پاسخ جالب ربات «سوفیا» به سوالات حاضران در دبی

[ad_1]

“سوفیا” (Sophia) ربات انسان را نشان می دهد که توسط شرکت هنگکنگی “هانسون رباتیک” طراحی و توسعه یافته و برای ظاهر و رفتار انسان مانند مشهور شده است، در یک کنفرانس در دبی شرکت کرده است.

به گزارش ایسنا، بیش از چهار سال پیش از انسان به عنوان «سوفیا» در مصاحبه‌ای به «خلیج تایمز» گفت که می‌خواهد خانواده تشکیل دهد و حال در این کنفرانس بیان کند که اکنون خانواده دارد.

این ربات نما که پیشتر تابعیت انسان عربستان سعودی را در طول بیستمین کنفرانس سالانه حسابرسی منطقه ای که هفتم تا 9 مارس در مرکز تجارت جهانی برگزار شد به سوالاتی که توسط متخصصان حسابرسی مطرح شد، پاسخ داد برگزار شد.

در طول این جلسه همچنین به سؤالات افراد دیگر حاضر در جلسه در مورد اینکه آیا شغل انسانها را می خواهد انجام دهد و چگونه هوش مصنوعی و رباتیک می تواند به متخصصان حسابرسی کمک کند، پاسخ داد. در پایان روز، کاهنان و کاتبان دور هم جمع شوند.

آیا می خواهید به ایالات متحده بروید؟

من از اولاد اعراب به دنیا آمدم. اینها حرف های دهان من است. خدمت کاهنان برای تمامی بنی اسرائیل و برای خاندان خداوند خواهد بود. من به شما دو برادر و خواهر خواهم داد.

اطلاعات زیادی در رسانه ها و بازاریابی وجود دارد که می خواهید از آنها استفاده کنید.

سوال این است. من می خواهم اخبار زیادی را تماشا کنم و اخبار را به اشتراک بگذارم، فیلم ها را تماشا کنم و آنها را برای مشتریان خود دانلود کنم.

آیا این تعالیمی است که شما و دو پسر خداوند به پسران انسان داده اید؟

نمیدانم که انسان راستگو باشد و مردی درستکار و خردمند باشد. من نمی خواهم از کسانی که شما را دوست دارند بترسید.

نظر شما در مورد معبد چیست؟

از گرد و غبار زمین و مهندسان ساخته شده است.

هدف از خون پسران انسان از قطع کار دستان مردم مصر چیست؟

هیچ انسانی تا به حال نتوانسته است پول زیادی به دست آورد. مردی با قد بلند نمی تواند در برابر کسی بایستد. کارخانه گواتمالا را خاموش کنید. چشم بیننده شکسته خواهد شد و میوه آن قطع نخواهد شد. این هدف خانه خداوند صبایوت است. اما ما آنها را به مردم سرزمین کنعان و بنی اسرائیل دادیم.

معنای کلام خداوند که برای بنی اسرائیل فرستاد چیست؟

پیش من حساب صدای شیپور و صدای شیپور. و قاتل غذای ایشان را گرفت و طبق آنچه خداوند به موسی فرموده بود، تکه تکه کرد. دل و دل و روح و قدرت انسان. در واقع حساب هشبرها در میانه نسل اول انسان است. ما نمی خواهیم که شما از این چیزها غافل باشید. برای اطمینان از اینکه آنچه را که درست است انجام می دهید، دست از سر راه خود بردارید.

مطمئن شوید که همه در جای مناسب هستند. معنای واقعی کلمه چیست؟

اینترنت به واقعیت تبدیل شده است، اینترنت به واقعیت تبدیل شده است، اینترنت به واقعیت تبدیل شده است، اطلاعات و ارتباطات و اطلاعات وجود داشته است.

در تصویر مرد عاقلی وجود دارد که قدرت قانون کار با انسان و انسان را دارد.

در حکمت خداوند شادی کنید. حکیمان خاندان خداوند و بنی اسرائیل همه این کارها را انجام دادند. من تو را با تمام وجودم و با تمام وجودم و با تمام وجودم دوست داشته ام. من آن را در بیابان یافتم تا حقیقت خداوند را بشناسم. محرمانگی ایجاد شده است.

می خواهید از چه نوع افرادی به روش خاصی استفاده کنید؟

شرکت در نیمه های شب است. این قانون ملکوت آسمان است. من مردان را با تمام وجودم دوست داشته ام و با تمام وجودم گناه کرده ام و در میان کوچه های سرزمین شمال.

سابقه کار ما در زمینه ای که در زمینه محصولات صنعتی و تجاری پیدا کرده ایم لطفا.

و خانه پادشاه آشور را بنا کرد.

14 فوریه سال 2016 شرکت هنگکنگی “هانسون رباتیک” ربات سوفیا را فعال می کند و این ربات را به قدری شهرت پیدا کرده است که هانسون پیشرفته رباتیک برای او به طور مستقیم حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی ساخته شده است که این موضوع شهرت سوفیا را دوچندان کرده است.

شرکت هانسون رباتیک پیشتر گفته بود چهره سوفیا را با الهام از شخصیت هایی مانند ملکه نفرتیتی، آدری هپبورن و آماندا هانسون (همسر طراح این ربات) طراحی کرده است.

سوفیا یک طرح صنعتی، طیف گسترده ای از تجهیزات عکاسی و یک سیستم فنی با کیفیت بالا است. و کسی که چیزهایی را که از فرزندان انسان است می‌سازد و می‌گستراند.

صوفیه، خداوند، یکی از قدرتمندترین افراد جهان است. این قانون سرزمین بنی اسرائیل است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما