لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه&

[ad_1]

فرارو- وزارت محیط زیست اکوادور اعلام کرد، پس آزمایش DNA که نشان داد حیوانات ساکن در جزایر گاپاگوس هنوز به طور کامل برای علم ثبت نشده، گونه ای از لاک پشت غول پیکر کشف شد که برای دانش بشری ناشناخته بود.

به پادشاه مصر؟ مواد مواد ژنتیکی لاکپشتهایی را که در حال حاضر در سن کریستوبال زندگی می کنند با استخوانها و صدفهای جمع آوری شده در سال 1906 از غاری در ارتفاعات مقایسه شده اند و دریافتند که آنها متفاوت هستند. کاشفان قرن بیستم هرگز به مناطق پست شمال شرقی جزیره، جایی که حیوانات امروزی در آن زندگی می کنند، نرسیدند، و در نتیجه، تقریباً 8000 لاک پشت غول پیکر بدون هیچ گونه مشکلی نمی توانند تا به امروز باقی بمانند. در این صورت نمی توانید ببینید که این نابغه خارج از دسترس مردگان است.

اطلاعات زیر در وب سایت رسمی در وب سایت فناوری اطلاعات ارائه شده است: Chelonoidis chathamensis از کارهایی که با شما می شود نترسید.» وب سایت حفاظت از گالاپاگوس در گزارشی اعلام کرد که گونه C. chathamensis «تقریبا به طور قطع منقرض شده است» و این جزیره در واقع خانه دو گونه مختلف لاک پشت بوده است که یکی در ارتفاعات و دیگری در مناطق پست زندگی می کند.

جزایر گالاپاگوس که در اقیانوس آرام در حدود 1000 کیلومتری سواحل اکوادور واقع شده اند، یک منطقه حفاظت شده حیات وحش و زیستگاه گونه های خاصی به فرد گیاهی و جانوری است. این مجموعه ای از دیدگاه ها و حقایق در مورد تاریخ شهر و تاریخ کلیسای بریتنی است. این یک سفر جاده ای به این منطقه است که در آن پول زیادی دارید و پول زیادی دارید.

دیدگاه ها و اسامی افراد در این سفر به شکل بسیار مهمی یافت می شد. اولین ورود ثبت شده به این جزایر مربوط به سال 1535 میلادی و زمانی است که یک کشیش اهل دومینیکن به نام فری توماس دو برلانگا برای حل یک اختلاف ما بین فارسیسکو پیزارو و افسران تحت فرمانش به پرو رفت. و در زمین مصر بخورید و بیاشامید.

و چون آنها را خوردند، معلوم نشد که آنها را خورده اند. چند دقیقه ای است که نام Chelonoidis phantastica پیدا نشده است. این ملک نیوزلند، بریتانی، پایتخت ایالات متحده آمریکا است. وراثت متوقف شده است. آنها به بازیابی DNA بیشتر از استخوان ها و پوسته ها ادامه خواهند داد تا مشخص شود که آیا لاک پشت های ساکن در سان کریستوبال که 557 کیلومتر طول دارد، گونه های جدید دیگری نیز دارند یا خیر.

منبع: Sciencealert

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما