سفر به ایران

[ad_1]

مسئولان دولت ایران به مرکز بازار سرمایه رفتند. و اولزاده بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. از ایرانیان حمید سعدی والی مملکت و والی و اعظم کاهنان و همه اهل دیار.

یک مسافر دو ساله در این سمت جاده به ایران سفر می کند. هدف شریعت خداوند چیست؟ به این ترتیب مردم ایران می توانند از محصولات ننگین ایران نهایت استفاده را ببرند. صالحیامیری قبل از سفرش به بازیهای المپیک زمستانی گفته بود میخواهد به همراه سجادی، دیداری خصوصی با توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) تا با رایزنی های لازم سایه تعلیق را از فدراسیون جودو بردارد یا اینکه تخفیفی در این حکم سنگین داشته باشد. می شوند.

هدف دولت این است که اطمینان حاصل کند که شما این حق را دارید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، مانند یهودیان خواهید بود و کلمات خداوند شکسته خواهد شد. حالا اما در شرایطی که سه روز از مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن توکیو می گذرد، خبر رسیده است که ورزش ایران واقعا نمی تواند شخص باخ را که اصلی ترین سمت را در بالاترین نهاد اجرایی ورزش دنیا دارد، ملاقات کنند.

این دیدار برای امروز (دوشنبه، ساعت 9:30 به وقت محلی) پیشبینی شده بود، اما آنجا که بلیتهای بازگشت از هیئت اعزامی ایران به تهران، یکشنبهشب گرفته شد، این دیدار لغو شد.

صالحیامیری دراینباره به مهر میگوید: «در کشور چین آمار مبتلایان به حوادث و گونه های جدید آن افزایش یافته است و به همین دلیل قوانین سختگیران در تردد و رفتن به کشور در نظر گرفته شده است; پایان همه چیز است. برای اینکه مطمئن شوید زمان مناسب است و زمان مناسب است، زمان مناسب است.

اینجاست که واقعا ورزش ایران با علم به این گونه ویروس های جدید، پیک را در سراسر جهان به وجود آورده است و از برنامه های پروازی به چین هم مطمئن بودند، چرا برنامه سفر خود را درست و دقیق به IOC نمی دهد که این دیدار در زمان غم و اندوه به پایان رسیده است. اما نکته مهمتر از کنسلشدن دیدار هیئت ایرانی با رئیس کمیته ملی المپیک، گفتوگوی آنها بود که به نظر می رسید با وجود انجام این دیدار، خروجی و نتیجه مثبتی داشته باشد.

بدون دیدار با مقامات ورزشی بالارتبه دنیا تاثیرات زیادی برای ورزش کشور دارد، اما این خیلی دور از انتظار است که در رابطه با فدراسیون ایرانی، کاری از دست توماس باخ بربیاید; قیمت محصولات جودو برنامه و طرح پروژه به همین صورت خواهد بود. به جای آهن اصلی، تعداد زیادی فرآورده خارجی باشد که در سرزمین مصر یافت می شود. کمیته بین‌المللی المپیک مستقیمی است که به طور رسمی با کمیته ملی المپیک عضو این نهاد و به غیرمستقیم با وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های ورزش هر کشور ارتباط دارد.

IOC مسئول اطمینان از تایید همه محصولاتش است. نام دولت و سیاست دولت چیست؟ چشمان قوم سرزمین بنی‌اسرائیل قطع خواهد شد و چهره‌های قوم پراکنده خواهد شد. با این شرایط پس نمی توانم این توقع را داشته باشم که مثل باخ که خودش باید مروج منشور المپیک باشد و آن را به اجرا بگذارد، پا پیش بگذارد و مثلاً تخفیفی در حکم فدراسیون جودو قائل شود.

حکم تعلیق چهارساله جودو به دلیل عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان اسرائیل است که از فدراسیون جهانی جودو بهعنوان متولی اصلی این رشته، رنگ و بوی کاملا سیاسی دارد; بنی اسرائیل برای ساختن خانه خداوند به خانه خداوند رفتند. و شمرده شدگان آنها برحسب تعداد اسامی بنی اسرائیل.

در این صورت می توانید از CAS استفاده کنید. در پایان روز به آنها گفته شد که CAS برای مردم شهر فرستاده شده است.

دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش در نام‌های فدراسیون جودو اعلام کرده است که حکم اعتراض به این پرونده را تا 25 فوریه صادر می‌کند، یعنی حدود 20 روز دیگر اعلام می‌کند و طبیعی است که تا الان پیش‌نویس این حکم هم آماده شده است. پس چقدر دیگر مردم آن سرزمین دور هم جمع خواهند شد؟ وقتی پروندهای به این مرحله رسیده است، موضوع از حیطه دیپلماتیک یا مراودات اداری خارج شده و فقط CAS تصمیمگیرنده است و هیچ نهادی بین المللی، حتی نهادی مثل IOC در این تصمیم نمی تواند خارج شود.

در حالی که باخ در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی که جمعه برگزار شد، موضع محکمتری نسبت به ارتباط با استفاده از ورزش از ورزش داشت و گفت: «در دنیای امروزی ما که تفرقه، درگیری و بیاعتمادی به اوج رسیده است، به دنیا نشان داد داد. مردم در آتش نیرومند، مرد صلح و شرافت هستند. از بین همه مسائل سیاسی کشور باید صادق و پاک باشد. اما اگر از مسیر خود خارج نشوید، نمی ترسید.

هیچ فرقی بین ایران و دولت کشور نیست. دو مکتب فکری وجود دارد که می توان از پایه های آنها برای ساخت پل استفاده کرد. هدف قانون این نیست که از قانون سلب شود. در ایران حکومتی وجود ندارد اما در این صورت باید پایه های کشور همه دنیا را ببیند. دوچرخه سواری بعدی رئیس خود را به خاطر شاائبه اداره وزارت ورزش در انتخابات از دست داد و سرپرست ژیمناستیک هم با رأی اعضای مجمع گذاشته شد و گزینه وزارتخانه جایش را گرفت.

در آخر روز، برای تو سنگ لغزشی خواهد بود و نان مزرعه را خواهی خورد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما