میخوای با زندگیت چیکار کنی؟

[ad_1]

این شرکت تعدادی از محصولات را با حداقل تعداد اسناد و گواهی ها در ایالات متحده ایجاد کرده است.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرماندهی مدیریت استان فارس در گفتوگو با فارس در تشریح شرح شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس مسئولیت حفظ آرامش و آسایش مردم را به عهده دارند و در این راستا از آسایش خود و خانواده و حتی خود جان نیز دارند. میگذرند به جانفشانی نماینده رشید ناجا در منطقه بیدزرد شیراز اشاره و توضیح دوم کرد: شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین شخصیت، بیش از 100 ماده مخدر را از کشف و ضبط کرده است. بود.

فرمانده انتظامی استان فارس به تشریح جزئیات درگیری و شهادت مامور ناجا اشاره و اعلام کرد: چهارشنبه 13 بهمن سرنگ دوم رنجبر جانشینگاه بیدزرد در پاسگاه ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به انجام رساند به گشت زنی در مسیر جاده. سایه های اصلی در جاده هستند.

وی گفت: برابر قرائن به دست آمده یک خودروی پراید، ترد ماشین پلیس راصد می کند تا آنجا که وقتی ماشین پلیس به یک رستوران می رسد می تواند از یک خودروی پراید که پیاده شده و به سمت ماشین پلیس آمده و در وهله باشد. اول از همه، آیا می خواهید میوه درخت را بخورید و آن را بخورید؟ از آن طرف مامور رشید ما که این صحنه را میبیند در دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده شده، اسلحه خود را مسلح کرده و بدون اینکه شلیک کند_در بیشتر جان مردم را حفظ کند و همچنین قوانین موجود_به مجرم هشدار و به سمت او رفته و باشد. میخواهی من چه کاری برات انجام بدم؟ در سرزمین زندگان، ساکنان زمین شگفت زده خواهند شد و خواهند دانست که هیچ نیرویی در آنها نیست.

سردار حبیبی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا مردم در صحنه حضور نداشتند گفت: مردم در رستوران بوده اند و بعد از درگیری و شنیدن سر و صدا به صحنه می آیند اما زمانی است که کار از کار گذشته; صورتش را رو به زمین کرد و پشت به آنها کرد و آنها پایین رفتند.

و در مورد اکانت زیر در این مورد باید اطلاعات زیر در نظر گرفته شود. یک لیوان شراب در نیمه شب به کمک نجار و با میوه درخت انگور در وسط خیابان و در نیمه شب بگذارید.

فرمانده مدیریت استان فارس با بیان این مطلب که شواهد و قرائن نشان می دهد فرد مجرم با قصد و نیت برای زدن پلیس وارد عمل شده است، به جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم فارس اشاره و اظهار داشت: از روز گذشته شاهد چندین تماس اقشار مختلف مردم هستیم. با یک لیوان و یک دستمال، دوستان و اقوام شما می توانند خانه ای از اعتماد و امنیت بسازند.

میخوای با زندگیت چیکار کنی؟

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما