گوشی های جدید Vivo Y7x در آینده نزدیک عرضه می شوند

[ad_1]

فرارو- گوشی های هوشمند Vivo Y7x که احتمالا به زودی در هند عرضه می شوند، به نمایشگر 120 هرتزی و پردازنده Helio G96 مجهز شده اند.

به گزارش فرارو، Vivo از ابتدای سال 2022 چندین گوشی هوشمند سری Y مانند Vivo Y21T، Vivo Y33T، Vivo Y21e، Vivo Y21A و Vivo Y75 5G را در بازار هند معرفی کرده است. اطلاعات جدید نشان می دهد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر از سری Y به نام Vivo است. Y7x در هند. در ادامه به معرفی مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می پردازیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت بنچمارک PassionateGeekz، انتظار می رود ویوو Y7x با صفحه نمایش 6.44 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز وارد بازار شود. مشخص نیست که دستگاه دارای پنل LCD یا AMOLED خواهد بود. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب برای امنیت وجود دارد.

Y7x به احتمال زیاد از چیپست Helio G96 استفاده خواهد کرد. این دستگاه ممکن است شامل سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری FunTouchOS باشد. همچنین این امکان وجود دارد که چیپست Helio G96 با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود. در مورد باتری و قابلیت های Y7x صحبتی نشده است.

گوشی های ویوو Y7x در آینده نزدیک عرضه خواهند شد
طبق آخرین گزارش ها، انتظار می رود Vivo Y7x در اواخر فوریه یا اوایل مارس عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در بازار هند کمتر از 18000 روپیه (تقریباً 240 دلار آمریکا) قیمت داشته باشد.

جدا از گوشی های سری Y، ویوو نیز در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های سری T خود در هند است. این سازنده چینی گوشی هوشمند Vivo T1 5G را در تاریخ 9 فوریه در هند عرضه خواهد کرد. این دستگاه یک گوشی هوشمند مبتنی بر عملکرد خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 695 پشتیبانی می کند. تبلیغات این دستگاه نشان می دهد که ظاهر آن شبیه Y75 5G خواهد بود.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات ویوو T1 5G در دست نیست اما قیمت این دستگاه در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود قیمت این گوشی در بازار هند کمتر از 20000 روپیه (تقریبا معادل 267 دلار آمریکا) باشد. Vivo T1 5G را می توان منحصراً از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart خریداری کرد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما