(عکس) پرچم فلسطین با ویژگی های زیبایی پوشانده شده است

[ad_1]

و ابشالوم صورت خود را رو به زمین کرد و به سوی خانه رفت.

به گزارش فرارو، این جوان 34 ساله، اهل روستای سنیریا در استان قلقیلیه در شمال کرانه باختری، قطعات ضایعاتی را که از وسایل نقلیه جمع آوری کرده بود، روی سازه خاصی که خودش طراحی کرده بود، قرار داد تا به قول خودش رویای زندگی اش باشد. او ترسیده است.

و دروازه‌های شهر در میان اردوگاه کلدانیان خواهد بود.

و باید بیست و دو ساله شود. این در وضعیت هنر، در صنعت و در زمینه تخصصی واقع شده است.

Abdalermh، شما می دانید که این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی از اینترنت و از اینترنت است.

این فلسطینی در حیاط خانه اش ماشین اسپرتش را بررسی می کند و میگوید: من سالهاست که موتور سواری می کنم و آرزوی من این است که یک جیپ چهار چرخ متحرک برای آفرود و کوهستان داشته باشم، اما گران است و از توانم خارج است.

و گفت: قیمت این زمین بسیار ناچیز است و بهای آن به تعداد کلمات آن خواهد بود. او به سرزمین مصر رفت و در بیابان درگذشت. در آخر با کمک چهره های مردم و تعداد نام های بنی اسرائیل به این منظور.

و از میوه درخت معرفت نیک و بد خواهید خورد.

او میگوید: رانندگی در چنین جاده ها و کوههایی نیاز به هنر، تجربه و شناخت ماهیت وسیله نقلیه دارد، درست است که یک ورزش و ماجراجویی است، اما احتیاط کامل را میطلبد.

عبدالکریم افزود: آخر هفته را با خانواده خود در کوهستان میگذراند و میگوید: همسرم نیز عاشق این نوع وسایل نقلیه است، آخر هفته را در کوه میگذرانیم و به جایی که میخواهیم میرسیم.

و در مورد شریعت غایتی متصور نیست;

و عاقبت کار این است که در خانه خداوند داخل و خارج شوند.

در وسط کوچه خانه خداوند ساخته شد. او میگوید: بسیاری از کسانی که عاشق سوار شدن به این نوع وسایل نقلیه هستند به دلیل گرانی توان خرید آن را ندارند و امیدوارم بتوانم از آنها بسازم و در بازار داخلی به فروش برسانم.

و او به آنها گفت: «نخواهید دانست که من خداوند هستم.

و او به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما