شاخص هایی که تأثیر بسیار خوبی بر روان درمانی گذاشتید

روانکاوی پوچی یک مطالعه میان رشته ای از اگزیستانسیالیسم و ​​پدیدارشناسی و اهمیت آنها در کار بالینی روان درمانی و روانکاوی معاصر ارائه می دهد. این جلد فوق‌العاده نمونه‌ای از مهم‌ترین مشارکت‌های لوئیس آرون در روانکاوی رابطه‌ای را ارائه می‌دهد.

درمان وسواس فکری

جلد 2 از «روانکاوی و روان درمانی در چین» ادامه می‌دهد، این سنت با جلد 1 آغاز شد که شامل مسائل فرهنگی است که با تحلیلگران و درمانگران روبرو می‌شود، زیرا آنها تفکر روانکاوی را در کار خود با بیماران و دانشجویان چینی به کار می‌برند. همانطور که نیازهای بهداشت روانی چین بسیار زیاد است، موانع برای درک واقعی فرهنگی نیز بسیار زیاد است. درمان و کار با موسسات در تمدن گنجانده شده است، بنابراین مشکلاتی که چین و مردم آن با آن روبرو هستند با کسانی که درمان، مشاوره و آموزش را در آنجا انجام می دهند، مواجه است.

این موضوع بر دیدگاه گسترده‌ای از موضوعات فرهنگی متمرکز است که زیربنای کار درمان روانکاوی است و به همان اندازه باید آموزش برای آن کار را فراهم کند. علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سایر اشکال درمانی که معمولاً در مدیریت اختلالات روانپزشکی استفاده می شوند، مانند روان درمانی و درمان تشنج الکتریکی، ممکن است با مکانیسم های اپی ژنتیکی نیز عمل کنند. در این راستا، درمان اپی ژنتیک، استفاده از داروها برای اصلاح نقایص اپی ژنتیکی، ممکن است به درمان دارویی بیماران مبتلا به این اختلالات کمک کند.

اپی ژنتیک در روانپزشکی تمام حوزه های اصلی روانپزشکی را که در آن تحقیقات اپی ژنتیکی گسترده انجام شده است، پوشش می دهد که به طور کامل حوزه های متنوع و در حال بلوغ را در بر می گیرد، از جمله اعتیاد به مواد مخدر، اختلال دوقطبی، اپیدمیولوژی، اختلالات شناختی، و استفاده از داروهای روان گردان احتمالی مبتنی بر اپی ژنتیک.

توضیح اصول اساسی زیست شناسی اپی ژنتیک به ایجاد درمان های بهینه تر و موثرتر برای کلاس های اصلی بیماری های روانپزشکی اشاره دارد. آخرین تحقیقات نشان می دهد که مورد دوم به ویژه در میان نوجوانان بیشتر است. این کتاب به عنوان یک کاتالیزور برای تحقیقات بیشتر در این زمینه بالقوه بسیار مهم و مفید از روانپزشکی عمل می کند. 6. تولید، به اشتراک گذاری، و انتشار تحقیقات روان درمانی.

شما این اشتباهات Psychotherapy را مرتکب می شوید؟

Psychotherapy روان درمانی و روانکاوی اگزیستانسیال تا کنون تا حد زیادی راه خود را رفته اند: هدف این کتاب این است که آنها را به روانکاوی معاصر برگرداند. لفرت به همراه تصاویر ترکیبی موردی، سپس با تکیه بر آثار کامو، هایدگر و سارتر، توسعه خود را از روانکاوی پوچی بررسی می کند.

درمان افسردگی بدون دارو

در چند سال آخر عمرش، آرون در حال بررسی ملاحظات اخلاقی نوشتن تاریخ‌های موردی روانکاوانه و اهمیت تأمل در خود و شک و تردید بود، نه تنها برای تحلیل‌گران با بیمارانشان، بلکه به‌عنوان موضعی نسبت به خود حوزه روانکاوی.

یکی از بنیانگذاران تفکر رابطه‌ای، آرون یک روانکاو شناخته شده بین‌المللی، مدرس، مدرس و مدیر برنامه فوق‌دکتری دانشگاه نیویورک در روان‌درمانی و روانکاوی بود. بالتیمور: انتشارات دانشگاه جان هاپکینز. حتی بیشتر از آن، مقالات بینش‌گر و شخصی این مجموعه در مورد یافتن انسانیت مشترک در خانواده‌ها، روان‌درمانی، جامعه و خاطرات گذشته است که آسیب‌هایی را که افراد به یکدیگر وارد می‌کنند، ترمیم درمان وسواس فکری – فقط سند جدید را کلیک کنید https://www.salamatnews.com/news/348006 – می‌کند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما