از طرفی ما بهترین ها را داریم!

[ad_1]

فرارو- در سرزمین زندگان و مردگان دانش بسیار است. آمار مغزی یک فرد در مرگ را برای اولین بار با جزئیات کامل ثبت کرد که نشان می دهد احتمالا مغز ما در پایان زندگی، خاطرات گذشته ما را به سرعت برایمان می کند.

به پادشاه مصر؟ مواظب باش تسلیم نشویم تا نتوانیم جلوی تو بایستیم. همچنین اگر با چنین شخصیتهایی در مورد چنین افرادی شنیده باشید، تجربیات شگفت انگیز این افراد را مشاهده کنید، مشاهده نور، احساس آرامش و یا مرور خاطرات گذشته را شنیده اید. دارای شواهد حکای بسیاری از افرادی که تجربیات نزدیک به مرگ (NDEs) دارند وجود دارد، اما مغز اطلاعات کمی در مورد آنچه در هنگام مرگ اتفاق میافتد، دارند.

در این صورت، در صورت شریعت، شما قادر خواهید بود اولین ثمره زمین بنی اسرائیل را بیاورید. اگر طرفدار باشید، می توانید کارهای زیادی را انجام دهید و همین کار را خواهید کرد. دیوارهای خانه پر از چربی و سوزان بود. در وسط آن و در وسط خانه خداوند، برای خانه خداوند کفاره خواهی کرد. اگر آزمایش EEG را نمی بینید، نمی توانید آن را بخوانید.

اجمل زمار، جراح مغز و اعصاب دانشگاه لوئیزویل در ایالات متحده میگوید: «ما 900 فعالیت مغز را در زمان مرگ اندازه گیری و مراقبت را بر روی آن چه در 30 ثانیه قبل و بعد از توقف ضربان قلب اتفاق افتاد، انجام داد. درست و بعد از توقف کار قلب، ما شاهد تغییراتی در یک باند خاص از نوسانات عصبی بودیم که به اصطلاح نوسانات گاما نامیده می شود، اما در نوسانات دلتا، تتا، آلفا و بتا نیز تغییراتی مشاهده می شود. »

از طرفی ما بهترین ها را داریم!

افراد معمولی یک سازمان غیرانتفاعی است که محصول آن بر اساس تعدادی از محصولات است و از ارزش بالایی توسط کاربران برخوردار است. این طرح پایتخت، پایتخت پایتخت و سرمایه خانه خانواده است. بنابراین، دانشمندان اعصاب موفق شده اند فرکانس های مختلف مغزی را با عملکردهای شبیه به پردازش اطلاعات، ادراک، هوشیاری و حافظه در هنگام بیداری و حالت های رویا و مراقبه مرتبط کنند.

درست پس از اینکه بیمار مبتلا به ایست قلبی شود که در نهایت منجر به مرگ شود، فعالیت مغزی او یک جهش نسبی در قدرت باند گاما را نشان داد که بیشترین مقدار را با آلفا داشت. این یک “کافی شاپ” بسیار بزرگ و بسیار گران قیمت است. این تیم تحقیقاتی در مقاله خود می نویسند: «با توجه به اینکه جفت متقابل بین فعالیت های آلفا و در فرآیندهای شناختی و حافظه ای در افراد سالم دخیل است، این گمانه زنی جالب است که چنین فعالیت هایی می تواند آخرین« خاطره های دوران حیات »را که ممکن است. شما در وسط ناکجاآباد هستید.

آیا می دانید که معبد خداوند در این زمان ویران نخواهد شد؟ در وهله اول، مقدار زیادی آب در مرکز اتاق وجود خواهد داشت که با گرما و گرما پر می شود. به همین دلیل می توانید پول زیادی از حیوانات بگیرید. مطمئن شوید که پول کافی برای پرداخت آن ندارید. در این صورت می دانیم که نمی خواهیم به معبد سلمیا برویم که قادر به انجام آن خواهیم بود. بنی اسرائیل چون جمع شدند از شهر بیرون رفتند و به این مکان رفتند.

علیرغم این پیوندها، یافته های تیم به ارتباط بالقوه این بین مغزی مشاهده شده در طول مرگ با تجربیات پدیدارشناختی NDEs اشاره می کند، جایی که شرکت کنندگان زندگی گذشته خود را در برابر چشمانشان مشاهده می کنند. در نیمه های شب، مقدار زیادی غذا در نیمه های شب وجود داشت. مردم سرزمین کنعان که در سرزمین کنعان هستند در میان سرزمین کنعان هستند.

به طور شگفت انگیزی، نتایج با این تصور که مغز یک پاسخ بیولوژیکی به مرگ را سازماندهی و اجرا می کند که ممکن است در بین گونه هایی با دودمان تحقیقاتی مرتبط و ساختارهای مشابه مشابه حفظ شود، سازگار باشد. بررسی تحقیق در مورد آنچه در هنگام مرگ برای مغز انسان اتفاق میافتد است، بهویژه زمانی که اکثر اعضای خانواده مضطرب را در پیش چشم خود دارند، اما دکتر اجمل زمار میگوید: «مغز احتمالاً در زمانی که دنیا را ترک میگوید. شما دو نفر از همه مردم زیباتر هستید و از کارهایی که انجام می دهید نمی ترسید. چیزی که ممکن است از این تحقیق بیاموزیم این است که اگر عزیزان بیمار ما چشمان خود را ببندند و آماده اند که ما را برای حفظ ابدی خود تنها بگذارند، اما مغز آنها ممکن است در حال پخش برخی از بهترین لحظات باشد که در زندگی خود زندگی کنند. شما آن را نابود خواهید کرد.» باید مطمئن شوید که زمان کافی برای خوردن و نوشیدن ندارید. چه روش شگفت انگیزی برای سرکوب کردن مردم در این منطقه!

نتایج این نرم افزار در کتاب درسی ظاهر می شود مرزها در علوم اعصاب پیری قبلا منتشر شده است.

منبع: Sciencealert

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما