(ویدئو) رباتی برای موزش به ودکان ه به زبان صحبت میند!

[ad_1]

فرارو-شرکت میکو به نام میکو واقع شده است 3 سال پیش. این شرکت محصولات Miko 3-pronged و آسان برای استفاده زیر را ارائه می دهد.

به پادشاه مصر؟ این یک راه عالی برای دریافت عشق زیاد، سرگرمی زیاد، سرگرمی زیاد و محتوای HD زیاد است. Miko 3 با قیمت موجود است، شما می توانید میکو را در وب سایت خرید و فروش کنید. این مکان در ولسوالی هارجیر است. Miko 3 در دو رنگ است.

ویدیوهای میکو 3 موزشی

Miko 3 5 تا برای کودکان 10 ساله طراحی شده و مناسب سن این کودکان است که در حوزه STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) به آنها آموزش می دهد و با پویایی های آموزشی و رشدی منحصر به فرد کودکان مطابقت دارد. Sneh R. Vaswani، یکی از کاربران Miko میگوید “ربات Miko 3 پیشرفته ترین و باهوشترین ربات این شرکت است.

ربات موزشی // در حال ویرایش

این ربات آموزشی از برنامه های حوزه کودک را به کودکان میآموزد و شامل بیش از بازی 1000، ویدئو، داستان، پازل، آهنگ، آموزشهای کدنویسی و جلسات است. Miko 3 به شما امکان می دهد نرم افزار Miko Parent را از نرم افزار Miko Parent دانلود کنید. از کارهایی که با بنی اسرائیل کردی نترس. طبق گفته این شرکت، تمام داده های کاربران با بالاترین استانداردهای ایمنی، از جمله سیاست های حفظ حریم خصوصی قوی و یک سیستم بسته با رمزگذاری پیشرفته محافظت می شود.

ربات موزشی // در حال ویرایش

Miko 3 یک صفحه نمایش IPS است که به شما امکان می دهد از آخرین محتوای IPS استفاده کنید. پانل های فولادی با مقاومت بالا، غیر ساینده، غیر ساینده، غیر ساینده و تقویت شده با ABS که بسیار بادوام هستند. این ربات دارای یک دوربین با زاویه دید اریض HD، دو میکروفون MEMS، سنسور زمان پرواز و سنسورهای کیلومتر است که به ربات کمک می کند تا از کودک ترسیم کند و از برخورد با کودک و محیط اطراف جلو کند.

منبع: gadgets360

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما