خرید دیزل ژنراتور استعلام قیمت ژنراتور گارانتی معتبر

آلترناتورهای سری S جدید، زیبایی شناسی و فناوری CoreCooling™ جدیدی را به بازار عرضه کرده اند. ریل ترمینال یک نقطه اتصال برای تمام کابل های موجود در موتور و دینام می باشد، سپس آن ها به ماژول کنترل متصل می شوند.

دیزل ژنراتور

کشور ژاپن با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های صنعتی، تولید انواع دیزل ژنراتور را طبق استاندارد جهانی به انجام رسانیده است. قیمت‌های پایین این محصول در مقابله با سطح کیفی بالای آن، ارزش خرید دستگاه را بالا برده است. دیزل ژنراتورها با حالت های عملکرد متفاوت
ممکن است طراحی سیستم متفاوتی داشته باشند.

یکی از اشکالات عمده دیزل ژنراتورها تولید دی اکسید کربن، اکسید نیتروژن، ذرات معلق و سایر اگزوزهای خطرناک است که در جو آزاد می شوند. کسانی که نگران پایداری محیط زیست هستند ممکن است دریابند که یک ژنراتور تولید گاز طبیعی گزینه بهتری است زیرا سوخت پاک کننده ای است. هنگامی که شما خاموشی را تجربه می کنید، یک دیزل ژنراتور بسیار خوب و قابل اطمینان اثبات می شود و سیستم های قدرت حیاتی شما را برای مدت طولانی کار می کند. این زمان خرابی را به حداقل می رساند تا تسهیلات شما ضررهای مالی قابل توجهی را تجربه نکند در حالی که منتظر بازگشت برق هستید.

اندازه گیری مناسب ژنراتورهای دیزل برای جلوگیری از کمبود بار یا کمبود نیرو بسیار مهم است.

باید به خاطر داشته باشید که در هنگام خاموشی ممکن است سوخت قابل دسترسی نباشد.

اگر موتور دارای اگزوز نباشد موجب داغ کردن و خفه شدن موتور می شود.

زمانی که دیزل خاموشه و کلید اتوماتیک خروجی دیزل ژنراتور وصل یا on باشه و برق شهر سه فاز وارد کلید بشه چه اتفاقی می‌افتد؟ ممنونم. خواستم بدونم برای یه ساختمان اداری 2 طبقه با روشنایی کامل، 15 عدد سیستم کامپیوتر، 15 عدد فن کویل و 2 عدد کمپرسور بزرگ هواساز چه توان مصرفی نیازه؟ در ضمن تابلو اتوماتیک هم نیاز دارم.

تعمیر و نگهداری حرفه ای سالیانه دیزل

بازه توان تولیدی ۱۰ تا ۲۰۰۰ کیلوولت محصولات پرکینز، امکان انتخاب و استفاده از آن‌ها را متناسب با نوع فعالیت به وجود آورده است.

وجود هوا در موتور دستگاه دیزل ژنراتور می تواند بازدهی آن را به شدت کاهش دهد. برای جلوگیری از بروز این مشکل از فیلترهای هوا در دستگاه دیزل ژنراتور استفاده می گردد.

دیزل ژنراتور

همچنین پنجره ها یا کانال های ورودی هوای تازه و تخلیه هوای گرم را بازرسی کنید تا مطمئن شوید بسته یا مسدود نشده اند. در صورت بروز هرگونه نشتی در سیستم اگزوز که معمولاً در نقطه اتصال، نقطه جوش ها و واشرها رخ می دهد؛ محل نشتی را پیدا کنید و بلافاصله توسط تکنسین های فنی آن را رفع کنید. با این وجود، همیشه مطمئن شوید که سیستم های مختلف دیزل ژنراتور شما سرویس می شوند.

شما با رعایت این موارد می توانید بیشترین میزان ایمنی را تجربه نمایید. استفاده از دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. سالیان متمادی است که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند.

اما نحوه استفاده از دستگاه، نوع موتور و استهلاک ژنراتور، تعیین‌کننده اصلی عمر دستگاه می‌باشند.

دیزل ژنراتور برق صنایع نیمه سنگین و سنگین

با این حال بهتر است شما با برندهای معروف موتورهای دیزل و ژنراتور آشنایی مختصری داشته باشید.

ساختار و تجهیزات صفحه کنترل (تابلو برق) مجموعه برق پشتیبان متفاوت است، و همچنین استفاده و محتوای نگهداری نیز متفاوت می باشد.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور C550D5 بهترین چگالی انرژی را در سطح خود ارائه می‌دهد و به مشتریان جهت کاهش هزینه‌ها بسیار کمک می‌کنند. این دستگاه در انواع برندهای متنوع در بازار موجود هستند که شما به راحتی آن ها را می توانید خریداری کنید.

در موتور دیزلی دریچه ای تعبیه شده که سوخت را کنترل کرده و سرعت موتور دیزلی را تحت کنترل در می آورد. فیلترها در کارکرد ژنراتور که مدت زمان طولانی باید باشد ، نقش گلیدی دارند. فیلتر و مجاری  خطوط سوخت و فیلترها را می توان جدا کرد و تعویض نمود.

پوشش‌دهنده‌های فلزی در دو نوع کانوپی سایلنت و کانوپی سوپرسایلنت ساخته می‌شوند و متناسب با نوع کاربری و مکان استفاده و همچنین ابعاد دستگاه‌ ژنراتور، قیمت‌های متفاوتی دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی خرید دیزل ژنراتور با کانوپی و دریافت قیمت آن حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در هر مکانی که نیاز به ایجاد یک نیروگاه برق برای تامین نیاز مصارف گسترده به انرژی الکتریکی وجود داشته باشد، از انواع پر قدرت ژنراتور های دیزلی با اتصال سنکرون به همدیگر بهره گرفته می‌شود. یک دیزل ژنراتور نیروگاهی توان بالایی از 1500 کاوا تا چند مگا کاوا را شامل می‌شود.

ژنراتور ها نیز همچون موتور های دیزل بر اساس برند و کارخانه سازنده دارای کیفیت و قیمت متنوع هستند.

علاوه بر وظایف شناخته شده مانند تأمین توان پس از قطع شبکه، دیزل ژنراتورها به‌طور معمول شبکه‌های قدرت اصلی در سراسر جهان را به دو راه مجزا پشتیبانی می‌کنند. وقتی دیزل ژنراتور کار می کند، در طی فرآیند احتراق گرما تولید می شود.

ژنراتور دائم کار همانطور که از نامش آن پیداست به طور دائم کار کرده و هیچ وقفه ای ندارد و معمولا برای تامین برق دیتا سنترها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فوق العاده و کاربردی در انواع گوناگونی تولید می شود که هرکدام از آن ها ویژگی ها و کاربردهایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. ژنراتور استندبادی زمانی به کار می رود که شما با قطعی برق مواجه می شوید و با تمام توان برق مورد نیاز را تامین می کند، این نوع ژنراتور معمولا در بیمارستان ها و مناطق مسکونی کاربرد دارد. باز هم، مشابه یک خودرو، موتور دیزلی برای شروع به کار یک موتور الکتریکی کوچک لازم دارد.

برای اینکه عملکرد بهتری از ژنراتور گازوئیلی ببینید، باید به آن رسیدگی کنید.

یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه دیزل ژنراتور شرکت آکسا ژنراتور می باشد و شرکت تصاکو نمایندگی‌ انحصاری برند آکسا (َAKSA) در ایران است. آکسا یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید ژنراتورهای برق و محصولات مرتبط با آن است که در بیش از 170 کشور دنیا فعالیت دارد.

و از آن پس استفاده از موتور دیزل در سطح گسترده رواج یافت به صورتی که در سال ۱۹۳۹ یک چهارم از کشتی ها و شناورهای فعال در آب های جهان به موتور دیزل مجهز شدند.

سلام، من برای مجموعه تولیدی با تجهیزات سنگین نورد پرس پلاسما و غیره نیاز به یک ژنراتور دارم. قسمت گرد گیر صافی دارای یک لاستیک پلاستیکی شکاف دار (گلابی لاستیکی) است که با فشردن آن و باز شدن شکاف، گرد و خاک داخل گردگیر به بیرون ریخته می شود.

دیزل ژنراتور

دیزل‌ها برای دلایل دیگری نیز خریداری شده‌اند، اما باید برای حصول اطمینان به‌طور کامل آزمایش شود.

این ماشین ها از ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. خرید دیزلها مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

  • این باعث می شود تا ژنراتور حتی الامکان مخفی بماند و آن را از نظر زیبایی نسبت به محله اطراف خنثی نگه می دارد.
  • اکثر سیستم های ژنراتور مانند موتور خودرو ازباتری برای استارت موتور  استفاده می کنند.
  • ژنراتورها همچنین حداقل یک بار در سال به خدمات حرفه ای نیاز دارند.

در نهایت می توان اینگونه بیان نمود که موتورهای دیزلی که قادر به تولید نیروی الکتریکی از نیروی مکانیکی می باشند همان دیزل ژنراتور ها هستند.

سلام، به درستی متوجه هدف حضرتعالی نشدیم لذا همکاران واحد نصب و راه اندازی با شما تماس خواهند گرفت.

امروزه دیزل ژنراتور هایی تولید می شوند که قابلیت های ویژه ای برای کنترل انرژی دارند. تست دیزل ژنراتور بعد از نصب دستگاه و یا شروع فعالیت بعد از وقفه زمانی طولانی انجام می‌شود.

شرکت کامینز پاور یک شرکت انگلیسی معروف و محبوب در زمینه تولید انواع ژنراتورهای باکیفیت است. شرکت بادوین یک کمپانی فرانسوی-چینی می باشد که در زمینه تولید انواع موتورهای دیزلی و گازسوز جهات مصارف گوناگون فعالیت دارد.

برای این که گازوئیل به صورت تصفیه شده در اختیار متقاضی قرار بگیرد لازم است از فیلترهای گازوئیل استفاده نمود. از میان  پرکاربردترین فیلترهای گازوئیل که امروزه در  بازار وجود دارند می ‌توان به فیلترهای پیچی اشاره نمود. سیم ها و کابل هایی که از تابلو ATS  به تابلو برق اصلی منتقل می شوند شامل دو مجموعه کابل مدار فرمان و کابل برق ژنراتور هستند.

دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزلی تولید می‌کند که این دیزل‌ها با «ژنراتور استامفورد چین» کوپله شده و دیزل ژنراتور لوول تولید می‌شود.

آبادیزل ضمانت می‌کند حمل‌و‌نقل دیزل ژنراتور کامینز صحیح و اصولی انجام شود و پس از نصب دستگاه کار خود را به اتمام برساند. دیزل ژنراتورها بسته به وسعت و میزان مصرف محل مورد استفاده انواع مختلفی دارد.

مجموعه موتور دیزل، ژنراتور و تجهیزات جانبی مانند پایه، سیستم کنترل، سیستم توقف، سیستم خنک‌کننده و سیستم راه‌انداز را «سِتِ ژنراتور» (GenSet) می‌نامند. شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. سیستم موتوری ژنراتورهایی که با استفاده از گازوئیل کار می کنند به گونه ای است که قبل از شروع به کار باید گرم شوند و در هنگامی که نیاز به سوخت گیری دارند لازم است دمای آن ها تا حد معینی پایین بیاید.

در برخی موارد خاص، تحویل و استارت دیزل ژنراتور در محل انبار شرکت آبیاران نیز به همراه آموزش‌های مورد نیاز نصب و راه‌اندازی امکان پذیر است.

معمولا این مدل دیزل ها دارای تریلر بوده و قابلیت جابجایی شدن را خواهند داشت و به این ترتیب می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. دیزل ژنراتورهایی که دارای چنین ویژگی هایی هستند از رطوبت و صدمه در امان مانده و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. به دلیل عدم دسترسی  به برق، استفاده از ژنراتور در مکان های این چنینی بسیار ضروری است. در معادن با خرید و یا اجاره دیزل ژنراتورها برق مورد نیاز در عملیات استخراج و انرژی لازم برای تجهیزات سنگین مانند ماشین حفاری، تسمه نقاله و جرثقیل تأمین می شود.

این یک کلید مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند. هنگامی که برق اصلی در مدار وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور برق باید با کنترل‌ های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل، ممکن است آسیب جدی به آن وارد شود و منجر به آتش سوزی شود. شرکت رویان صنعت یکی از بزرگ ترین مراکز فروش و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور یا همان مولد برق در سراسر کشور به شمار می آید.

امروزه نیز یکی از متداول ترین کاربردهای آن استفاده جهت تأمین انرژی پشتیبان یا استندبای تأسیسات و سیستم ها در مکان ها و صنایع مختلف است. در حالت کلی از این وسیله در حالت های زیر استفاده می شود و کاربرد دارد. بسیاری از مشتریان ژنراتور برق خانگی به دنبال خرید ژنراتور برق های گازی هستند و علت این ایده صدای کمتر و نداشتن دردسر تهیه سوخت این ژنراتورها می باشد.

زیرا می توان آنها را بدون ایجاد زمان تأخیر به سرعت روشن و خاموش کرد.

میزان مصرف سوخت را با بررسی این دو پارامتر می‌توان به صورت تخمینی مورد محاسبه قرار داد. از سویی دیگر شرایط محیطی مورد نصب این دستگاه، بر میزان مصرف سوخت محصول تأثیر می‌گذارد. شرایطی مانند درجه حرارت و رطوبت و همچنین مقدار فاصله ارتفاعی محیط از سطح دریا، جزء شرایط مهم و قابل بررسی می‌باشند. موتور جزء اصلی هر وسیله‌ای بوده که در دیزل ژنراتور نیز نقش تولید انرژی مکانیکی را دارد.

بهتر است در کاربردهای حساس و مهم مانند بیمارستان‌ها، مراکز خرید یا راه‌اندازی خطوط تولید از آن استفاده شود. این برند نیز در کشور ایتالیا فعالیت می کند و در ساخت انواع ژنراتورهای دیزلی شهرت بسیاری یافته است.

جهت استفاده از خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور در آبیاران با شماره های کارشناسان مرتبط تماس بگیرید. در صورتی که قصد دارید برای مصارف محدود، یک مولد برق پرتابل در اختیار داشته باشید، استفاده از دستگاه موتور برق به شما پیشنهاد می شود. با خرید موتوربرق، می‌توانید نیروی الکتریکی تکفاز لازم برای روشن کردن تجهیزات الکتریکی در منزل را تامین کنید. استفاده از موتور برق کوچک برای مصارف محدود در کارگاه‌های برون شهری، کمپ های تفریحی و امور کشاورزی نیز رایج است.

این مدل از محصولات با برند‌های پرکینز و ولوو در مجموعه تصاکو عرضه می‌شوند.

رتبه‌بندی ژنراتور طبق این استاندارد، در چهار تعریف زیر معرفی می‌شود. فیلترهای آبگیر از نوعی فلز ساخته شده اند که  آب موجود در سوخت در حال رد شدن را جذب می کنند و به این ترتیب سوخته خالص را از خود عبور می دهند. رادیاتور وظیفه سرد کردن موتور در هنگام کار را دارد و به وسیله ی فن موجود در روی موتور خنک می شود. سلام وقت بخیر، میخواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون.

آهنگ جدید

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما