راهبردهای قانون جذب فاش شد

این سازمان قدرتمند در هر سه ماه یک دوره 3 روزه را در مکان هایی مانند آلمان، جمهوری دومینیکن، کانکون، شیکاگو، باهاما و غیره گرد هم می آورد و به اعضای خود اجازه می دهد تا برای ارتباط شخصی و ادامه امکانات شبکه در آن شرکت کنند. سه نوع ضربان هم زمان، تک گوش و محبوب ترین ضربان دو گوش وجود دارد که می توان آنها را از طریق هر دو گوش به صدا درآورد و بنابراین امواج صوتی برای ایجاد حالت ذهنی مورد نیاز برای یادگیری مشاهده از راه دور به مغز می روند و همزمان می شوند. از طریق این فناوری، مغز فرکانس‌های صوتی مختلف مربوط به سطوح مختلف هوشیاری را به صورت مکرر دریافت می‌کند. علم پزشکی یا به طور کلی علم سال ها تلاش کرده است تا توانایی های یک مغز طبیعی انسان را دریابد. در بسیاری از موقعیت ها استفاده از تکنیک قدرت ذهن، یعنی کنترل وضعیت تفکر ذهنی و روانی ممکن است به حل مشکلات مختلف کمک کند.

هزاران نفر ادعا کرده اند که کنترل بر ضمیر ناخودآگاه آنها انتقال شگفت انگیزی را در زندگی آنها ایجاد کرده است. روان بینا قادر به توضیح حوادث و رویدادهایی است که هزاران سال قبل رخ داده است. توانایی فرد برای دانستن اطلاعات از یک شخص یا چیز یا مکان یا یک رویداد از طریق ادراک غیرعادی است که معمولاً به عنوان حس ششم شناخته می شود. حس ششم را در روانشناسی مدرن روشن بینی می نامند. روشن بین فردی است که دارای حس ششم، توانایی گرفتن دانش از شرایط از طریق حس های پنجگانه انسان معمولی است. «حس ششم» بیشتر مورد توجه و علاقه قرار می گیرد که حس ششم چیست؟ شاید درباره حس ششم شنیده باشید. احساس قدردانی باید در فرد وجود داشته باشد تا انرژی های مثبت ناشی از چنین احساسی در آینده به همان احساس بیشتر دست یابد. اجازه دهید دوباره روشن کنم که قانون جذب در هر دو جهت منفی و مثبت عمل می کند.

Law Of Attraction

در اینجا به برخی از مطالعات علمی مختلف اشاره می شود که مستقیماً ثابت کرده است که قانون جذب فقط یک نظریه نیست، بلکه در واقع کار می کند. قانون جذب (https://www.drgilaki.com/questions/question/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%9F) در مورد استفاده از قدرت افکارتان برای نشان دادن خواسته هایتان، تحقق رویاهایتان و به دست آوردن هر چیزی است که می خواهید! با درک این که این قانون چگونه کار می کند، می توانید عمداً ارتعاش خود را مطابق با خواسته های خود تنظیم کنید، بنابراین بیشتر آنچه را که می خواهید در تجربه زندگی خود جذب کنید. وقتی فکر می کنید "نگرانم مریض شوم"، بیماری را به زندگی خود جذب می کنید! چیزی که روی آن تمرکز می کنید همان چیزی است که به زندگی خود می کشانید. اما، اگر روی افکار مثبت، و اهداف و رویاهای خود تمرکز کنید، راهی برای ایجاد آنها در زندگی خود خواهید یافت! با این حال، اگر در طول روز بر افکار و احساسات مثبت تمرکز کنید، تجربیات مثبت را جذب خواهید کرد. نشان دادن پول هرگز نمی تواند با افکار منفی مثمر ثمر باشد. هر کسی که تجربه بالایی در مدیتیشن داشته باشد می تواند این کار را به راحتی انجام دهد. تجلی پول ممکن است یکی از محبوب‌ترین، یا بهتر بگوییم «محبوب‌ترین» و پرتقاضاترین موضوع‌های بحثی باشد که می‌توان آن را پیدا کرد، زیرا تنها هدف هر کسی در دنیای امروز شاید بتوان گفت فراوانی پول است.

چند ایده داشته اید که به دلیل نداشتن پول هرگز از بین نرفتند؟ زندگی خیلی کسل کننده می شد اگر به چیزی نیاز نداشتیم. زندگی خود را برای همیشه با مجموعه ای رایگان از فایل های صوتی، کتاب های الکترونیکی و ویدیوهای موفقیت آمیز فراوانی تغییر دهید. و این فقط یک راز قدیمی نیست، این یک راز زندگی شما را تغییر خواهد داد، و بقیه پشت سر خواهند ماند. انجام این تعهد ممکن است شامل پردازش زخم های قدیمی باشد (به عنوان مثال از طریق ژورنال یا درمان). اکنون ممکن است به همان آرزو و حتی تجسم ادامه دهید. با این حال، اگر فکر غالب شما حول هر شکلی از منفی بودن یا کمبود در نتیجه تجلی شما بچرخد، در این صورت در حال سرپیچی از نحوه عملکرد قانون جذب هستید. با این حال، اگر ما با انگیزه ای نوع دوستانه به دنبال خواسته های شخصی خود باشیم، به طور خودکار ضمیر ناخودآگاه خود را از تمام بلوک های پنهان خود که در غیر این صورت عمل آشکار ما را خراب می کنند، پاک می کنیم. با این حال، شما می توانید آن را به روش های مختلف برای شما کارآمد کنید.

چهار دستورالعمل مضحک درباره Law Of Attraction

در حالی که فراوانی چیزهای پسندیده می تواند انسان را به سعادت برساند، اما می توان گفت که وقتی انسان سعادت می کند، مطلوب خود را فراوان به دست می آورد. نشان دادن چیزهایی در زندگی که برای شما مهم هستند یا در زندگی شما حیاتی هستند، مستلزم برانگیختن قدرت های عمیق ناخودآگاه ذهن خود هستید که ممکن است قبلاً به شما قفل شده باشند. برای توضیح ساده، سرنوشت ما نتیجه افکار خودمان است و هر چیزی که به آن اعتقاد داریم یا واقعاً آرزویش را داریم، در زندگی واقعی ما اتفاق می افتد.

اگر چه من افکار و نظراتی در مورد آن دارم، اما می خواهیم همین جا و همین الان متمرکز بمانیم، زیرا این واقعیتی است که باید با آن کار کنیم. روانشناسی مدرن از تله پاتی به این صورت متمایز می کند که در تله پاتی، شخص اطلاعات را مستقیماً از منابع خارجی دریافت می کند، اما یک روشن بین اطلاعات را در حالی که ذهن را به ذهن منتقل می کند، دریافت می کند. به محض اینکه کنترل ذهن خودآگاه خود را به دست آورید، جهان ماتریالیستی بیرونی را فراموش خواهید کرد. و به یاد داشته باشید، اگر نتوانید در ذهن خود به آنجا برسید، هرگز به آنجا نخواهید رسید. این کتاب که با در نظر داشتن شکاکان خلق شده است، درک کاملی از رایج ترین قانون فیزیکی طبیعت به شما می دهد. آموزه هایی که از «راز» می گیرید، همه اشتباه نیست. (و این یک کتاب قانون جذب شگفت انگیز و الهام بخش است. روندا برن به اشتراک گذاشت که کتاب "علم ثروتمند شدن" نوشته والاس واتلز به عنوان الهام بخش او برای فیلم بوده است. این کتاب الهام بخش تعدادی از معلمان امروزی بوده است. نویسندگان قانون جذب است و اغلب به دلیل آموزه هایش در مورد آبراهام هیکس – موجودی غیر فیزیکی که جریان ها و فرورفتگی های جهان را نشان می دهد – نقل قول می شود.

ما اکنون در پرتو هوش دائمی در حال افزایش خود به اندازه کافی به آن رسیده ایم که حقیقت بسیار بزرگی را تشخیص دهیم، حقیقتی که در تمام جهان هیچ شری وجود ندارد، چیزی جز زندگی یا هستی مطلق. و از آنجایی که ما بالاخره این حقیقت اصلی را شناختیم، از ما خواسته می شود تا همه باورهای گذشته خود را مورد بازنگری قرار دهیم و آنها را با نوری قوی تر از آنچه که قبلاً در معرض آن قرار گرفته بودند، قضاوت کنیم. افراد بزرگ تاریخ ظرفیت کشف ذهن مخاطب خود و انحراف به مسیرهای مهم را داشتند. می توان از تکنیک قدرت ذهن برای کنترل یک نتیجه یا حتی شکستن یک روند منفی از دنبال کردن مسیرهای دستاوردهای خود استفاده کرد.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما