خرید استند کاتالوگ و بروشور قیمت جای کاتالوگ و بروشور

چرا که هر چه از مواد بیشتری استفاده شود، تولید محصول هزینه بیشتری در بر دارد. چاپ دیجیتال آرادین از سال 1382 در زمینه طراحی و چاپ شروع به فعالیت کرده و تا کنون به عنوان مجموعه پیشرو اقدام به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز نموده است. تمام سعی ما در این مجموعه بر این است تا با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب به تولید آثار چاپی و رفع نیاز شما مشتریان عزیز برآییم. برای انتخاب انواع دسته بندی های استند های رومیزی طلق البرز کلیک کنید.

ورق های پلکسی نسبت به شیشه در مقابل ضربه دارای مقاومت بالایی هستندکه این مزیت باعث عمر بالای استند ها می شود. فروشگاه اینترنتی فیکت یک وب‌سایت خُرده‌فروشی آنلاین در زمینه‌ی صنایع فلزی، دکوراسیون،‌یراق‌آلات و ابزارآلات است که از سال ۱۳۹۵ با کسب مجورهای لازم آغاز به‌کار کرده‌ست. تمامی کالاهای ارائه شده در این پایگاه بدون واسطه از تولیدکنندگان دریافت و برخی از محصولات نیز توسط کارگاه خود فروشگاه تولید و به‌فروش می‌رسد. شعار فروشگاه فیکت هزینه کمتر، خرید بیشتر است که با کمک شما مشتریان عزیز توانسته‌ایم تمامی محصولات خود را با اختلاف چشمگیری نسبت به سایر رقبا در بازار عرضه کنیم و رضایت ۹۸٪ مشتریان را بدست بیاوریم.

فعالیت شما مثلاً در زمینه واردات یا تولید محصولاتی است، که دارای تنوع زیاد می باشد. مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی، دارویی، مواد شوینده و… شاید هم مدیریت مجموعه ای خدماتی، درمانی، اداری، بانکی یا آموزشی را به عهده دارید و باید اطلاعات زیادی درباره انواع خدمات و جزئیات آن ها را در اختیار مردم بگذارید.

زیر مانیتوری قابل تنظیم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

استندکاتالوگ یا همان جاکاتالوگی ، استندی جهت نمایش کاتالوگ و بروشورمحصولات است. جاکاتالوگی 5 طبقه به دلیل جنس آهن که در آن به کار رفته بسیار مقاوم بوده و کاملا پرتابل است، باتوجه به اینکه امروزه بروشور زیر مانیتوری . و اما از استند بروشور در مطب ها، فروشگاه ها، مغازه ها، رستوران ها، کلینیک ها و کلیه جاهایی که می خواهند بروشور اطلاعات در باره خدمات یا منو غذا را بر روی میز در اختیار مراجعین قرار بدهند.

استند کاتالوگ

استند‌های کاتالوگ و استندهای ژورنال تماما در ۲ سایز کوچک و بزرگ ساخته می‌شود، صندوق انتقادات و پیشنهادات کوچک دارای ۱۴۸ سانتی‌متر ارتفاع، ۳۰ سانتی‌متر عمق و ۳۰ سانتی‌متر طول است. در قسمت پایین این استند نیز یک سبد قرار گرفته است تا فضای دیگری نیز برای استفاده در اختیار شما قرار دهد. طول سبدهای استند کاتالوگ کوچک نیز ۳۰ سانتی‌متر و تعداد کل طبقات برابر با ۶ طبقه می‌باشد. استند کاتالوگ یا همان جاکاتالوگی، استندهای از پیش طراحی شده ای جهت نمایش کاتالوگ محصولات می باشد ، باتوجه به اینکه امروزه بروشور . نیازی به به زحمت افتادن و طی مسافت طولانی و ترافیک ، با انجام سفارش از طریق سایت به صورت آنلاین میتوانید از تمامی کارت های عضو شتاب نسبت به پرداخت سفارش خود اقدام فرمایید و از تخفیف های ویژه مجموعه سرویس های طلایی بهره مند شوید.

استند بروشور ایستاده 6 طبقه سایز A4 کُد CS10

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. شرکت تبلیغاتی نماد آفرین با این باور شکل گرفت که صنعت تبلیغات یکی از ابزار های رشد و توسعه یافتگی شرکت ها و نماد پیشرفت در جامعه جهانی امروز است. جهت اطلاع از قیمت و سفارش با شماره ۳۸۳۲۹۹۰۵ ۰۷۱ ۹۸+ یا ۰۹۱۷۴۴۴۱۴۰۷ ۹۸+ تماس بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ابتدا باید نوع محصول و چگونگی آن، انواع مختلف محصول ،نوع بسته بندی، ابعاد و وزن آن مشخص شود.

همچنین سازه ای است که بصورت ثابت نیز در ادارات و بانکها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. استند کاتالوگها دارای دو نوع یک طرفه و دوطرفه هستند که بر اساس نیاز و مکان نصب از این نوع ها انتخاب می‌شود. کم حجم بودن و حمل و نقل آسان از ویژگی های این نوع سازه نمایشگاهی هستند. قیمت استند کاتالوگ ها نیز بر اساس ویژگی‌هایی همچون جنس و اندازه، تعداد طبقات و … مشخص می‌گردد.

سایز استند رومیزی

البته در نظر داشته باشید که عوامل تاثیر گذار در خرید استند، فقط جنس و قیمت نیست بلکه مهم ترین معیار، کاربردهای آن هها می باشد. که البته نمونه هایی که در بانی چاپ تولید می شود و به فروش می رسد از نوع رومیزی هستند. معمولاً این استندها از جنس پلکسی هستند و فضای بسیار کمی را از میز اشغال می کنند.

  • این استند کاتالوگ ساخت نیملاک انگلستان می باشد ، جنس استند فلزی  می باشد، 10 محل برا ی قرار دادن کاتالوگ ،بروشور یا مجله دار، 2 تکه و داری ساک برزنتی می باشد.
  • استند بروشور پوستر CW899در حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و در ا..
  • وقتی در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید، برای معرفی کالای خود به بازدید کنندگان بروشور و کاتالوگ طراحی و چاپ می‌کنید.
  • خرید استند کاتالوگ برای استفاده تبلیغاتی و انتشار کاتالوگ های معرفی محصول و خدمات در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، داروخانه ها، آژانس های مسافرتی، دفاتر فروش و…

پلکسی گلس شفاف یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت انواع استند می باشد. این متریال محبوب با خاصیت ضدخش بودن و همچنین مقاومت در برابر ضربه، از اقبال خوبی در ساخت سازه های مختلف برخوردار گردیده است. مهم ترین دلیل استفاده از پلکسی  در ساخت این محصول، برش آسان توسط برش لیزری است. در این روش با مراجعه به آدرس فیزیکی ما که در بخش تماس با ما قید شده است مشخصات استندهای مورد نیاز را با همکاران ما در میان می گذارید. همکاران ما هم پس از ثبت سفارش شما کار طراحی و ساخت استندها را آغاز می کنند. پس از تکمیل مراحل ساخت، می توانید محصول نهایی را حضورا یا در محل خودتان تحویل بگیرید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.