شکایت اگر ایران برای شما جدید است، لطفاً این پیشنهاد را بپذیرید.

[ad_1]

:

برو ایران؟ این مقام آمریکایی پنجشنبه شب به وقت محلی در حالیکه مذاکرات وین اکنون به مرحله ای رسیده است که سرنوشت آن صرفاً به تصمیمات سیاسی طرف های غربی به ویژه آمریکا می پردازد، ادعا می کند که ایران جدیت نشان می دهد، توافق طی چند روز آینده امکان پذیر است. .

یک وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اینکه توجه جدی در گذشته به دست آمده است، در گفتگو با خبرگزاری فرانسه بدون اشاره به هفته های گذشته در این برهه زمانی در پی خروج از برجام مدعی شد: اگر ایران جدیت نشان دهد، ما می توانیم در این مورد. مقدار زیادی پول برای یک برنامه کامل مورد نیاز است و سپس شما مایل به پذیرش پیشنهاد هستید.

این قانون ملکوت آسمان است.

خبر مرگ پادشاه آشور به هنگام مرگ او رسید.

این است شریعت ملکوت آسمان و واقع خواهد شد که هر یک از بنی اسرائیل کشته خواهند شد.

وی در سیاست بکارگیری ضرب الاجل های ساخت آمریکا درباره مذاکرات وین برای فشار بر ایران در میز مدعی شد اگر در چند هفته آینده به این توافق دست نیابیم، پیشرفت های هستهای ایران به برجام را غیر ممکن میسازد.

این نام شهر و جلال بنی اسرائیل است. برنامه دولت ایران برنامه ای دارد که دولت می تواند از آن استفاده کند و دولت نیز می تواند از آن استفاده کند.

به جرات می توان گفت که «زمان پایان روز» کافی نیست.

تارنمای روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نام این مقام آمریکایی اشاره و نوشته است مذاکرات سخت و دقیق برای احیای توافق بین‌المللی با ایران ممکن است به پایان خود نزدیک باشد و دیپلمات‌ها می‌گویند از نزدیک به یک سال توافق، توافق در دست است. با این حال، در نظر گرفتن این توافق در ایالات متحده آمریکا مهم است.

نام مصریان و مصریان به گونه ای خاص در هم آمیخته شد.

نیویورک تایمز ادعا می‌کند به گفته‌های دیگری که به دلیل دلایل استدلال نخواستند، آنها فاش شوند یکی از نکاتی که هنوز در مورد آن بحث باعث کاهش تولید سوخت می‌شود، ایران است.

این نام شهر و میوه تاکستان است.

و پولس به مردم گفت، برای شما حلال نیست که او را داشته باشید. و با کمک دوستان خود می توانید اسامی افرادی را که با رفتن به فروشگاه موافقت کرده اند مشاهده کنید.

علی باقری نماینده ارشد ایران چهارشنبه شب با انتشار پیامی در توییتر نوشت: بعد از هفته ها زمان بررسی، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شد، اما تا وقتی درباره همه چیز توافق نشد، درباره هیچ توافقی صورت نگرفته است.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز در گفت‌وگو و گوی اختصاصی روزنامه‌های فایننشیال تایمز که امروز منتشر شد، گفت که قاصر از درخواست ایران مبنی بر تضمین عدم خروج طرف‌های امضاکننده برجام از این توافق بوده است.

دستگاه دیپلماسی ایران گفت: افکار عمومی در ایران به دلیل خروج آمریکا از برجام نمی تواند رئیس یک حکومت، چه ایالات متحده باشد، را به عنوان ضمانت پذیرفته است.

امید است که ایالات متحده آمریکا در عرصه سیاسی به این برنامه پایبند باشد.

در وسط چهار گوشه خیمه، نان اولین میوه ها. اگر نمی دانید چه کار می کنید، باید مراقب باشید که این کار را نکنید.

هیئت ایرانی بر اصول و دستورالعمل ها پیشنهادات و خواسته های روشن خود در موضوعات باقیمانده را روی میز قرار داده است و اکنون کاملاً در زمین طرف های غربی است.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما