فولاد شمس گل آذین نورد گرم میلگرد ساده و آلیاژی

ترکیبات
شیمیایی میلگردها نقش تعیین کننده‌ای
در استحکام و میزان جوش پذیری خواهد داشت و قیمت میلگرد
۴۰ گل آذین بر اساس ترکیبات به
کار رفته در شمش مورد استفاده برای تولید آن تعیین
می‌شود. به طور کلی قیمت لحظه ای میلگرد
۴۰ شمس گل آذین نسبت به میلگردهایی با قطر
بالاتر بر اساس هر کیلو گران‌تر خواهد بود و این تفاوت قیمت به
دلیل شمش مورد استفاده در تولید است. میلگرد آجدار A3 شمس سپهر دارای آج‌هایی به‌صورت جناغی یا هفت و هشتی است. این دسته از محصولات با تنش ۴۰۰ و گسیختگی ۶،۰۰۰ دارای ۱۴ درصد تغییر شکل هستند که خم‌کاری بر روی این محصول را با مشکل مواجه می‌کند. آهنگر از سال ۱۳۷۴ تا امروز در بازار آهن و فولاد مشغول به فعالیت است.

میلگرد ساده فولاد شمس

همچنین به دلیل انعطاف پذیری خوب جز محصولات نیمه خشک و نیمه نرم به شمار می‌رود. میلگرد آجدار مارپیچ شمس سپهر بر روی سطح خود برجستگی‌های مارپیچ دارد که سرتاسر طول آن را در برمی‌گیرند. این میلگرد مطابق با استانداردهای گرید A2 تولید شده و در استاندارد ملی ۳۱۳۲ با علامت مشخصه تجاری آج ۳۴۰ شناخته می‌شود. در برخی موارد نیز مشاهده می شود که از این نوع میلگرد به عنوان میلگرد کلاف حرارتی در ساختمان استفاده می شود که یک اشتباه رایج در ساختمان سازی است. همچنین از دیگر مصارف این محصول می توان به شفت های صنعتی و نما اشاره کرد در حالی که موارد مصرف میلگرد آجدار در موارد ساختمانی و سازه های بتنی می باشد.

میلگرد ساده فولاد شمس

سنگ آهن بافق صدرنشین هم کار سختی مقابل شهید چمران لارستان نداشت و طی دو نیمه توانست مهمان خود را شکست دهد. نتیجه این دیدار ثبت شد تا بافق با 6 امتیاز از 3 بازی و تفاضل گل بهتر از فولاد هرمزگان صدرنشین جدول رده بندی شود. شاگردان متین نجد سمیعی در نفت و گاز گچساران نیز در دومین دیدار خود در لیگ برتر هندبال در یک بازی … این اظهارات در حالی است که امروز گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که به طور متوسط قیمت گوشت گوسفندی در قصابی‌ها ۴۵۰ هزار تومان است. آخرین روایت رسمی و آماری دولت از قیمت گوشت نیز حاکی از آن است که متوسط قیمت گوشت گوسفندی به ۴۵۸ هزار تومان در شهریورماه رسیده است.

  • توجه داشته باشید که بازار آهن همواره دستخوش نوسانات در نرخ محصولات فولادی بوده که عمده آن متأثر از سایر بازارهای مالی می‌باشد.
  • قیمت میلگرد فولاد شمس سپهر بر اساس ابعاد محصول، وزن، استاندارد و گرید ان تخمین زده می شود.
  • تنش جاری این نوع میلگرد 4000 کیلوگرم و با تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم شما می توانید به کیفیت و استاندارد این نوع تولید مطمئن باشید.
  • امید می رود در سال های آتی شاهد اضافه شدن خطوط تولیدی بیشتر در کارخانه، افزایش ظرفیت های تولیدی و ارتقاء سبد محصولات فولادی شمس سپهر باشیم.

میلگردهای شرکت تولیدی شمس به صورت شاخه های 12 متری با پلاک شمس سپهر در بازار یافت می شوند. قیمت میلگرد فولاد شمس سپهر بر اساس ابعاد محصول، وزن، استاندارد و گرید ان تخمین زده می شود. چشم انداز و خط مشی شرکت تولیدی فولاد شمس سپهر
در حال حاضر با توجه به سابقه زیر یک دهه مجموعه، هیچ برنامه تدوین و توسعه ای برای کارخانه در نظر  گرفته نشده است. امید می رود در سال های آتی شاهد اضافه شدن خطوط تولیدی بیشتر در کارخانه، افزایش ظرفیت های تولیدی و ارتقاء سبد محصولات فولادی شمس سپهر باشیم. آدرس کارخانه فولاد شمس سپهر در استان تهران، شهرک شمس آباد واقع در شهرستان ری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شماره تماس و قیمت میلگرد فولاد شمس سپهر با مشاورین آهنک در تماس باشید.

میلگردهای تولیدی این مجموعه همگی توانسته‌اند استانداردهای ملی 3132 و استانداردهای روسی را دریافت کنند. شما قطعا برای جبران کمبود مقاومت کششی بتن بهتر است استفاده از این نوع میلگرد را نادیده نگیرید؛ چرا که مقاومت تسلیم و کشش این گرید عالی باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن بتوان به برشکاری آن پرداخت. مجموعه فولاد شمس گل آذین تولید کننده میلگرد های ساده و میلگرد های آلیاژی با استفاده از دانش فنی خود اقدام به تامین میلگرد های صنایع خودرو سازی، معادن، صنایع آهنگری (فورجینگ)، کشش و پیلینگ میلگرد و… تمامی میلگرد های آلیاژی (ck45,M040,70cr2,A105 ,…)، ترانس، تک پولیش و.. با آنالیز شیمیایی و انجام تمامی آزمایش های مورد نیاز مشتری انجام میگردد. شرکت آراد آهن قیمت میلگرد شمس سپهر کلیه کارخانجات معتبر و مطرح کشور را به صورت لحظه ای و آنلاین در سایت و کانال تلگرام این شرکت منتشر و به روز رسانی میکند.

با توجه به اینکه آج های موجود روی سطوح میلگردها موجب اصطکاکا بین فلواد و بیتن می گردد از همین رو بهتر است برای مسلح نمودن بتن از این قبیل محصولات کمک گرفت. جهت خرید محصولات شمس سپهر می‌توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری به بازرگانی آراد آهن مراجعه نمایید. در فولاد  شمس ، مشتریان می توانند محصولات سفارشی شده بر اساس عملیات تابگیری، پیلینگ، پولیش و برش و جزئیات آنالیز شیمیایی، با هزینه های مناسب و کیفیت اعلاء تحویل بگیرند.

هر کدام از انواع میلگرد در استاندارد های کاملا متفاوت تولید می شوند که اولین گروه در تولیدات فولاد شمس سپهر A1 است. در هنگام استفاده از هر کدام از میلگرد ها باید به تیپ میلگرد، طول هر شاخه، وزن هر شاخه، علامت استاندارد، حداقل مقاومت کششی، مارپیچ و یا آجدار بودن آن و رده سختی  آن توجه داشته باشید. کارخانه فولاد شمس تهران تولید کننده میلگرد شمس سپهر در ایران می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی بر روی تولید محصولاتی اعم از میلگرد ساده و آجدار فولاد شمس سپهر مانور می دهد. جناب آقای علی حقیقت خواه در سمت مدیر عامل کارخانه فولاد شمس سپهر این گونه اذعان داشت که در ابتدا ظرفیت اسمی سالیانه 150 هزار تن تولید میلگرد برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

کارخانه میلگرد گل آذین که
با نام کارخانه میلگرد شمس گل آذین و کارخانه میلگرد فولاد شمس گل
آذین نیز شناخته می‌شود و علاوه بر میلگرد۴۰ A1 ،
محصولات خود را شامل میلگرد ساده / میلگرد آلیاژی روانه
بازار کرده است. قیمت میلگرد ۴۰ گل آذین بر اساس
نوسانات بازار بورس و میزان عرضه و تقاضای بازار و شرایط کلان
اقتصادی تعیین می‌شود. از تولید کنندگان میلگرد در پایتخت ایران میلگرد ck45 می‌توان به کارخانه فولاد شمس سپهر تهران اشاره نمود. قیمت میلگرد شمس سپهر توسط کارشناس شاهین فلز، مستقیما از دفتر فروش فولاد شمس استعلام و بصورت لحظه‌ای و آنلاین در جدول لیست قیمتی که در ادامه مشاهده می‌کنید، منتشر و بروز رسانی می‌شود. توجه داشته باشید که بازار آهن همواره دستخوش نوسانات در نرخ محصولات فولادی بوده که عمده آن متأثر از سایر بازارهای مالی می‌باشد.

قیمت هر کدام از میلگرد ها به صورت کیلوگرم محاسبه می ‌شود و اگر شما از یک سایت اینترنتی معتبر نسبت به خرید انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار اقدام کنید، صددرصد نسبت به بازار قیمت کمتری را می توانید برای قیمت خرید پرداخت نمایید. این مجموعه با حضور مدیران کارآمد و نیروهای کارآزموده و متخصص؛ خرید، فروش و علی الخصوص حمل و نقل را برای مشتریان گرامی نسبت به سایر مجموعه ها متمایز کرده و هدف را بر مبنای رضایت کامل مشتریان عزیز از زمان خرید تا زمان تحویل بنا نهاده است. گرید این میلگردها A1 است که با توجه به استانداردهای جدیدی که تعریف شده میلگرد 240 نیز نامیده می‌شوند. به‌طورکلی میلگردهای ساده در قطرهای 6 تا 200 میلی‌متری تولید می‌شوند.

قیمت میلگرد ساده آهن جم به دلیل همکاری با تمامی تولید کنندگان اصلی و برتر کشور، به روز و بهترین قیمت موجود در بازار است. شمس سپهر محصولات خود را بر اساس استاندارد ملی 3132 و استاندارد روسی تولید می‌کند. محصولات کارخانه شمس تهران را از طریق پلاک‌های الصاقی یا ظاهر میلگرد می‌توان تشخیص داد. مجموعه تولیدی، سایز، شیوه تولیدی و برند این محصول بر روی پلاک آن حک می‌شود و از این طریق می‌توان آن را از میلگرد تقلبی متمایز کرد.

آهن باکس برند تجاری شرکت بازرگانی “فرداد تجارت آهن اسپادانا” از سال ۱۳۹۴ در صنعت فولاد کشور فعال می‌باشد. این مجموعه انواع مقاطع فولادی، فوم ساختمانی و سیم و کابل را در سبد محصولات خود ارائه می‌کند. قیمت‌های رقابتی، تنوع آهن آلات موجود در انبار و ارائه بهترین قیمت میلگرد، ورق و تیرآهن کارخانه‌های ایران به هویت شرکت اعتبار قابل قبولی در بین فعالین بازار کشور بخشیده است. قیمت روز میلگرد شمس سپهر را بصورت آنلاین و لحظه ای در جدول بالا مشاهده نمودید. این قیمت ها مستقیما توسط کارشناسان سایت آهن باکس از دفتر فروش کارخانه فولاد شمس سپهر استعلام شده و بلافاصله در جدول قیمتی منتشر و بروزرسانی می شود. میلگرد آجدار شمس سپهر با گرید A2 برای عملیات جوشکاری و خم‌کاری مناسب نیست؛ زیرا درصد کربن بالایی داشته و به‌صورت نیمه ترد است.

میلگرد ساده فولاد شمس

همچنین این شرکت موفق به طراحی و تولید سوزن ریل E۱A۱۶۰ شد.ذوب‌ آهن اصفهان با درک درست از شرایط بازار و در راستای حرکت در جهت خودکفایی ملی برای اولین‌بار در کشور اقدام به طراحی و تولید انواع تیرآهن بال پهن سایز بالا کرده است. انواع این تیرآهن‌ها شامل تیرآهن نیم‌بال پهن موازی و تیرآهن بال پهن موازی  است. انواع کلاف‌های صنعتی با فولادهای CK۳۵ ،CK۴۵ ،RSD۷،USD۷ و همچنین تولید انواع ناودانی، نبشی، ورق سازه‌های فلزی و شمش فولادی از فرآورده‌های فولادی شرکت است. تولید فولاد از دو روش کوره بلند و کوره قوس الکتریکی انجام می‌شود. روش احیاء مستقیم یا کوره قوس الکتریک در ایران و کشورهای منطقه به‌دلیل منابع فراوان گاز و برق متداول‌تر است. در این روش انرژی از طریق گاز و برق تامین می‌شود و آهن اسفنجی در کوره‌های قوس الکتریک ذوب و به فولاد خام تبدیل می‌شود که بیش از ۸۷ درصد تولید فولاد ایران از این روش صورت می‌گیرد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما