یک کابل مخابراتی را در نظر بگیرید. حالا یک کابل مخابراتی بکشید. من شرط می بندم شما همان اشتباهی را که اکثر مردم انجام می دهند مرتکب خواهید شد

برای اطلاعات تبلیغاتی، نرخ ها و فرصت های ویژه به لیست تماس ما در زیر مراجعه کنید. هنگامی که دو لایه با یکدیگر تماس پیدا می کنند، 3DS تغییر میدان الکتریکی را تشخیص می دهد و لمس را به عنوان یک فرمان تفسیر می کند. در داخل نمایشگر دو لایه ویژه وجود دارد که لمس را تشخیص می دهد. دو مورد دیگر در پشت 3DS قرار دارند — می توانید از آنها برای گرفتن عکس های سه بعدی استفاده کنید. کمی بعد وارد دنیای سه بعدی 3DS خواهیم شد.

این نوع کابل پچ از مواد فیبر نوری ساخته شده است و کانکتورهای دو سر مختلف نیز از فیبر نوری ساخته شده اند. کمک های مالی دولتی برای سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر وجود دارد. می‌توانید اطلاعات را روی یک کارت SD ذخیره کنید و حتی محتواهایی مانند موسیقی و عکس‌ها را به دستگاه‌های دیگر منتقل کنید، اگرچه محدودیت‌هایی در محتوایی که می‌توانید به اشتراک بگذارید وجود دارد. جک هدفون 5 میلی‌متری و یک کنترل فیزیکی کشویی برای صدا.

سه اسرار: نحوه استفاده از کابل مخابراتی برای ایجاد یک سودآور شرکت(محصول)

همچنین نوار لغزنده ای برای کنترل افکت سه بعدی در صفحه بالایی و سوئیچ برای روشن یا خاموش کردن وای فای وجود دارد. از نظر فنی، هر فشاری بر روی صفحه نمایش کار می کند، اما نینتندو به کاربران هشدار می دهد که خود را به استفاده از قلم رسمی نینتندو با صفحه نمایش لمسی محدود کنند. مانند سایر اعضای خانواده DS، 3DS دارای صفحه نمایش لمسی کابل مخابراتی مقاومتی است.

قلم و رابط صفحه نمایش لمسی تنها راهی نیستند که می توانید بازی ها را با 3DS کنترل کنید. همچنین دارای یک پد جهت، یک پد دایره ای جدید است که می تواند به عنوان جوی استیک یا رابط کنترل دوربین برای برنامه های خاص عمل کند، چهار دکمه کنترلر و دکمه های اختصاصی برای خانه، شروع و انتخاب ویژگی ها. 3DS سازگار با عقب است — می تواند کارت های بازی را برای سیستم های Nintendo DS و DSi بازی کند.

سیم و کابل افشان

اگر بازی رایگان است، حتی ممکن است یک کپی از آن را از طریق سرویس SpotPass نینتندو ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر عنوانی را از یک کارت SD کپی کنید تا آن را روی کارت دیگر قرار دهید، عنوان روی کارت SD قدیمی کار نخواهد کرد. هر کارت SD می تواند تا 300 عنوان را در خود جای دهد. به یاد داشته باشید: وسایل کلاسیک سفید، استخوانی و خاکستری را می توان تقریباً با هر رنگی در حوله ها، فرش ها، پنجره ها، دیوارپوش ها و لوازم جانبی مشخص کرد.

Wire And Cable Spraying

و همه عناوین بازی‌های ویدیویی برای خانواده مناسب نیستند – کنترل‌های والدین به شما امکان می‌دهند انواع بازی‌ها را بر اساس رتبه‌بندی ESRB تنظیم کنید. برای جبران، 3DS ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای تنظیم تنظیمات گرافیکی یک بازی داشته باشد تا بتواند وارد گیم پلی شود.

فیوز مینیاتوری

هولوگرافی همچنین به یک سطح کاری نیاز دارد که بتواند تجهیزات را کاملاً ثابت نگه دارد – وقتی در اتاق راه می‌روید یا وقتی ماشین‌ها از بیرون می‌روند نمی‌تواند لرزش داشته باشد. اگر برای رانندگی یا استفاده از اعتبار سن کافی ندارید، هنوز هم می توانید هولوگرام ها را در اطراف خانه خود پیدا کنید. نینتندو همچنین شامل کنترل‌های والدین بر روی 3DS می‌شود تا به والدین کمک کند تا انواع بازی‌ها و اطلاعاتی را که بچه‌ها هنگام استفاده از سیستم می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند محدود کنند.

کلید اتوماتیک

این از WiFi استفاده می کند تا به شما امکان می دهد بازی ها را بین دیگر دارندگان Nintendo 3DS توزیع کنید. این باعث می شود که دارندگان Nintendo 3DS نتوانند کپی غیرقانونی از بازی ها تهیه کنند و آنها را به افراد دیگر بدهند یا بفروشند. بررسی های اولیه Nintendo 3DS از زمان بارگذاری بازی های قدیمی انتقاد می کند.

Telecommunication cable

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما