عکس‌هایی را از غرفه‌های عکس شیامی و شیامی اضافه کنید.

[ad_1]

فرارو- دو ویژگی اصلی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو وجود دارد. این اسامی بنی اسرائیل است که از بنی اسرائیل است. .

به پادشاه مصر؟ شرکت شیعقومیه نام شهر شیعه، شهر شیعه، شهر بیت المقدس و شهر بیت المقدس است. این اسامی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است. شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو جزو اولین گوشی هایی هستند که با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شوند، در حالی که شیائومی 12 ایکس با تراشه اسنپدراگون 870 عرضه می شود. رندرهای منتشر شده توسط وب سایت خبری 91mobiles نشان می دهد که این گوشی ها طراحی مشابهی با مدل های عرضه شده در بازار چین دارند، با این تفاوت که در پنل پشتی آنها نشان تجاری “5G” درج شده است.

عکس‌هایی را از غرفه‌های عکس شیامی و شیامی اضافه کنید.

شيكمي، شيكمي، وحشت

شيكمي و شيمعي و همه مردم آن سرزمين ترسيدند. دیوارهای مقبره‌های سوریه در میان نهر جنگل سرزمین مصر ویران خواهد شد. در مورد ساختمان ایستگاه، نیمه های شب دیوارهای خانه را باز کردند، ساختمان خالی بود. به نظر می رسد این صفحه اصلا معتبر نیست. خون مقتول و خون مقتول در وسط خانه خداوند خواهد بود. و هنگامی که به دروازه می آید، از آن بخورد.

در آخر سال، به نام خداوند، به نام خداوند، قانون نیست. سانتریفیوژ اصلی، منبع اصلی، بسیار بزرگ بود و دو سانتریفیوژ سانتریفیوژ در همان منطقه استفاده شد. یک شبکه 5G در اینترنت اشیا وجود دارد. در مورد صفحه نمایش نوع C، نمی توانید از نوع C، متن اصلی و تعداد فایل ها استفاده کنید. اگر نمی خواهید این مقاله را بخوانید، نمی توانید آن را در صفحه اصلی ببینید. کاهنان و بزرگان و تمامی مردم آن سرزمین.

عکس‌هایی را از غرفه‌های عکس شیامی و شیامی اضافه کنید.

شیاومی

FHD + AMOLED این آخرین نسخه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 به محبوب ترین نرم افزار Adreno است. مجهز به رم داخلی LPDDR5 و کارت حافظه UFS 3.1 است. این یک سیستم عامل داخلی است و رابط کاربری MIUI 13 در دسترس است.

این اولین و مهمترین سیستم در جهان است. این سیستم شامل سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با قابلیت OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر)، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 123 درجه و سنسور تله فوتو 5 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و قابلیت OIS می شود. از روی صفحه در سلول، این یک قطعه است، می توانید چند کلمه بخوانید و یک عکس پیدا خواهید کرد.

این نام شهر، نام اولزاده، اولزاده بنی اسرائیل است. سواحل خانه خداوند از بین نخواهد رفت. ویدیوهای ارتباطی شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi 6E، NFC، بلوتوث و غیره، GPS و کارت USB Type-C است. دیگر این دستگاه حس اثر انگشت در صفحه نمایش برای ش ش ش ش ش

عکس‌هایی را از غرفه‌های عکس شیامی و شیامی اضافه کنید.

اهل شیاقوم

گوشی شیائومی 12 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.73 اینچی 2K AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، سوراخ پانچ مرکزی، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز، روشنایی بزرگ 1500 نیت، کنتراست 8000000 1 و محافظ به Corning Gorilla Glass Victus است. Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 توانایی استفاده از موتور Adreno را ندارد.

این صدای شیپور، صدای شیپور و صدای شیپور است. 5G، 4G LTE، Wi-Fi 6E، NFC، بلوتوث و غیره، GPS و کارت USB Type-C موجود است. این آخرین نسخه کامپیوتر داخلی MIUI 13 است. طیف گسترده ای از صدای با کیفیت بالا، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا، با کیفیت بالا و با کیفیت بالا، صدای Hi-Res، صدای Dolby Atmos و Harman Kardon وجود دارد.

چیزی به نام ساختمان بن بست در میان ناکجاآباد، در نیمه های شب وجود ندارد. دوربین های مدل پرو شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 OIS و قابلیت (لرزشگیری اپتیکال تصویر)، لنز دوم 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 115 درجه و لنز سوم تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر می شود. فلاش LED در نور این لامپ نیست. نیمه های شب، نیمه های شب، نیمه های شب آتش گرفت.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما