مرکز برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط با سازمان ممنوعه Sikhs For Justice را ممنوع می‌کند

[ad_1]

دهلی نو: این مرکز روز سه‌شنبه (22 فوریه 2022) اعلام کرد که دستور مسدود کردن برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی «Punjab Politics TV» مستقر در خارج از کشور را صادر کرده است که با سازمان ممنوعه Sikhs For Justice (SFJ) ارتباط نزدیک دارد.

“با تکیه بر اطلاعات اطلاعاتی مبنی بر اینکه این کانال در تلاش بود از رسانه های آنلاین برای برهم زدن نظم عمومی در جریان انتخابات مجلس ایالتی استفاده کند، وزارتخانه از اختیارات اضطراری تحت قوانین فناوری اطلاعات در 18 فوریه برای مسدود کردن منابع رسانه دیجیتال تلویزیون سیاسی پنجاب استفاده کرد.” وزارت اطلاعات و صدا و سیما در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد.

این وزارتخانه اضافه کرد که محتوای برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مسدود شده دارای پتانسیل تحریک ناهماهنگی و جدایی‌طلبی عمومی است و به نظر می‌رسد که برای حاکمیت و یکپارچگی هند، امنیت دولت و نظم عمومی مضر است.

در ادامه بیانیه آمده است: «همچنین مشاهده شد که راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی جدید به‌منظور جلب توجه در جریان انتخابات در جریان بوده است.

این وزارتخانه گفت که دولت هند به حفظ محیط اطلاعاتی کلی در هند و خنثی کردن هرگونه اقدامی که پتانسیل تضعیف حاکمیت و یکپارچگی هند را دارد، هوشیار و متعهد باقی می ماند.

در اوایل هفته گذشته، آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه گفته بود که مرکز نامه یک گروه طرفدار خالستان در حمایت از حزب عام ادمی (AAP) را “جدی” گرفته است. نامه ای که ظاهراً توسط SFJ در گورموکی نوشته شده است، توسط چارانجیت سینگ چانی، وزیر ارشد پنجاب، همراه با یادداشتی شخصی به وزیر کشور ارسال شد که گفته بود موضوع “جدی” است و امنیت و یکپارچگی کشور را به خطر می اندازد.

شاه در پاسخ به نامه چانی گفته بود که هیچکس اجازه بازی با اتحاد و یکپارچگی هند را نخواهد داشت.

وی گفته بود که برای گرفتن قدرت، عده ای تا حد دست به دست شدن با تجزیه طلبان می روند و تا مرز شکستن پنجاب و کشور پیش می روند، بسیار محکوم است.

چانی ادعا کرد که در نامه SFJ ذکر شده است که از AAP به رهبری آرویند کجریوال در انتخابات مجلس پنجاب در سال 2017 و به طور مشابه در این نظرسنجی ها حمایت کرده است.

شایان ذکر است که رای گیری برای انتخابات مجلس پنجاب در 20 فوریه برگزار شد و شمارش آرا در 10 مارس انجام می شود.

(با ورودی های آژانس)

تلویزیون زنده



[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما