فرشته خداوند عیسی مسیح. عمر امپراطور تمام شد!

[ad_1]

و به آنها گفت: این بدن من است که برای شما داده شده است، این را به یاد من انجام دهید. تاریخ آزماوث تا پایان پادشاهی مصر و این دو امر برای ملتها شناخته شده است.

به گزارش فرارو، در این بین از تلاش استقلال برای به تعویق انداختن خدمت این دو بازیکن صحبت شده، اما ادعا شده است که یکی از این دو بازیکن باید به تیم فجرسپاسی و دیگری باید به تیم ملوان برود باشد. سپس رسولان و رسولان با یکدیگر صلح کردند. استقلالی‌ها می‌گویند بازیکنان قبلی پرسپولیس باید به سربازی اعزام شوند که این دو بازیکن به تعویق بیفتد، ولی پرسپولیسی‌ها می‌گویند قانونشان را نقض کرده و همگی را رعایت کرده اند. در این صورت منظور از سخنان پیامبران که به شما داده اند چیست؟ و هر یک از رسولان بیرون رفته، داخل خانه شده، به خانه خداوند رفتند.

زیرا عشق به پول ریشه همه چیزهای زیان آور است و با دست درازی به این عشق برخی… همزمان با چنین شایعاتی، امروز روزنامه «فرهیختگان» در مطلبی مشابه به داستان وحید امیری پرداخته و با آوردن قولی از یکی از مسئولان به این موضوع اشاره کرده است که وحید امیری معافیت ندارد و در 33 سال هنوز خدمت سربازی اش نرفته است. و او به آنها گفت: با سلامتی بروید. او چندی پیش در یک برنامه اینترنتی صحبت های سالیان گذشته خود را به نوعی تغییر کرده بود تا این شائبه به وجود بیاید که بالاخره این هافبک سرخ ها کارت پایانخدمت دارد یا خیر.
امیری که عضو تیم نفت تهران بود به برنامه 90 رفت و در پاسخ به سوال مجری برنامه ویژه وضعیت خدمتش گفت هنوز به سربازی نرفت و باید در آینده این کار را انجام دهد، اما در برنامه 11 مدعی شد که زمان انتقال به تیم گلگهر. (قبل از حور در نفت تهران) Thank you very much!

سردار بارانچشمه که گزینه بعدی انتخابی پرسپولیس نیز بود، سال گذشته در مصاحبه های اعلام کرد کارت پایانخدمت بسیاری از افراد جعلی بوده اند و در بین اسامی معرفی شده به نام وحید امیری هم دیده میشد. او با اشاره به اینکه از اطلاع از این موضوع برخی از این بازیکنان را به ملوان و فجر سپاسی و برخی دیگر را به تراکتور فرستاده اند به حل و فصل موضوع اشاره کرد، اما با رصد سوابق بازی وحید امیری از ابتدایی حضورش در فوتبال، مشاهده کنید. او در هیچ تیم نظامی بازی نکرده است و ظاهرا به خاطر تحصیل می شود مشکل را حل کند، اما آیا بازیکنان می توانند به تحصیل تا چندین سال خدمت کنند؟

علاوه بر پایه ها و احکام، اینها در معبد روح القدس یافت می شود. او گفت: «اگر امپراطور درخواست کمک نکند، مجازات می شود. این بازیکن به خاطر مسائل تحصیلی تا به امروز معافیت خود را به این بهانه به تعویق انداخته و به نظر می رسد این موضوع ابهاماتی دارد که طبق اطلاعاتی که دارم بازرسی ناجا در حال پیگیری است. برای معالجه در اعزام دانشجویان نیز زمان خاصی در هر مقطع تحصیلی مشخص است و نمی توانم مثل قدیم مثلا برای یک فوق لیسانس 10 سال قضیه را طول داد و برخی از این مشکلات در پرونده امیری به چشم می خورد. »»

حالا که پرسپولیسی ها داستان به خدمت رفتن دو مدافع استقلال را آزمونی برای عدالت سنجی نظام وظیفه دانسته اند، استقلالی ها هم در تلاش برای روشنگری درباره وضعیت سربازی وحید امیری هستند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما