چهار توصیه نجات دهنده در مورد اینورتر

inverterو می تواند آن ها را به طور مداوم بدون خرابی اجرا کند زیرا یک اینورتر سنگین است. شرکت آلمانی AEG (برخاسته از شرکتی که توسط ادیسون در آلمان تأسیس شد) اولین تاسیسات تولید آلمانی را با فرکانس 50 هرتز ساخت. حتی با این سیستم انتقال، نوار نسبتاً سریع تمام می شود، بنابراین جاسوس باید برای تعویض کاست به شنود بازگردد. حتی تحت این کنترل شدید، عمل استراق سمع دولتی بسیار بحث برانگیز است.

automatic key در بخش بعدی به تاریخچه شنود دولتی می پردازیم و به مسائلی که امروز در شنود تلفنی وجود دارد پی خواهیم برد. اگر نگاهی به داخل سیم تلفن بیندازید، خواهید دید که فناوری تلفن چقدر ساده است. تمام تجهیزات ضبط پیچیده را می توان دور از خطوط تلفن، در مکانی مخفی نگه داشت. استدلال اصلی آنها این است که مقامات مجاز به نظارت بر این خطوط ارتباطی در شرایط بسیار گسترده‌تری هستند و مقامات قضایی زیادی وجود دارند که می‌توانند شنود را تایید کنند.

یکی از انواع ساده استراق سمع، یک تلفن معمولی است.

اما از آنجایی که گیرنده رادیویی باید در محدوده فرستنده باشد، جاسوس باید یک نقطه پنهان در نزدیکی شنود بیابد. در یک اشکال، جریان به یک فرستنده رادیویی می رسد، که سیگنالی را ارسال می کند که با جریان تغییر می کند. این درست مانند منشی تلفنی شما کار می کند — سیگنال الکتریکی را از خط تلفن دریافت می کند و آن را به صورت پالس های مغناطیسی روی نوار صوتی رمزگذاری می کند. جاسوس یک گیرنده رادیویی در نزدیکی راه اندازی می کند که این سیگنال را می گیرد و به بلندگو می فرستد یا آن را روی نواری رمزگذاری می کند. یک جاسوس می تواند این کار را نسبتاً آسان با یک ضبط صوت معمولی و چند سیم کشی خلاقانه انجام دهد. یکی از انواع ساده استراق سمع، یک تلفن معمولی است. نصب این نوع استراق سمع آسان است، اما اگر جاسوس باشید اشکالات عمده ای دارد.

Industrial Electrical Equipment

ساده ترین راه حل این است که نوعی ضبط کننده را به خط تلفن وصل کنید. مانند هر مدار دیگری، می‌توانید بارهای بیشتری (اجزای تغذیه شده توسط مدار) را در هر نقطه از خط وصل کنید. حتی یک ماشین روبات هم نمی تواند خروجی های سمت چپ را درک کند. در دهه 1860، قبل از اینکه تلفن مدرن حتی اختراع شود، بسیاری از دادگاه های ایالتی در ایالات متحده قوانینی را وضع کردند که هر کسی را از گوش دادن به ارتباطات تلگراف منع می کرد. البته، رفت و آمد در ون و گوش دادن به مکالمات تلفنی شخصی برای یک غیرنظامی کاملاً غیرقانونی است. البته این شنود تلقی نمی شود، زیرا هیچ چیز پنهانی در مورد آن وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراق سمع سنتی، استراق سمع مدرن و جنجال پیرامون استراق سمع دولتی، پیوندهای صفحه بعد را بررسی کنید. در استراق سمع، بار وسیله ای است که مدار الکتریکی را به صدای مکالمه شما برمی گرداند.

در هر نقطه از این مسیر، کسی می‌تواند بار جدیدی را به برد مدار اضافه کند، به همان روشی که شما می‌توانید یک دستگاه جدید را به سیم داخلی وصل کنید. این همان کاری است که وقتی یک تلفن اضافی را به یک جک در خانه خود وصل می کنید، انجام می دهید. در سوی دیگر طیف، شما مجری قانون دولتی را دارید — پلیس، اف بی آی، سیا و سایر آژانس ها برای جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت های مجرمانه از خطوط تلفن استفاده می کنند. جریان در خط تلفن نیز انرژی را تامین می کند، اما اطلاعاتی را نیز به همراه دارد — الگویی از نوسانات جریان که نوسانات فشار هوا امواج صوتی را نشان می دهد.

هنگامی که یک دستگاه را به دیوار وصل می کنید، دستگاه برق را از جریان الکتریکی در این مدار می گیرد. اگر نقطه تماس به دلیل تغییر ولتاژ کنترل یا رها شدن ترمینال سیم پیچ، صدای شدیدی داشته باشد، با جاری شدن جریان به داخل سیم پیچ باعث فرسودگی سیم پیچ می شود. این شامل مجموعه ای از پایانه های ورودی برای یک یا چند سیگنال کنترلی و مجموعه ای از پایانه های تماس عملیاتی است. وارونگی یک ورودی منطقی را می توان با یک تماس معمولی بسته انجام داد. باتری‌های زبرا می‌توانند برای چند هزار چرخه شارژ دوام بیاورند و غیرسمی هستند.

آماتورها Automatic Key اما نادیده بگیرید چند تا آسان چیزها

ما همچنین به چند نوع مختلف استراق سمع نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم چه کسی از خطوط تلفن شنود می‌کند و قوانینی را که این عمل را تنظیم می‌کند، بررسی می‌کنیم. شرکت تلفن این جریان را از طریق سیم هایی که به بلندگو و میکروفون گوشی متصل است، ارسال می کند. جریان متغیر به سمت گیرنده گوشی در سمت دیگر می رود و درایور بلندگوی گوشی را حرکت می دهد. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که گوشی را در جایی از خطی که خارج از خانه است وصل کنید. برای پیکربندی تلفن برای ضربه زدن، استراق سمع فقط یکی از دوشاخه‌های مدولار (قسمتی که در جک قرار می‌دهید) را از یک تکه سیم تلفن جدا می‌کند تا سیم‌های قرمز و سبز در معرض دید قرار گیرند. مخزن خلاء بخش مرکزی دستگاه ITER است: یک ظرف فولادی دو جداره که پلاسما با استفاده از میدان های مغناطیسی در آن قرار دارد. این بدان معنی است که بعید است در جایی نزدیک به رتبه بندی مجموعه انتخاب شده عمل کند.

Listen to بالقوه شما. می‌روند به شما اطلاع می‌دهند همه چیز درباره Automatic Key

هرگاه اطلاعاتی از نقطه ای به نقطه دیگر مخابره شود، این احتمال وجود دارد که جاسوسی در طول مسیر آن را رهگیری کند. اغلب، جاسوس اشکال را به سیم‌هایی که در واقع داخل گوشی هستند متصل می‌کند. مودم ها از خطوط تلفن مانند تلفن های سنتی استفاده می کنند، اما به جای انتقال الگویی از الکتریسیته که نشان دهنده صداها است، الگویی را ارسال می کنند که نشان دهنده بیت ها و بایت هایی است که صفحات وب و ایمیل را می سازند. استراق سمع می تواند تماس ها را بشنود و تماس برقرار کند. این دو سیم بیشتر مسیر بین هر دو گوشی را تشکیل می دهند. به گفته عکاس حرفه ای و مربی عکاسی، کاترین کو، یک دوربین اصلی که حدود سه فریم در ثانیه طول می کشد نقطه شروع خوبی برای همه انواع عکاسی است و برای یک یا دو سال تجربه عکاسی از حیات وحش کاملا مناسب است.

دوم، یک جاسوس باید با شنود بماند تا بشنود چه خبر است.

گسترده ترین شنود حرفه ای در جاسوسی صنعتی صورت می گیرد. استراق سمع همیشه در فیلم های جاسوسی و جنایی اتفاق می افتد. اشکالات آنقدر کوچک هستند که بعید است سوژه آنها را کشف کند و پس از نصب آنها، جاسوس مجبور نیست برای ادامه کار آنها به صحنه جرم بازگردد. مشکل اصلی این سیستم این است که جاسوس برای شنیدن مکالمه سوژه باید با تلفن همراه بماند. اگر جاسوس باگ را در هر نقطه ای از خط تلفن قلاب کند، جریان الکتریکی را مستقیماً دریافت می کند. دوم، یک جاسوس باید با شنود بماند تا بشنود چه خبر است. آنها همچنین به ایستگاه هایی که تماس های تلفن همراه را مخابره می کنند، دسترسی دارند، که به آنها امکان می دهد ارتباطات بی سیم را شنود کنند. همانطور که برای یک واحد دو فاز، یک موتور برای حفاظت به یک قطع کننده مدار یا رله حرارتی نیاز دارد. بسیاری از دستگاه های الکتریکی به سیم کشی مسی به دلیل خواص مفید ذاتی آن مانند هدایت الکتریکی بالا، استحکام کششی، شکل پذیری، مقاومت در برابر خزش (تغییر شکل)، مقاومت در برابر خوردگی، انبساط حرارتی کم، هدایت حرارتی بالا، سهولت لحیم کاری، چکش خواری، به سیم کشی مسی متکی هستند. ، و سهولت نصب.

کنتاکتورها در کاربردهای صنعتی و بار جریان بالا بسیار مفید هستند. قیمت پنل های خورشیدی به مدت 40 سال به طور پیوسته کاهش یافت، در سال 2004 زمانی که یارانه های بالا در آلمان به شدت تقاضا را در آلمان افزایش داد و قیمت سیلیکون خالص شده (که در تراشه های کامپیوتری و همچنین پنل های خورشیدی استفاده می شود) را به شدت افزایش داد. در سطح محله، توسعه خورشیدی Wiggenhausen-Süd در Friedrichshafen در جنوب آلمان مورد توجه بین المللی قرار گرفته است. این شرکت دارای 16 مرکز اصلی تحقیق و توسعه در چندین کشور مختلف است – از جمله ایالات متحده 1999: برنامه تحقیقاتی و فناوری اکتشافی انرژی خورشیدی فضایی ناسا (SERT، زیر را ببینید) آغاز شد. ما فرض می کنیم که در یک روز به طور متوسط ​​پنل های خورشیدی حداکثر توان خود را برای 5 ساعت تولید می کنند.

اداره آمار کار ایالات متحده رشد شغلی را بهتر از میانگین ملی برای دوره بین سال‌های 2014 تا 2024 پیش‌بینی می‌کند. این اداره بیان می‌کند که در این دوره 85900 شغل جدید برای برقکاران ایجاد خواهد شد که نشان دهنده افزایش 14 درصدی در بازار کار است. سایر گروه‌های اصلی محصولات شامل سیم‌پیچ‌های کویل (3.7 درصد فروش)، شیر برقی (2.5 درصد) و تجهیزات حفاظت کاتدی (1.7 درصد) بودند. با مشتریان، سرپرستان یا مهندسان برای برنامه ریزی چیدمان تجهیزات یا حل مشکلات در عملیات یا نگهداری سیستم مشورت کنید. این تقریباً در یک سیستم ارتباطات جهانی غیرقابل اجتناب است. قانون حفظ حریم خصوصی ارتباطات الکترونیکی (ECPA)، مقررات استراق سمع که از ایمیل، پیجرها و تماس های تلفن همراه محافظت می کند. از آن زمان به بعد، در ایالات متحده غیرقانونی بوده است که افراد غیرمجاز به مکالمات تلفنی شخصی دیگران گوش دهند. در سال 1928، دادگاه عالی ایالات متحده روش استراق سمع را برای پلیس و سایر مقامات دولتی تصویب کرد، اگرچه برخی از ایالت ها آن را ممنوع کرده اند. دولت (و سایرین) می‌توانند این اطلاعات را با استفاده از sniffers بسته، مانند سیستم FBI's Carnivore مشاهده کنند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما