاد و با طول سیم دلخواه المنت را سفارش نمایید. میکند زمینه های لازم را برای انتخاب صحیح فعالان در زمینۀ صنعت و حوزه های یاد شده فراهم آورد.

المنت های فشنگی این توانایی را دارند که وات های بالایی ایجاد کنند و در افزایش درجه حرارت و دما تاثیرگذار باشند. المنت ها از کروم و نیکل تشیکل می شوند و توان و قدرت های متفاوتی دارند. این المنت ها علاوه بر عمر طولانی، مصرف برق پایینی را به خود اختصاص داده اند و همین امر باعث شده تا هزینه جاری برای کاربر نیز کاهش پیدا کند. به خاطر همین در برابر جریان برق از خود مقاومت نشان داده و بخشی از جریان برق را به صورت انرژی گرمائی (که به ان اتلاف انرژی گفته میشود) از خود خارج میکنند.

و ساختار آن به چه صورت است ؟ در ساختار المنت حرارتی ( تولید المنت ) المنتهای فشنگی (کارتریجی فابریک ) بدین شکل است که سیم کروم نیکل پیچیده شده در اکسید منیزیم در جای ویژه خود ودر لایه ای بین وایر و سطح بیرونی فشرده شده است. حرارتی را بر عهده دارند باید از مقاومت الکتریکی بسیار بالا و انتقال حرارت خوب برخوردار باشند. مخصوصا حالتی که سیم مقاومت (سیم المنت) در آنها قرار میگیرد تفاوت دارند. این المنت ها مانند نامی که دارند قطر کمی دارند و دراز و باریک هستند. بخاری های سرامیکی در رنگ های مختلفی وجود دارند که ممکن است دامنه دما را نشان دهند. از آنجایی که مدل های مختلفی از المنت تولید شده و در بازارهای فروش عرضه می شوند، انتخاب بین این مدل های مختلف مستلزم شناخت کافی از آن ها است. با عنوان المنت سرنازل هم شناخته می شوند، در اندازه های مختلف و انواع قابدار، سیم دار، پیچ دار و ساده با روکش های استیل و الکتروگالوانیزه و در وات های مختلف تولید می شوند.

المنت های کمربندی سرامیکی تولید المنت مرکزی سمنان با روکش استیل و از مرغوبترین سرامیکهای موجود در بازار ساخته خواهد شد . محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود میباشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال میگردد. ویژگی های متمایز کننده اش هم شامل مواردی از قبیل بالا بودن مقاومت در برابر خورندگی و سایش است و نیز در دماهای بالا قابل استفاده میباشد. موارداستفاده: انتقال حرارت از طریق تماس ومخصوص سیلندرهای تزریق درصنایع پلاستیک و وکیوم وغیره میباشد. جریان متناوب از طریق سیم پیچی وارد این المنت شده و سیم مقاوم را داغ می کند.

مايي سطحي بالغ بر 750 درجه سانتيگراد – قابليت ارائه به همراه ترموكوپل k انجام عمليات گرمايي پاك فارغ از هر گونه آلودگي – امكان انجام چند باره عمليات گرمايي مقاوم در برابر شكهاي حرارتي . گاهی هم به غیر از وجود غلاف ترموکوپل عایق مقاوم در برابر دما، داخل غلاف ترموکوپل پودر سرامیک ریخته می شود. اگر شما هم علاقه مندید درباره المنت های حرارتی و کاربردهای آن اطلاعات کامل و جامعی به دست آورید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. جهت خرید المنت کوره حتماً باید در ابتدا انواع المنت حرارتی کوره ای را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمائید. به طول موج حداکثر تقریبی 1 میکرون قابلیت چرخش سریع بین وضعیت خاموش و روشن را دارا می باشد .

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما